Годинава очекувам стабилна публика на СЕХА мечевите и најслаба average attendance на мечевите на ЛШ во споредба со претходните две сезони од кога сме "редовни" учесници.
Прво, цената е реално превисока да ја искешираш одеднаш за 7 меча за кои не можеш да бидеш сигурен дека ќе отидеш на сите.
Да се потсетиме, пред две сезони карта за М блоковите во Борис (каде што си буквално на терен на 2 метра од играчите) за утакмици со ПСЖ и Барселона, беа 250 денари, а карти за централни трибини беа 150-200 денари.
Ова е веќе 100% поскапување за карта купена како сезонска што би требало да значи "привилегирани"
Да не правам муабет што картиве ги добиваш за на "балкон" каде што не се гледа цел терен и за блок на краевите од теренот.
Незнам кој им ја прави анализата за продажба на карти и најповолни опции, али мислам дека не живееме со човекот во истата држава или истиот не е воопшто стручен за вакви работи. Се води кон тоа дека Тежок промашај ќе им испадне оваа стратегија и анализа на пазарот, налик лани со ЖРК. Дефинитивно во ова не гледам потег за создавање на редовна публика туку напротив повеќе води кон тоа за создавање на публика што ќе доаѓа ради тежината на противникот и затоа што било "јака" утакмица.
Моја прогноза е полна сала само на две утакмици (Барселона и Киелце), полупразна сала на сите други утакмици и во голема мера празна сала на утакмици со аутсајдерите. Ако лани со Целје имавме полна сала годинава очекувам нешто повеќе од пола.
Едноставно е, полоши седишта а двојно поголема цена не носат сезонска публика туку публика што ќе дојде за Барса, Кил, Веспрем а за другите ќе биде празно.
Годинава очекувам да продадат 500 максимум 600 блок карти за седење. Само за споредба, Вардар пред две сезони продаде преку илјада блок карти а Металург околу 3 илјади. Тие луѓе ќе дојдат на секоја утакмица а сега најголемиот број ќе дојдат само за "јаките" утакмици.
Прво, цената е реално превисока да ја искешираш одеднаш за 7 меча за кои не можеш да бидеш сигурен дека ќе отидеш на сите.
Да се потсетиме, пред две сезони карта за М блоковите во Борис (каде што си буквално на терен на 2 метра од играчите) за утакмици со ПСЖ и Барселона, беа 250 денари, а карти за централни трибини беа 150-200 денари.
Ова е веќе 100% поскапување за карта купена како сезонска што би требало да значи "привилегирани"

Да не правам муабет што картиве ги добиваш за на "балкон" каде што не се гледа цел терен и за блок на краевите од теренот.
Незнам кој им ја прави анализата за продажба на карти и најповолни опции, али мислам дека не живееме со човекот во истата држава или истиот не е воопшто стручен за вакви работи. Се води кон тоа дека Тежок промашај ќе им испадне оваа стратегија и анализа на пазарот, налик лани со ЖРК. Дефинитивно во ова не гледам потег за создавање на редовна публика туку напротив повеќе води кон тоа за создавање на публика што ќе доаѓа ради тежината на противникот и затоа што било "јака" утакмица.
Моја прогноза е полна сала само на две утакмици (Барселона и Киелце), полупразна сала на сите други утакмици и во голема мера празна сала на утакмици со аутсајдерите. Ако лани со Целје имавме полна сала годинава очекувам нешто повеќе од пола.
Едноставно е, полоши седишта а двојно поголема цена не носат сезонска публика туку публика што ќе дојде за Барса, Кил, Веспрем а за другите ќе биде празно.
Годинава очекувам да продадат 500 максимум 600 блок карти за седење. Само за споредба, Вардар пред две сезони продаде преку илјада блок карти а Металург околу 3 илјади. Тие луѓе ќе дојдат на секоја утакмица а сега најголемиот број ќе дојдат само за "јаките" утакмици.
Последно уредено: