Факултет за Електротехника и информациски технологии

  • Креатор на темата Креатор на темата Демијан
  • Време на започнување Време на започнување
Приметив дека многу гимназијалци се палат на зборовите програмирање, роботика, електроника, електротехника и уште неколку слични. Јас завршив средно "Елек.Тех за комп.техника и автоматика". Сакам да ви кажам дека од мојот клас на електро одлучија да се запишат само 3 соученици и тоа доста солидни. Што значи дека само минимален дел ќе продолжат на истата насока на факултет. Во средно учевме предмети како што се електротехника, електроника, елек. мерења, дигитални системи, автоматика, процесно управување и други. На прв поглед звучи примамливо, ама во пракса е обратно. Кога бев 8мо одделение дојдоа да ни презентираат професори од средно, ама деца како деца, тогаш зборот компјутер го сваќав како месија. Размислете добро пред да го направите вистинскиот избор, се работи за еден од најважните чекори во животот. На тие што не биле одлични во средно им препорачувам да не се запишат на електро. Знам како беше средното, а за факултетот можам само да претпоставам.
 
А ако им е желба тоа да го учат зошто да не се запишат? Башка што им фали на веќе дипломираните и овие што студираат и пишуваат на темава, да не се куци?
 
А ако им е желба тоа да го учат зошто да не се запишат? Башка што им фали на веќе дипломираните и овие што студираат и пишуваат на темава, да не се куци?
Тука ми беше зборот, сакав да кажам дека тие поинаку си ги замислуваат веќе споменатите поими, а кога ќе се сретнат ќе видат дека не било така:nesum:
 
Јас секогаш почвам со една мисла: кога некој завршил, зошто јас да не завршам? Значи може да се заврши. Мислам дека се чувствувам доволно способен да му се спротиставам на сите предизвици, а секако дека имам и преголема желба.
 
Приметив дека многу гимназијалци се палат на зборовите програмирање, роботика, електроника, електротехника и уште неколку слични. Јас завршив средно "Елек.Тех за комп.техника и автоматика". Сакам да ви кажам дека од мојот клас на електро одлучија да се запишат само 3 соученици и тоа доста солидни. Што значи дека само минимален дел ќе продолжат на истата насока на факултет. Во средно учевме предмети како што се електротехника, електроника, елек. мерења, дигитални системи, автоматика, процесно управување и други. На прв поглед звучи примамливо, ама во пракса е обратно. Кога бев 8мо одделение дојдоа да ни презентираат професори од средно, ама деца како деца, тогаш зборот компјутер го сваќав како месија. Размислете добро пред да го направите вистинскиот избор, се работи за еден од најважните чекори во животот. На тие што не биле одлични во средно им препорачувам да не се запишат на електро. Знам како беше средното, а за факултетот можам само да претпоставам.

Не мора нишо да значи, каков ученик си бил во средно, основен предуслов за електро е да те бива МАТЕМАТИКА, ако си ја забошотил во средно, одма фаќај книга да повториш.

Како е таму ( на електро), не можеш ни да претпоставиш.:kesa:

А ако им е желба тоа да го учат зошто да не се запишат? Башка што им фали на веќе дипломираните и овие што студираат и пишуваат на темава, да не се куци?

Токму така. Добро сега....некој може и без коса да остане.:pos:

Јас секогаш почвам со една мисла: кога некој завршил, зошто јас да не завршам? Значи може да се заврши. Мислам дека се чувствувам доволно способен да му се спротиставам на сите предизвици, а секако дека имам и преголема желба.

Ќе завршиш, само ќе треба да го загрееш столот. Едноставно, нели.
 
бев во февруари на отворениот ден, и не прошетаа во повеќето лаборатории, гледавме симулации на некои грмотевици во енергетската лабораторија, потоа гледавме разни осцилоскопи во одделот за ТК. На КСИА еден асистент ни го покажа дипломскиот проект како стаклото од врата за кола го отвара преку компјутер, односно преку соодветна програма. Не се сеќавам на кој оддел беше ни покажаа како компјутерот детектира човечки глас и потоа истиот го изговара со друга боја. Гледавме една минијатурна симулација на воз на магнет.
Сето ова звучи многу примамливо, ама тоа се само замки за манипулирање.
Сето тоа ме потсети како во 8мо одделение не примамуваа дека ќе сме учеле за роботи, компјутери, најнова технологија, секој ден ќе сме имале интернет:nesvest::tapp::jaj:
 
бев во февруари на отворениот ден, и не прошетаа во повеќето лаборатории, гледавме симулации на некои грмотевици во енергетската лабораторија, потоа гледавме разни осцилоскопи во одделот за ТК. На КСИА еден асистент ни го покажа дипломскиот проект како стаклото од врата за кола го отвара преку компјутер, односно преку соодветна програма. Не се сеќавам на кој оддел беше ни покажаа како компјутерот детектира човечки глас и потоа истиот го изговара со друга боја. Гледавме една минијатурна симулација на воз на магнет.
Сето ова звучи многу примамливо, ама тоа се само замки за манипулирање.
Сето тоа ме потсети како во 8мо одделение не примамуваа дека ќе сме учеле за роботи, компјутери, најнова технологија, секој ден ќе сме имале интернет:nesvest::tapp::jaj:

Не претерувај, замки....може да објасниш зашто.
Еве ајде јас ќе ти објаснам. Кога ќе стигнеш 3-4 година, се што си учел предходно ќе ти стане јасно зашто си го учел (добро освен физиките).

Логиката е едноставна, неможе средношколец веднаш да го седнат да работи со осцилоскоп, а не знае што е напон или струја.
Станување инжинер е долг и макотрпен процес, и се почнува од основни работи како владеење на математика и основи на електротехника.

Сите овие работи што ви ги презентирале ќе ти бидат јасни горе-доле како функционираат, факсот ти е само почеток, искуството и работата си го прават останатото, како и во секоја професија.
 
Не претерувај, замки....може да објасниш зашто.
Еве ајде јас ќе ти објаснам. Кога ќе стигнеш 3-4 година, се што си учел предходно ќе ти стане јасно зашто си го учел (добро освен физиките).

Логиката е едноставна, неможе средношколец веднаш да го седнат да работи со осцилоскоп, а не знае што е напон или струја.
Станување инжинер е долг и макотрпен процес, и се почнува од основни работи како владеење на математика и основи на електротехника.

Сите овие работи што ви ги презентирале ќе ти бидат јасни горе-доле како функционираат, факсот ти е само почеток, искуството и работата си го прават останатото, како и во секоја професија.

Многу сакам така кога некој ќе даде вакво мислење... Браво!
 
Bez da go tupam mnogu, potrebno e kolku tolku da ve biva za matematika ( nekoja osnova da si imate... ova osobeno za onie na avtomatika sto planiraat da idat :nesvest:) i redovno da ucete... i nemate gajle, nema voopsto da vi bide tesko ( okey, vo sporedba so mnozina drugi fakulteti potesko e, ama jebiga sea..:))

E sea ako ste ko mene, od rodzenje zabusant po priroda i po sest meseci da ve nema na fakultet, drugaci e muabetot. :):)
 
Абе ај доста се замарате со глупости тешко/лесно. Кој сака да иде на електро нека иде кој нејќе нека не иде. Ако на некого некој испит му е тежок мене ми е лесен и обратно ако на некого некој испит му е лесен мене ми е тежок, и сега каков е факултетот? Тежок или лесен? Глупости.
 
бев во февруари на отворениот ден, и не прошетаа во повеќето лаборатории, гледавме симулации на некои грмотевици во енергетската лабораторија, потоа гледавме разни осцилоскопи во одделот за ТК. На КСИА еден асистент ни го покажа дипломскиот проект како стаклото од врата за кола го отвара преку компјутер, односно преку соодветна програма. Не се сеќавам на кој оддел беше ни покажаа како компјутерот детектира човечки глас и потоа истиот го изговара со друга боја. Гледавме една минијатурна симулација на воз на магнет.
Сето ова звучи многу примамливо, ама тоа се само замки за манипулирање.
Сето тоа ме потсети како во 8мо одделение не примамуваа дека ќе сме учеле за роботи, компјутери, најнова технологија, секој ден ќе сме имале интернет:nesvest::tapp::jaj:
На ЕРПС беше тоа.
 
Незнам зошто ама никој не заборави да го искритикува ИКИ.
Како демек примаат премногу студенти, немаат доволно кадар, немаат доволно услови за работа, асистентите не можеле на сите да им обрнат внимание затоа што имало препремногу студенти, стара опрема, студентите дека не можеле во секое време да контарктираат со асистентите и професорите затоа што биле презафатени. А за разлика останатите факултети биле со малку студенти и професорите можеле со секое време да ти бидат на располагање, малку студенти и полесно разменувале мислења, односно сите сакаа да кажат дека добро се заработува и со другите гранки на ФЕИТ и дека на тие е многу подобри услови за студирање.
 
Тука ми беше зборот, сакав да кажам дека тие поинаку си ги замислуваат веќе споменатите поими, а кога ќе се сретнат ќе видат дека не било така:nesum:

Сакаш да кажеш, како што децава поинаку си ги замислуваат поимите бизнис, менаџмент, маркетинг и очекуваат кога ќе се запишат на Економски веднаш да ги научат како да направат сопствен бизнис и дневно да вртат милиони???? Не, тие си ги учат основите на економијата, учат математика, статистика, за да имаат после основа како да ги научат предметите од погорните години.
Така е и кај нас на ФЕИТ, почнуваме со математика, основи на електротехника, физика и програмирање преку С и С++, за понатаму да можеме да ги совладаме и останатите предмети. А тоа што се лажат за ИКИ е баш од тие причини, си мислат дека ќе научат да напишат програмче во С и одма дека ќе ги земат во Мајкрософт.
Е сега, да, учиме малку повеќе од другите факултети, ама затоа дипломата од ФЕИТ е признаена насекаде....за разлика од некои други.
 
Приметив дека многу гимназијалци се палат на зборовите програмирање, роботика, електроника, електротехника и уште неколку слични. Јас завршив средно "Елек.Тех за комп.техника и автоматика". Сакам да ви кажам дека од мојот клас на електро одлучија да се запишат само 3 соученици и тоа доста солидни. Што значи дека само минимален дел ќе продолжат на истата насока на факултет. Во средно учевме предмети како што се електротехника, електроника, елек. мерења, дигитални системи, автоматика, процесно управување и други. На прв поглед звучи примамливо, ама во пракса е обратно. Кога бев 8мо одделение дојдоа да ни презентираат професори од средно, ама деца како деца, тогаш зборот компјутер го сваќав како месија. Размислете добро пред да го направите вистинскиот избор, се работи за еден од најважните чекори во животот. На тие што не биле одлични во средно им препорачувам да не се запишат на електро. Знам како беше средното, а за факултетот можам само да претпоставам.

Toчно така, сите баш се палат на тие изрази, ама кога ќе дојдат на факултет да видат како се учат работите, колку подлабоко се оди во тоа што се учи, и кога ќе дојди програмирање и програми, од кој глата чади, пола се откажуваат, ете и кај мене јас сум на мрежно програмирање, од 50 тина луѓе сега во трета година ќе бидиме околу 20 тина најмногу :) . Така да не е се лесно и интересно како што изгледа , особено па ако се студира нешто како роботика, вештачка интелегенција и слично . :helou:

Абе ај доста се замарате со глупости тешко/лесно. Кој сака да иде на електро нека иде кој нејќе нека не иде. Ако на некого некој испит му е тежок мене ми е лесен и обратно ако на некого некој испит му е лесен мене ми е тежок, и сега каков е факултетот? Тежок или лесен? Глупости.

Точно така. Значи нема лесен тежок факултет ако споредуваме , факултети за програмирање, информатика, електротехника и слично. Се разбира ако споредуваме див со електро , тогаш можи да се кажи дека е на див полесно од на електро итн , итн. На сите факултети од оваа област е релативно потешко си се знае има математики програмирање и што не. Секогаш на тој што му се учи и шпто го интересира нештото ќе му биди полесно , од оној кој што учи сосила и само се жали дека било претешко незнам што. Тоа е мора да се учи :) штом сме тргнале на факултет.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom