Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
http://www.digitalspy.co.uk/movies/...rce=twt&utm_medium=snets&utm_campaign=twitter

David Lynch: 10 reasons to worship the 'Twin Peaks' surrealist


Така ако некој уште се двоуми нека си читне зошто Линч е најдобар режисер на денешницата и зошто е толку уникатен. :LOL:
Ти требаше една минута од фб да префрлиш на форум? :D
 
Ти требаше една минута од фб да префрлиш на форум? :D
Бавен е форумот :). Плус се мислев дали да се пувам на форум или не ама ај... не пропуштам прилика да го величам мајсторот. :D
 
Квалитетна камера има филмов, флуидна, убава сценографија, костимографија..
Вреди да се види од визуелен аспект, у осталом би бил просек филм кој не треба да трае толку.
Вчера го глеав. Апсолутно се сложувам со двеве работи што ги спомна. Почетната камера ме фасцинира.
Chloe и малиов доста солидно изглумија, бар 80% од филмот. Имаше клише сцени, неколку бесмислени дијалози... Хуморот semi-fail.
Сепак, Скорсезе го правел за ќерка му, фамилијарно филмче и тоа е тоа.

Иначе ме потсетува на мнооооооооогу ствари. Пинокио, Artificial Intelligence, Syberia(играта), Nuovo Cinema Paradiso
 
http://www.digitalspy.co.uk/movies/...rce=twt&utm_medium=snets&utm_campaign=twitter

David Lynch: 10 reasons to worship the 'Twin Peaks' surrealist


Така ако некој уште се двоуми нека си читне зошто Линч е најдобар режисер на денешницата и зошто е толку уникатен. :LOL:
Го гледав Mulholland Dr. по трети пат пред некој ден и забележав некои сличности во транзициите со последните сцени од Кјубриковиот 2001: A Space Odyssey, најверојатно Линч му оддава почит на Кјубрик, знам дека на Кјубрик најомилен режизер му бил Линч и најомилен филм Eraserhead и дека во The Shining се обидел да ја рекреира атмосферата од филмовите на Линч.
Како и да е, Линч и Кјубрик ми се двајца најомилени режисери, како нив нема да се појави уште долго време.
 
Кога некомпетентни луѓе ќе се соберат на едно место, кој филм излегува?

J.Edgar Hoover

Утнати шминки, досадно сценарио со нејасен фокус (слично како кај Benjamin Button, место да се фокусираат на битното, они тупат) и стварно не ми е јасно ова, ама ужасен артистички стил. Сфаќам дека периодов е од 1920-1960, ама тоа не значи дека треба да го направат филмот да изгледа како да е сниман во 30та година.
Ова можеби изгледа океј во кино, ама на телевизор кој е произведен 80 години подоцна, едноставно изгледа заморно за очи, недоволно детално и како да гледаш лоша кино снимка снимена со веб-камера. Морав да го завршам во 3 гледања, само заради ваквиот "избор" на артистички стил, па глава ме болеше после 30 минутно гледање.

Ме потсеќа на другиот тренд, овојпат во фотографијата, каде што користат Nikon D5000 и после милион ефекти во фотошоп за сликата да изгледа како да е направена со чкартен мобилен телефон. Кон многу глупи трендови се движи кинематографијата, имаме неверојатна технологија, а што добиваме од неа?

Прво почна со MTV "реалната" акција, па така од Борновиот Идентитет имаме "shaky camera", тоа беше океј таму, ама ја претераа во Bond и сите други филмови. Сега се случува истото со old school look, некогаш е погодено, ама 90% од времето ќе биде вакво срање.

И да, на почетните сцени на филмов, не само што е премногу темно, туку и на самите агли имаше затемнување? Поентата беше демек гледаме низ очите на Hoover?
Зашто потоа го немаше тоа низ целиот филм, туку само во првите 10тина минути...
 
Кога некомпетентни луѓе ќе се соберат на едно место, кој филм излегува?

J.Edgar Hoover

Утнати шминки, досадно сценарио со нејасен фокус (слично како кај Benjamin Button, место да се фокусираат на битното, они тупат) и стварно не ми е јасно ова, ама ужасен артистички стил. Сфаќам дека периодов е од 1920-1960, ама тоа не значи дека треба да го направат филмот да изгледа како да е сниман во 30та година.
Ова можеби изгледа океј во кино, ама на телевизор кој е произведен 80 години подоцна, едноставно изгледа заморно за очи, недоволно детално и како да гледаш лоша кино снимка снимена со веб-камера. Морав да го завршам во 3 гледања, само заради ваквиот "избор" на артистички стил, па глава ме болеше после 30 минутно гледање.

Ме потсеќа на другиот тренд, овојпат во фотографијата, каде што користат Nikon D5000 и после милион ефекти во фотошоп за сликата да изгледа како да е направена со чкартен мобилен телефон. Кон многу глупи трендови се движи кинематографијата, имаме неверојатна технологија, а што добиваме од неа?

Прво почна со MTV "реалната" акција, па така од Борновиот Идентитет имаме "shaky camera", тоа беше океј таму, ама ја претераа во Bond и сите други филмови. Сега се случува истото со old school look, некогаш е погодено, ама 90% од времето ќе биде вакво срање.

И да, на почетните сцени на филмов, не само што е премногу темно, туку и на самите агли имаше затемнување? Поентата беше демек гледаме низ очите на Hoover?
Зашто потоа го немаше тоа низ целиот филм, туку само во првите 10тина минути...
искрено филмов само што го пуштив го изгасив баш ради тоа.. како да е сниман пред 100 години, чекав да напише некој два збора и за сценариото :)
 
Го гледаше некој филмот на Анџелина во Милениум? На интернет прочитав различни мислења, а рејтингот на IMDb падна од 6.5 на 3.6 за две недели. Од друга страна пак, беше номиниран за Златен глобус.

Друго, објавени се номинациите за Златна малина. Адам Сандлер оваа година рекордер во номинации за Златна малина. Номиниран е за најлош актер, најлош спореден актер, па дури и за најлоша актерка. :pos:
 
Го гледаше некој филмот на Анџелина во Милениум? На интернет прочитав различни мислења, а рејтингот на IMDb падна од 6.5 на 3.6 за две недели. Од друга страна пак, беше номиниран за Златен глобус.

Друго, објавени се номинациите за Златна малина. Адам Сандлер оваа година рекордер во номинации за Златна малина. Номиниран е за најлош актер, најлош спореден актер, па дури и за најлоша актерка. :pos:

Јас го немам гледано и прв пат ќе се дрзнам да зборувам за филм што не сум го гледала. Рејтингот на ИМДБ можам да претпоставам зошто е толку низок, она балканското сигурно одиграло огромна улога па србиве тргнале во офанзива на ИМДБ по ова прашање. Само читајте ги реакциите од оние кои ставале оценка и ќе видите што зборувам. Истото ќе го доживее Трето полувреме од бугарите. Има да почнат да му лупаат ниски оценки од политички причини.

Од друга страна пак, навистина не знам што и требаше на Анџелина да прави филм за војната на Балканот кој уште не може да го заборави тој терор. И додека се уште се обидуваме да се одржиме на мирно ниво, некој од трета страна кој никогаш не бил овде за да го види тој страв и ужас се дрзнува да прави филм за состојбата. Нормално дека ќе се повредат нечии чувства. Кустурица имаше кажано нешто во смисла, "Ако не да одам и јас да снимам филм за Авганистан". Анџелина направи грешка во чекори.
 
Го гледаше некој филмот на Анџелина во Милениум? На интернет прочитав различни мислења, а рејтингот на IMDb падна од 6.5 на 3.6 за две недели. Од друга страна пак, беше номиниран за Златен глобус.

Друго, објавени се номинациите за Златна малина. Адам Сандлер оваа година рекордер во номинации за Златна малина. Номиниран е за најлош актер, најлош спореден актер, па дури и за најлоша актерка. :pos:

И Мартин Л. е номиниран (заслужено) за актерка за Биг Мамас глупостине.
А Ал Пачино што е номиниран за најлоша споредна?:D:D Кој му е крив кога се пика у филм со Адам Сендлер...:D

За филмов на Анѓа ме претрка Рокенрола, сакав истото да го напишам. :) Таа закачалката има некои здравствени проблеми очигледно, се погледнала ли во огледало...?, наместо непотребно да отвара болни теми и снима филм за случувања за кои нема појма како-што, најубаво ќе и биде да се позанимава со себеси малку, на ништо не личи.:eek::(
 
Адмиралот Аладин за банот од оскарите
човекот си ги бара билетите назад со ултиматум до 12 сато

паднав од стол од смеа
 
Знам дека имаше тема, ама не можам да ја најдам, затоа овде од мене препорака за еротски филм: Q. Ме мрзи рецензија да пишувам, а и не сакам да испуштам нешто од говорот на Миланка, затоа на кратко. Се работи за филм во кој една девојка, Сесил, се обидува да ја преброди смртта на својот татко. И тоа, преку секс. Филмот е баајќи експлицитен, можеби некаде би го класифицирале во жанрот порно, ама ете за французите ова е еротика.
Финтата со филмот не е само експлицитност for the sake of it, туку и разработува интересни теми. Од тоа како еден човек се справува со тешки ситуациии во животот, па до тоа како младите живеат во средина со голема невработеност.
Ако некој сака да го најде на нет, ќе го најде под името Desire. Тоа.
 
Кога некомпетентни луѓе ќе се соберат на едно место, кој филм излегува?

J.Edgar Hoover

Утнати шминки, досадно сценарио со нејасен фокус (слично како кај Benjamin Button, место да се фокусираат на битното, они тупат) и стварно не ми е јасно ова, ама ужасен артистички стил. Сфаќам дека периодов е од 1920-1960, ама тоа не значи дека треба да го направат филмот да изгледа како да е сниман во 30та година.
Ова можеби изгледа океј во кино, ама на телевизор кој е произведен 80 години подоцна, едноставно изгледа заморно за очи, недоволно детално и како да гледаш лоша кино снимка снимена со веб-камера. Морав да го завршам во 3 гледања, само заради ваквиот "избор" на артистички стил, па глава ме болеше после 30 минутно гледање.

Ме потсеќа на другиот тренд, овојпат во фотографијата, каде што користат Nikon D5000 и после милион ефекти во фотошоп за сликата да изгледа како да е направена со чкартен мобилен телефон. Кон многу глупи трендови се движи кинематографијата, имаме неверојатна технологија, а што добиваме од неа?

Прво почна со MTV "реалната" акција, па така од Борновиот Идентитет имаме "shaky camera", тоа беше океј таму, ама ја претераа во Bond и сите други филмови. Сега се случува истото со old school look, некогаш е погодено, ама 90% од времето ќе биде вакво срање.

И да, на почетните сцени на филмов, не само што е премногу темно, туку и на самите агли имаше затемнување? Поентата беше демек гледаме низ очите на Hoover?
Зашто потоа го немаше тоа низ целиот филм, туку само во првите 10тина минути...

Пошто не ме јебете 2% и скоро никој не дискутира со мене, сам ќе си реплицирам.
Пример за тоа како се користи денешната технологија максимално и плус се доловува временски период е филмот Hugo. Од сценариски и секој друг аспект не го дискутирам сега, ама од поглед на боите и тонот на сликата, треба да го прикажуваат како школски пример за правење филмови во денешно време. Ултра квалитетна слика, а сепак боите доловуваат дека се наоѓаме во Париз во 30ти години. И фала курцу, го искористиле фактот дека сите имаме LCD телевизори денес, па не ја "мателе" сликата. На пример, кога Jude Law го гушка син му, се гледа како искача прашина од нивните облеки во моментот кога ќе се гушнат.

Вака се прави филм во денешно време со денешната технологија, а не како филмов што е опишан во претходниот пост.
 
Вака, доколку некој фанатик и љубител филмови го има гледано The Hours со Мерил Стрип и Никол Кидман нека каже тука за да подискутираме..Филмов е створен за дискусии, критики, рецензии...Му нема рамен...За да не зборам сама со себе тука да видам прво кој го гледал па да збориме... (y)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom