„Фиќо“ со четири врати! - Seat 800

  • Креатор на темата Креатор на темата Bertone
  • Време на започнување Време на започнување

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Возраст
39
Пред Ибицата, Толедото... СЕАТ беше под закрила на FIAT не како сега на VW исто како Застава. Значи се што беше ФИАТ во Шпанија се продаваше како СЕАТ, кај нас како Застава (значи одите во Шпанија со вашето 101...или 128...Лада..си купувате дел за СЕАТ :) ).

Шпанците, многу го бендисаа FIAT 600 (Zastava 750) и направија своја популарна варијанта, со 4 врати, значи фамилијарна кола, наречена SEAT 800...

Еве бујрум сличиња...

Моторот е 750-ка и 850-ка. 25КС и 32КС...

030427164711_331_JPG.jpg

g-%20800-d_8_1965.jpg

317217.jpeg
 
Многу е поубав него тој со 2 врати. Би земал едно вакво да најдам во МК.
 
Убаво е што е моторот назад, не е тоа проблем. Само штета овде што не ги правеа...

А можеби можи некако да се довлечка до овде...и некаква си „каросериска трансплантација“?
 
Прашање...

Пример во МКД да почнема со производство на Фичо, 128...101 ќе треба да бараме дозвола од ФИАТ или од Застава? (Лиценцата)
 
Ама од кои? ФИАТ или Застава?
 
Зависи договорот за лиценца каков е. Можеби Застава има право да дава во подлиценца, можеби треба директно од ФИАТ.
 
Прашање...

Пример во МКД да почнема со производство на Фичо, 128...101 ќе треба да бараме дозвола од ФИАТ или од Застава? (Лиценцата)

NE....samo kako toa mislis da go proizveduvas?????
Nekoja serija ili na parce po poracka???:)
Za prvoto treba min.4 mil.evra da postavis linija i protok na materijali i komponenti , za vtoroto okolu 200 iljadi ...PA SEGA VIDI...:)!!!!
Ke zaboravev , vakvo kakvo e nema da pomine denesni homologacii.........dodadi uste 2 miliona , ako odis vo serija...:)!!! A toa znaci deka edno 10000 treba da sitnes za da dojdes na svoe.....BATALI...:)
 
Од каде знаеш можеби имам пари? :)

Не, муабетот ми беше...во Србија има (пикец тунинг), прават од фибер глас школки, па зошто да не тоа да почне овде. Само што популарноста на Фиат (Фичото) не е толку голема. Пикец прави школка од VW karmann Ghia...малце скапо...ама тоа што се добива е мерак (1800 евра), врз шасија од Буба. Зборуваме само школка...без стакла, и под. Подот треба или да се порача, или рачно да се прави. Не дека е голема филозофија, ама додатно трошење пари. како и да е...за 2500 евра имате „нова“ карман гиа...
 
Да не имаш слики како изгледаат?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom