Геј парада во Белград

  • Креатор на темата Креатор на темата ZoraNaSlobodata
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
2. Poradi ovakvite nivni osobini treba da im se dotera pamet ili u najmal slucaj da se stvori ogromna odbivnost vo opsestvoto kon ovaa grupacija na "luge" za da istata pojava ne se siri.
Се што се потиснува насилно, резултира со негов интензивиран фидбек.
Му билдаш само дополнителна фрустрација и простор да се врати ко фурија, уше подекадентно и поекстремно.

Затоа не фурајте некои идеологии, као го спасувате светот.
Вас ве движи прво, личната загрозеност и несигурноста у сопствената машкост и второ, вишок неканализирана енергија.
Нишо рационално ви нема у мотивите.
 
Се што се потиснува насилно, резултира со негов интензивиран фидбек.
Му билдаш само дополнителна фрустрација и простор да се врати ко фурија, уше подекадентно и поекстремно.

Затоа не фурајте некои идеологии, као го спасувате светот.
Вас ве движи прво, личната загрозеност и несигурноста у споствената машкост и второ, вишок неканализирана енергија.
Нишо рационално ви нема у мотивите.


Значи ти фактички велиш дека секоја девијантна појава не треба насилно да се потиснува за да не ги лутиме и екстремизираме предизвикувачите.
Епа ај да ги пуштиме сите педофили од по затвори оти не ја бива со насилство и со казни треба со убо да се научат а во меѓувреме да имат полна слободата и да се шетат околу детските градинки.
Ќе ме извиниш ама за некои појави насилството е единствен одговор.

Во право си дека не движи личната загрозеност,ама тоа нема никаква врска со неканализирана енергија или уште помалце со вишок или недостиг на машкост.Се чуствуваме за грозени од преекспонирање на појава која држана во тајност и неактуелизирана не претсавува пречка на никој.Ама во обратен случај истата добива поинакво значење,значење неприфатливо за нашето општество.
Колку и да не прифаќаш,неможиш да ја напрајш нормална во Македонија појавата машко да се шета облечено како женско со гол газ и со подвезици,мое дете то нема да дозволам да го гледа.И не вервам дека некоја здрава личност би дозволила.
 
Значи ти фактички велиш дека секоја девијантна појава не треба насилно да се потиснува за да не ги лутиме и екстремизираме предизвикувачите.
Епа ај да ги пуштиме сите педофили од по затвори оти не ја бива со насилство и со казни треба со убо да се научат а во меѓувреме да имат полна слободата и да се шетат околу детските градинки.
Ќе ме извиниш ама за некои појави насилството е единствен одговор.

Во право си дека не движи личната загрозеност,ама тоа нема никаква врска со неканализирана енергија или уште помалце со вишок или недостиг на машкост.Се чуствуваме за грозени од преекспонирање на појава која држана во тајност и неактуелизирана не претсавува пречка на нико.Ама во обратен случај истата добива поинакво значење,значење неприфатливо за нашето општество.
Колку и да не прифаќаш,неможиш да ја напрајш нормална во Македонија појавата машко да се шета облечено како женско со гол газ и со подвезици,мое дете то нема да дозволам да го гледа.И не вервам дека некоја здрава личност би дозволила.
Колку што знам, одамна педофилите не ги каменуваат на средсело, туку ги затвораат во институции.
Исто, ако претепаш некој кој, макар извршил кривично дело, и ти ќе одговараш кривично.
Понатаму, педофилот, кој е болен, и да го осакатиш од ќутек, пак ќе си остане педофил. Толку за "педагошкото" значење на ќутекот.
Второ, не може хомосексуалец да поистоветуваш со некој кој крши закон и повредува друго човечко суштество.
Хомосексуалецот стапува во сексуален однос со согласност на другиот учесник. Кога ќе силува некој, тоа е друг муабет.

Она пак со загрозеноста и машкоста...Психолошки е муабетот и нема да го продлабочувам.

И да се разбереме...Јас сум против геј паради. Некој пред нос да ми се шета со фактот дека се ебе само у гз, а притоа да ми вика дека тоа е негова интима и немам право да му се мешам, е чиста небулоза и контрадикција, која ме иритира. Нека си прави шо си сака меѓу четири ѕида и нека не ми окупира простор и време со тоа.
Или треба сеа и хетеросексуалците кои рецимо практикуваат само садо-мазо секс, да се избацат на улица, у пуна С&М oпрема и да бараат прифаќање и права?

Исто, со еден официјален геј у Македонија да ми зборат дека ги има 10% и да бараат права е смешно. На кој да му дадеме права? На Кочо?
Прво нека си соберат храброст и нека не се срамат од самите себе, после нека ми бараат права. А, ем кукавици, ем со повластици, не иде.

И да завршам...Други се мерките со кои треба да се регулира тоа. Ќутекот е контра-продуктивен.
 
Колку што знам, одамна педофилите не ги каменуваат на средсело, туку ги затвораат во институции.
Исто, ако претепаш некој кој, макар извршил кривично дело, и ти ќе одговараш кривично.
Понатаму, педофилот, кој е болен, и да го осакатиш од ќутек, пак ќе си остане педофил. Толку за "педагошкото" значење на ќутекот.
Второ, не може хомосексуалец да поистоветуваш со некој кој крши закон и повредува друго човечко суштество.
Хомосексуалецот стапува во сексуален однос со согласност на другиот учесник. Кога ќе силува некој, тоа е друг муабет.

Она пак со загрозеноста и машкоста...Психолошки е муабетот и нема да го продлабочувам.

И да се разбереме...Јас сум против геј паради. Некој пред нос да ми се шета со фактот дека се ебе само у гз, а притоа да ми вика дека тоа е негова интима и немам право да му се мешам, е чиста небулоза и контрадикција, која ме иритира. Нека си прави шо си сака меѓу четири ѕида и нека не ми окупира простор и време со тоа.
Или треба сеа и хетеросексуалците кои рецимо практикуваат само садо-мазо секс, да се избацат на улица, у пуна С&М oпрема и да бараат прифаќање и права?

Исто, со еден официјален геј у Македонија да ми зборат дека ги има 10% и да бараат права е смешно. На кој да му дадеме права? На Кочо?
Прво нека си соберат храброст и нека не се срамат од самите себе, после нека ми бараат права. А, ем кукавици, ем со повластици, не иде.

И да завршам...Други се мерките со кои треба да се регулира тоа. Ќутекот е контра-продуктивен.

Не се разбираме јас и ти изгледа.Ти се согласваш со мене за парадите ама не го одобруваш методо.
Добро сега ќе признам дека сум изгорен да фатам да акнам некој педер од земја само чекам причина.
Ете гледам и тебе ти сметат парадите,шо би превзела ти во врска со то?Макар да не гледам друго решение освен насилното стопирање,ете не мора ќотек,насилно стопирање и во краен случај мавање.
 
А бе кои психоанализи ги направивте :icon_lol:

А зш не речете кога ќе идете да тепате одете со маски и ракавици пошто педерлукот е заразен исто така ако ве касне педер најдобро е да се самоубиете бидејќи ќе се трансформирате во педер :icon_lol:
 
Не се разбираме јас и ти изгледа.Ти се согласваш со мене за парадите ама не го одобруваш методо.
Добро сега ќе признам дека сум изгорен да фатам да акнам некој педер од земја само чекам причина.
Ете гледам и тебе ти сметат парадите,шо би превзела ти во врска со то?Макар да не гледам друго решение освен насилното стопирање,ете не мора ќотек,насилно стопирање и во краен случај мавање.

нека побараат да се забрани со закон....без насилство:toe:
 
Ne mi e jasno zosto im smetat ovie luge.homoseksualci imlao i sekogas ke ima.jas licno nemam nisto protiv niv.
 
добро бе луѓе знаите ли колку милинои луѓе имат кажано дека им пречат парадите и дека не сакаат да ги има (го искажуваат ова без насилство навреди и сл.) и педерите не сакаат да разберат и пак организираат паради !
епа ај сеа вие кажете по каков мирен пат да се реши се реши ова ?
самите си го одбраа начинот НАСИЛСТОВО !!!!! сега на оваа парада тие шо ке излезат знаат однапред дека ке бидат натепани и пак излеваат и после се жалат ! :nerv::nerv::nerv::nerv::nerv:
на ваквите РЕТАРДИ ќотекот дури му е малку :nerv:
 
Povorka ponosa 20. septembra u Beogradu

Povorka ponosa (ili Parada ponosa kako glasi bukvalni prevod sa engleskog Pride parade), zapravo predstavlja svojevrsno „sećanje” na 28. jun 1969. i takozvanu Stounvolsku pobunu u Grinič viligdžu kod Njujorka, kada su, prvi put u istoriji, LGBT osobe ustale protiv sistematskog policijskog ugnjetavanja i hrabro otpočele borbu za prava osoba drugačije seksualne orijentacije od heteroseksualne.
Od tada, taj dan se obeležava, slično 1. maju ili 8. martu, kao dan borbe za prava osoba drugačije seksualne orijentacije od heteroseksualne. Širom sveta se, tokom cele kalendarske godine, održavaju razne manifestacije u znak sećanja na ovaj dan a prvi put je u Srbiji to pokušano 2001. godine, kada je u centru Beograda od strane pripadnika navijačkih grupa, desničarskih organizacija, predstavnika crkve i političkih partija, a na očigled policije koja je sve to posmatrala – pretučeno više desetina gejeva i lezbejki.

Predstojeći Belgrade Pride - Povorka ponosa, koja će se desiti 20. septembra 2009. godine, neće biti paradiranje niti provokacija, već politički protest kojim će LGBT populacija postati vidljivija, kojim će se ukazati na svakodnevnu diskriminaciju i nasilje koje osobe drugačijeg seksualnog opredeljenja od heteroseksulanog doživljavaju ali i iskoristiti osnovno pravo na mirno okupljanje, zagarantovano svima Ustavom Republike Srbije.

Nakon nedavnog usvajanja Zakona o zabrani diskriminacije i u situaciji kada pravni dokumenti Republike Srbije i ratifikovane međunarodne povelje afimišu pravo na javno okupljanje i u potpunosti zabranjuju nasilje prouzrokovano mržnjom - LGBT osobe, njihove prijateljice i prijatelji, rođaci, saradnici/e u borbi za jednakost i slobodu, građanke i građani Srbije, izraziće Povorkom ponosa svoje legitimne težnje u borbi ka ostvarivanju jednakopravnosti u društvu.
Potpuno svestan svih bezbednosnih aspekata, Organizacioni odbor Povorke ponosa, angažovao je tim stručnjaka za bezbednost da bi se uradila tzv. Studija bezbednosti. Studija sadrži kompletnu procenu stanja kada je reč o ovom skupu, procenu svih potencijalnih rizika i nosioca pretnji po sigurnost učesnika i učesnica skupa. Zaključak ove Studije bezbednosti je da je Povorka ponosa, koja će se desiti u septembru, definitivno skup visokog rizika ali da se, uz odgovarajuće preventivne mere i profesionalno postupanje pripadnika policije, ovaj skup može realizovati na način da bude potpuno bezbedan za sve koji u njemu učestvuju.

Naredni period, Organizacioni odbor će posvetiti, pre svega, operativnim dogovorima sa predstavnicima policije kako bi se osigurala bezbednost skupa ali i kontaktima sa nevladinim organizacijama i drugim društvenim grupama, institucijama, predstavnicima političkih partija, međunarodnih organizacija - kako bi se osigurala što veća podrška za predstojeću beogradsku Povorku ponosa.

Vidimo se u Povorci!



Видимо се :back:
 
нека побараат да се забрани со закон....без насилство:toe:

Паметна идеја.Нека испаднат хетеро популација и нека побара забрана за организирање геј парада,без ќотек,без колеж,ама црвот у газот бара само причина да ги исфрли своите наталожени проблеми (ко шо ми рекоа:)) и им одговараат вакви собири.
Иако од друга страна,човеково право е јавно групирање и изразување на барања,така да неможе никој со ништо да им забрани да парадираат.
 
Abe se gleda kaj se najgolemite pederi zatoa i organiziraat takvi paradi:pos2:
Djabe ke gi pretepaat oni pak ke ostanaat pederi, podobro bi bilo da im go secat k**ot., samo taka ke se namali brojot na vakvite deviantni slucuvanja!:pos2:
 
Ахм....
Albanian pederasty was a custom reported by Western travelers in the 19th century."[1][2] Among these are counted Edvard Westermarck[3] John Hobhouse, 1st Baron Broughton, who in his travel journal[4] reports that pederasty was "openly practiced," and Johann Georg von Hahn[5], also known as "the father of Albanian studies.[6] According to these reports it was common and socially accepted for young men between sixteen and twenty-four to court boys from about twelve to seventeen. [5]
In the literature, the older lover is called ashik (after the Arabic ishq, "passionate love") and the beloved, or dyllber (after the Turkish dilber, "beautiful")[7]. A Geg married at the age of 24 or 25, and then he usually, but not always, gave up boy-love.


ravelers to the country, among whom the French historian Frederick François Guillaume (the Baron de Vaudoncourt) and George Gordon (Lord Byron) also mention Ali Pasha's interest in this type of love, describing his seraglio of handsome youths, from which he drew not only his lovers but also his most trusted assistants, such as the Greek Athanasi Vaya, who became his right hand man as well as a capable general in his own right.[11]

:kesa:
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom