Гимназијалците повеќе се снаоѓаат со математиката. Во средно, барем тие што се на ПМА имаат математичка анализа, аналитичка геометрија во простор, а тоа ти се уствари Математика 1 и Математика 2. Конкретно јас како Корчагинец. Задачите кои ни ги даде асистентката по математика се истите кои ни ги даваа во средно... + Гимназијалец има познавања од програмски јазици, најчесто Паскал. Многу е битно и тоа што знаевме однапред како се внесува од тастатура и како се печати на екран. Постпката за решвање на проблми е иста, само синтаксата е поинаква. И повторно, голем дел од задачите сме ги решавале и во средно. Проблемот се јаавува кај стручните предмети, на пример електротехник. Посебно на лабораториските вежби каде вежбите идат понапред од материјалот. На тоа поле колегите од стручните школи не јадат

... И ова се само во прва година. Понатаму бројот на стручни предмети ќе расте, па оние кои во средно им обрнале внимание ќе поминат полесно, а гимназијалците ќе се подиспотат за да го совладаат материјалот.