Формула 1 - сезона 2013

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување
FIA постојано се трудат да се надминат во глупоста. Ова со дуплите поени е една од најголемите до сега.
 
Па кога не можат на патека да го запрат Себ, ќе си играат 'држава' со регулативите, само за да ја задржат гледаноста и (донекаде) неизвесноста на Ф1 :D. Ама кога решиле веќе да ставаат дупли поени, поарно да направиле подолга листа малце. Истиот муабет вртеше уште на пола сезона годинава, ама тогашниот проспект им беше 'класиците' - Монако, Силверстоун, Монца, Спа и Интерлагос да вредат дупло, а не само финалното ГП.

Ако живнат малце другиве екипи (или не се снајде доволно добро РБ) со новите правила околу шасиите и другите бакрачи, арно. Иначе ништо и од тие 50 поени за победникот на последната трка. Може само да ги попалат уште повеќе овие и Фетел +100 поени да фати уште во октомври ..
 
Lotus F1 со нивна реакција за новите правила за 2014

1230013_10151852676300745_1189085619_n.jpg
 
FIA бара нови тимови за 2015 сезоната!!! Заинтересираните треба да изразат желба до 4 Јануари 2014!!! Многу краток рок, што дава за право дека има некој навистина загреан за влез во Ф1 Шампионатот?!? Набргу ќе дознаеме...
 
- ОФИЦИJАЛНО: СЕРЏО ПЕРЕЗ ВТОР ВОЗАЧ НА ФОРС ИНДИJА

- Себастијан Буеми ќе вози за Ред Бул на тест сесијата во Бахреин,која е организирана од Пирели. Мекларен и Форс Индија во меѓувреме се откажаа од учеството!!!

- Од следната година се воведува Трофеj за Пол пoзициja!!! Tоj e за возачот со наjмногу освоени Пол позиции во една сезона...
 
Шо биде со Пол ди Реста ќе возе ли наредната сезона у Ф1 ?
 
Шо биде со Пол ди Реста ќе возе ли наредната сезона у Ф1 ?

Тенка работа, во Индикар ќе продолжи изгледа ПДР. Уште едно слободно место во Заубер остана, ама нема никакви шпекалуции околу негов премин таму ..
 
Правила, правила, правила. ФИА на сите начини се обидува да внесе новини во Формула 1 со цел да се зголеми интересот кон овој мотоспорт. На социјалните мрежи и Ф1 форуми се одвива жестока дебата, дали тоа е добро или не за Формула 1, а повеќето новини за фановите се сосема непотребни и смешни. Правилата си се правила важат подеднакво за сите, но со некои се губи смислата на некои рекорди поврзани со број на трки и поени. Сепак, тоа се секундарни рекорди кои ретко кој и ги спомнува.

Реално интересот за Формула 1 започна да се губи кога почна доминацијата на еден тим во подолг период, започната со Ферари и Михаел Шумахер, за да се префли на Ред Бул и Себастијан Ветел. Кога тоа би можело да се елиминира, се ќе биде заборавено, и ќе се врати стариот сјај на врвната класа на мотоспорт трките.

Кога би можеле да дискутираме за тоа како Себастијан Ветел со брилијантни претекнувања и неизвесност ја освоил Титулата, нема да се занимаваме со споредни работи, правила, казни, регулативи, а тоа ни преостанува кога Титулата е решена веќе на половина од сезоната.

Распределба на постојани броеви за возачите е едно од правилата кое е добро прифатено од фановите и најважно возачите. Неофицијално, ФИА веќе ги контактирала тековните возачи, (директно нив, а не преку тимовите, со цел да се избегне влијанието на истите во изборот на броевите) и им кажала да изберат броеви кои ќе ги користат во текот на целата нивна Формула 1 кариера и кои ќе бидат многу повидливо обележани на болидите, а од наредната сезона и нивните кациги.

Ова правило објавено во најновиот апдејт на спортските правила во оригинал гласи:
Each car will carry the race number of its driver as published by the FIA at the beginning of the season or the race number that has been allocated to his replacement under Article 19.1(b)(iii). This number must be clearly visible from the front of the car and on the driver’s crash helmet.
Prior to the start of the 2014 World Championship season race numbers will be permanently allocated to drivers by ballot, such numbers must then be used by that driver during every Formula One World Championship Event he takes part in throughout his career. Any new drivers, either at the start of or during a season, will also be allocated a permanent number in the same way.
The only exception to this allocation process will be for the reigning World Champion who will have the option to use the number one. The number that was previously allocated to him will be reserved for him in subsequent seasons if he does not retain the title of World Champion.
Ова правило укажува дека броевите ќе бидат избирани по случаен избор, ждрепка, но од ФИА појаснија дека процесот на селекција на број ќе биде направен со личен избор на возачите во распонот од 2-99. Во случај кога два или повеќе возачи би избрале ист број, предност ќе има оној кој е подобро пласиран во претходниот шампионатот. За следната 2014 сезона, се зема во предвид генералниот пласман на возачи од 2013 шампионатот.

Единствено Шампионот, во овој случај, Себастијан Ветел, покрај бројот што ќе го избере, ќе може да го користи бројот 1, се додека Титулата е во негови раце. ФИА побарала возачите да ги достават своите избрани броеви пред Божик, т.е. 25 Декември.

Некои од возачите веќе и конкретно и јавно покажаа интерес за новиот начин на избор на броеви, па така новиот член на Форс Индија, Серџо Перез, го посакува бројот 11, со кој ја започнал својата тркачка кариера во картинг. Жан-Ерик Верн од Торо Росо, го посакува бројот 27, заедно со 25 и 21. Околу број 27 би можело да има голема конкуренција, затоа што тој е поврзан со Ф1 легендите Жил Вилнев и Аиртон Сена.

Фелипе Маса ја посакува 19-ката, додека Валтери Ботас ги праша своите Твитер фанови што мислат за BO77AS, но и самите да предложат некои идеи. Овој систем на броеви е вообичаена практика во Мото ГП и НАСКАР Шампионатите со децении.

http://mkformula1.blogspot.com/2013/12/1_14.html
 
Тенка работа, во Индикар ќе продолжи изгледа ПДР. Уште едно слободно место во Заубер остана, ама нема никакви шпекалуции околу негов премин таму ..

У Заубер се Сутил и Сироткин и там нема место :)
А добар возач беше ПДР
 
Од руските пари нема ни трага ни глас, така да ни Сироткин нема да се доближи до возачкото место во Заубер :)
--- надополнето: 17 декември 2013 во 00:41 ---
ЗАПОЧНУВА 2013 БАХРЕИН ТЕСТ СЕСИЈАТА НА ПИРЕЛИ

Со објавата на Мерцедес АМГ дека Нико Розберг ќе вози на сите три дена од 2013 Бахреин тест сесијата организирана од страна на Пирели се комплетираа возачките постави на тимовите кои ќе земат учество на овој тест. Германецот на почетокот од годината ја освои Пол позицијата на оваа патека.

Тимот на Ред Бул ќе му даде шанса на својот тест-возач Себастијан Буеми да ги покаже своите способности и да го почуствува шампионскиот РБ9. Ова ќе биде негов прв тркачки предивик во Ф1 болид по заминувањето од Торо Росо на крајот на 2011 година. Ферари два тест дена ќе му овозможи на Педро де ла Роса, а последниот ден треба да вози Жил Бјанки. Торо Росо со својата прва постава за 2014 година, Жан-Ерик Верн и Дањил Квјат со по ден и половина возење на секој од нив.

Сите 11 тимови беа поканети да тестираат, но само шест се согласија да учествуваат, за подоцна да се откажат и Мекларен и Форс Индија. На тридневниот тест кој ќе се одржи од 17-19 Декември, Ф1 тимовите ќе ги користат болидите од 2013 сезоната.

http://mkformula1.blogspot.com/2013/12/2013.html
 
Мекларен да се откажи??? да не нема пари?

реакцијата за новите правила на кој на последниот коментар се изнасмеав :pos:

Simon Cass: “Zašto se zaustaviti samo na dvostrukim bodovima? Zašto ne uvesti trostruke bodove za trećeplasiranog i 0 bodova za četvrtoplasiranog, a za petoplasiranog 100 bodova i Kinder jaje.”


---------------------------------

нема веќе тест глушец за Гејнандо
Кими вози како луд

Alonso: Osjetit će se nedostatak Masse


Fernando Alonso tvrdi kako će se u Maranellu osjetiti odlazak Felipea Masse jer je bio vrlo radišan i mnogo pomagao timu. Također, ubraja ga među malobrojne prijatelje iz Formule 1.
“Felipe je definitivno bio vrijedan radnik. Cijelo vrijeme bi radio s timom da poboljša performanse auta. Kimija baš ne poznajem, a glasine kažu da on jako malo priča i da je povučen tip čovjeka. Upravo zato mislim da će Felipe nedostajati Ferrariju.”​
Alonso je negirao tvrdnje kako će između njega i Raikkonena biti problema kao što je znalo biti u momčadi aktualnih svjetskih prvaka.
“Moramo napraviti dobar auto ove zime. Ako bude dobar, primjerice kao Red Bullov, onda neće biti problema s “multi 21″ ili “multi 35″ ili nečim sličnim, jer će atmosfera u momčadi biti odlična.”



 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom