Golf VI GTI – 210 КС и 239 km/h!

С

Спенсер

Гостин
Не, толку оди.
па незнам... неверувам да е толку,239км/ч... лесна кола,јак мотор... на јутјуб има многу клипови на кои јасно се глееда дека иде многу над 239... неверувам сите да се лажни :)
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.013
Тоа се фабрички податоци. Ако тие лажат...

--- надополнето ---

и 210 КС не се толку многу, како што ни 239 км/ч не се толку малку
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
стара е темава,но едно ме чуди... зашто насловот на темата е 210кс и 239км/ч??? на толку е блокиран или??? ГТИ-во сигурно иде многу повеќе :)
Веројатно намерно е така спарен моторот со менувач да дава максинална од некаде 240км/х. Тешко е на релативно кратка кола како голф да одржиш стабилност при толку големи брзини веројатно и затоа не одат на голема крајна брзина.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Зашто тешко ако има добро вешање аеродимачнисто и малце искуство и се е можно. И не се на одмет троа поголеми јајца
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Зашто тешко ако има добро вешање аеродимачнисто и малце искуство и се е можно. И не се на одмет троа поголеми јајца
Затоа што просечен возач нема малце поголемо искуство и троа поголеми јајца, а Голф ГТИ е сериски автомобил, а не тркачка машина спремна на компромиси
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Затоа што просечен возач нема малце поголемо искуство и троа поголеми јајца, а Голф ГТИ е сериски автомобил, а не тркачка машина спремна на компромиси
Просечен возач кој нема искуство и големи јајца (освен кога е пијан тогаш викаат раснале :nesum: ) нема да се осуди да вози 240 тоа би можело да биде погубно исто како и да вози 200 со голф со TDI мотор.
PS: многу тркачки машини се и сериски автомобили и многу од тркачките иновации се вградуваат во овие автомобили.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Зашто тешко ако има добро вешање аеродимачнисто и малце искуство и се е можно. И не се на одмет троа поголеми јајца
е тоа... баш тоа болдираното... би препорачал и ладно пиво, за кога ке застанеш...ама не да го испиеш, туку на глава да го истуриш хахаха...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
895
Vredi luge, vredi za parite. Skoro se bese gotovo da zemam 5-ka gti megutoa vo posleden moment se predomisli tatko mi so izgovorot deka mn ke trosela. Donekade go razbiram so ogled na faktot deka doma sme na dizel site taka da taa promena toj tesko bi ja podnel. Kolava edvaj ceka da dojde na nas pazar...
Сакаш да купиш кола од 25000+ евра а се сеќираш за бензин?...и тоа да видиш..
 
С

Спенсер

Гостин
Веројатно намерно е така спарен моторот со менувач да дава максинална од некаде 240км/х. Тешко е на релативно кратка кола како голф да одржиш стабилност при толку големи брзини веројатно и затоа не одат на голема крајна брзина.
аха... дека на јутјуб глеав,летаат и над 270... тешки будали се тоа значи... затоа и прашав :)

Сакаш да купиш кола од 25000+ евра а се сеќираш за бензин?...и тоа да видиш..
Мислам дека на старо планираше да ја купи... :)
 

Alek_Sk

If you wanna learn something, bring your mothers!
Член од
14 септември 2007
Мислења
614
Поени од реакции
18
Limitirana e na 240 i ne e se bitni dimenziite na voziloto za negovata stabilnost, Audi TT e pomalo a na 250 odlicno se dvizi, vo germanija imaat takva politika so kolite gi limitiraat na 240-250. Valjda smetaat deka do taa brzina sekoj obicen vozac moze da ja kontrolira kolata, nad taa brzina potesko se snaogjaat. B_O_K_I jas porano vozev TDI motor na Golf so 200 koga i da iskocam na avtopat i ne sum imal nikakov problem i sajSiGa veruvaj deka Golf GTI e trkacki avtomobil ;) Kako i da e ne bi dal 30.000evra za GTI, bi si zemal Audi A5 3.0TDI so nekoi si 240 konja za 20.000evra, pojaka kola u garaza i plus 10.000evra za nafta :)
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Чисто ме интересира што подразбираш под тркачко (натпреварувачко) возило ?
Возило за на патека, во кое не се прават компромиси.

Зошто според мене стандарден голф ГТИ не е баш тркачка машина ? Затоа што се направени компромиси за потрошувачка, удобност, дизајн, трајност... Кола во која внатре имаш ладилник за кока кола, сензори за дожд, навигација, клима уред, фенси пластики со хромирани елементи, воздушни перници, клима уреди и слични пекмези кои колата само ја отежнуваат за 200кг и само штетат на спортските перформанси на колата.. Кај тркачка кола го оптимизираш моторот да вади максимум на многу повисоки вртежи, без да те интересира потрошувачката, без да те интересира дали ќе издржи 500.000 км или без да те интересира дали на пумпата има 98 октанско гориво. Овие работи се многу разично поставени кај колите за трки. Такви коли во најголем дел од случаите нема да можат ни да се регистрираат за нормален пат, моторите траат по една сезона, потрошувачката е над 20 литри и тоа на 110 октански бензин, лерот е на 3000 вртежи, фактички се неупотребливи за секојдневна вожња...

Да упростам
eurp_0906_01_z+mk6_vw_golf_gti+interior.jpg

porsche-911-gt3-cup-s-interior.jpg
 

Kajgana Shop

На врв Bottom