- Член од
- 10 февруари 2008
- Мислења
- 3.947
- Поени од реакции
- 2.061
Да не знае некој кога е пријавување на испити за септемвриска?
Знаеме колега знаеме

4, 5 и 6 август.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Да не знае некој кога е пријавување на испити за септемвриска?
Тука ми беше зборот, сакав да кажам дека тие поинаку си ги замислуваат веќе споменатите поими, а кога ќе се сретнат ќе видат дека не било така:nesum:А ако им е желба тоа да го учат зошто да не се запишат? Башка што им фали на веќе дипломираните и овие што студираат и пишуваат на темава, да не се куци?
Приметив дека многу гимназијалци се палат на зборовите програмирање, роботика, електроника, електротехника и уште неколку слични. Јас завршив средно "Елек.Тех за комп.техника и автоматика". Сакам да ви кажам дека од мојот клас на електро одлучија да се запишат само 3 соученици и тоа доста солидни. Што значи дека само минимален дел ќе продолжат на истата насока на факултет. Во средно учевме предмети како што се електротехника, електроника, елек. мерења, дигитални системи, автоматика, процесно управување и други. На прв поглед звучи примамливо, ама во пракса е обратно. Кога бев 8мо одделение дојдоа да ни презентираат професори од средно, ама деца како деца, тогаш зборот компјутер го сваќав како месија. Размислете добро пред да го направите вистинскиот избор, се работи за еден од најважните чекори во животот. На тие што не биле одлични во средно им препорачувам да не се запишат на електро. Знам како беше средното, а за факултетот можам само да претпоставам.
А ако им е желба тоа да го учат зошто да не се запишат? Башка што им фали на веќе дипломираните и овие што студираат и пишуваат на темава, да не се куци?
Јас секогаш почвам со една мисла: кога некој завршил, зошто јас да не завршам? Значи може да се заврши. Мислам дека се чувствувам доволно способен да му се спротиставам на сите предизвици, а секако дека имам и преголема желба.
бев во февруари на отворениот ден, и не прошетаа во повеќето лаборатории, гледавме симулации на некои грмотевици во енергетската лабораторија, потоа гледавме разни осцилоскопи во одделот за ТК. На КСИА еден асистент ни го покажа дипломскиот проект како стаклото од врата за кола го отвара преку компјутер, односно преку соодветна програма. Не се сеќавам на кој оддел беше ни покажаа како компјутерот детектира човечки глас и потоа истиот го изговара со друга боја. Гледавме една минијатурна симулација на воз на магнет.
Сето ова звучи многу примамливо, ама тоа се само замки за манипулирање.
Сето тоа ме потсети како во 8мо одделение не примамуваа дека ќе сме учеле за роботи, компјутери, најнова технологија, секој ден ќе сме имале интернет:nesvest::jaj:
Не претерувај, замки....може да објасниш зашто.
Еве ајде јас ќе ти објаснам. Кога ќе стигнеш 3-4 година, се што си учел предходно ќе ти стане јасно зашто си го учел (добро освен физиките).
Логиката е едноставна, неможе средношколец веднаш да го седнат да работи со осцилоскоп, а не знае што е напон или струја.
Станување инжинер е долг и макотрпен процес, и се почнува од основни работи како владеење на математика и основи на електротехника.
Сите овие работи што ви ги презентирале ќе ти бидат јасни горе-доле како функционираат, факсот ти е само почеток, искуството и работата си го прават останатото, како и во секоја професија.
На ЕРПС беше тоа.бев во февруари на отворениот ден, и не прошетаа во повеќето лаборатории, гледавме симулации на некои грмотевици во енергетската лабораторија, потоа гледавме разни осцилоскопи во одделот за ТК. На КСИА еден асистент ни го покажа дипломскиот проект како стаклото од врата за кола го отвара преку компјутер, односно преку соодветна програма. Не се сеќавам на кој оддел беше ни покажаа како компјутерот детектира човечки глас и потоа истиот го изговара со друга боја. Гледавме една минијатурна симулација на воз на магнет.
Сето ова звучи многу примамливо, ама тоа се само замки за манипулирање.
Сето тоа ме потсети како во 8мо одделение не примамуваа дека ќе сме учеле за роботи, компјутери, најнова технологија, секој ден ќе сме имале интернет:nesvest::jaj:
Тука ми беше зборот, сакав да кажам дека тие поинаку си ги замислуваат веќе споменатите поими, а кога ќе се сретнат ќе видат дека не било така:nesum:
Приметив дека многу гимназијалци се палат на зборовите програмирање, роботика, електроника, електротехника и уште неколку слични. Јас завршив средно "Елек.Тех за комп.техника и автоматика". Сакам да ви кажам дека од мојот клас на електро одлучија да се запишат само 3 соученици и тоа доста солидни. Што значи дека само минимален дел ќе продолжат на истата насока на факултет. Во средно учевме предмети како што се електротехника, електроника, елек. мерења, дигитални системи, автоматика, процесно управување и други. На прв поглед звучи примамливо, ама во пракса е обратно. Кога бев 8мо одделение дојдоа да ни презентираат професори од средно, ама деца како деца, тогаш зборот компјутер го сваќав како месија. Размислете добро пред да го направите вистинскиот избор, се работи за еден од најважните чекори во животот. На тие што не биле одлични во средно им препорачувам да не се запишат на електро. Знам како беше средното, а за факултетот можам само да претпоставам.
Абе ај доста се замарате со глупости тешко/лесно. Кој сака да иде на електро нека иде кој нејќе нека не иде. Ако на некого некој испит му е тежок мене ми е лесен и обратно ако на некого некој испит му е лесен мене ми е тежок, и сега каков е факултетот? Тежок или лесен? Глупости.