Формула 1 - сезона 2013

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
Кими највероатно се врака во Ферари,и можеби ке гледаме сценарио како Мекларен 2007 но ич не ме брига битно Кими си се врати во Ферари и мислам дека не требаше воопшто да му го раскинат предвремено договорот,ако на Алонсо не му е по ќејф да му е Кими тимски колега нека си оди,неможе он да става ултиматуми кој да седне во другиот кокпит.
Едно е сигурно ако дојде Кими,толку од тимски наредби во Ферари :)
 
http://brzkrug.com/avto/f1/12629--ferrari-2014-
Официјално потврдено од Маса дека си оди од Ферари
Можда не беше доволно добар колку Алонсо ама мислам подобар карактер како и да е после толку години поминати во Ферари ке фали овој човек... :(
 
^ У депресија падна човекот после 2008ма, па и што среќа имаше тој федерот да го погоди во глава пола година подоцна, во кома беше некое време, се врати, па Шпионот му се накоти во тимот и толку беше од него .. Така да сума сумарум Глок е крив !:icon_lol:

Иначе готова е работата изгледа со Кими. Можно е тие денови да има и официјална потврда.
http://www.racingfanatic.net/2013/09/ferrari-prepares-to-announce-signing-of.html
 

Легенда!

Монтеѕемоло најави дека утре вечер ќе биди позната двојката за идната сезона.
 
Твитот на Лотус по заминувањето на Кими .. :icon_lol:
kimi-raikonen-lotus-tvit-tim-tocka-2013-01.jpg
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Syn
Покрај Раиконен и инженерот Алисон(кој порано беше во ферари) ,Ферари сега им го зеде и главниот инженер за аеродинамика Dirk de Beer.
 
Покрај Раиконен и инженерот Алисон(кој порано беше во ферари) ,Ферари сега им го зеде и главниот инженер за аеродинамика Dirk de Beer.

Лотус имаа проблем да обезбедат спонзори за наредната сезона, така да ако не нашле некој шеик или руски нафташ црно им се пишува. Веројатно тоа е причината што сите се разбегаа од таму..
 
Имаа доволно добри резултати,квалитетни инженери,возачи...ама на крајот не најдоја добар спонзор.На странските форуми(редовен сум посетител на скоро сите форуму за ф1 како gjoko-mkd), го објаснуваат тоа со слаб менаџерски тим.неспособни имајќи ги сите потребни ресурси за успех ,тие не успееја да најдат пари,што не е многу тешко во Ф1 за ефикасен тим.Проблем со пари имаат оние тимови кои имаат слаби резултати,а со тоа и слаба минутажа на преносите.

Во денешно време ,каде све егзакно се решава,спонзорот те прашува-колку минути просечно твојот болид се прикажувал на последните да речиме 10 трки на тв преносите?Колку проценти од преносот си во кадар,толку пари добиваш
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom