ESP - Electronic Stability Program (системи за стабилност)

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Така, ама корисно е ако те изваде од некој замрзнат свиок кој 95% од возачите ке го утнат... Не пишува дека свиокот е замрзнат, а ти влегуваш претпазливо. Тоа е најбитно, во лоши ситуации да те извлече и да го стабилизира возилото. Имав видено, на некои возила ЕСП-то се исклучува/уклучува по потреба. Во лето, гаси мајсторе, во зима, држи го уклучено за секој случај :helou:.
 
ESP-то на сите спортски коли е исклучено или воопшто не се вградува пошто ептен те ограничува. Ако имаш во глава не ти треба ESP
Ако мислеше на спортските верзии на колите за обичниот граѓанин кои можеме да ги купиме во салоните, тогаш многу грешиш. Без ЕСП неможеш да го купиш! Прашај ќе видиш! Не дозволува производителот тој модел да го купиш без заштитен систем!
Логиката е едноставна, неможе на улица просечен граѓанин да управува возило со силни перформанси и можности, а притоа да нема заштитни системи кои ја подобруваат безбедноста во сообраќајот!
Но затоа секоја кола има копче за исклучување на ЕСП системот, значи исклучи го и свесно ризикуваш!
Многу го имам тестирано ЕСП-то и тврдам дека многу помага и дека не постои никој од нас овде, кој може да се пофали дека не му треба ЕСП во критични ситуации! Но најубаво е да си возиш внимателно и никогаш да не ти затреба!
 
Во лето, гаси мајсторе, во зима, држи го уклучено за секој случај :helou:.

Баш у зима се гаси инакунема да можеш да излезеш од снег ако ти е вклучен ESP бидејќи комјутерот добива податоци дека тркалата пролизгуваат и мисли дека е дошло до губење на контола а во суштина тркалата ти пролизгале поради дебел снег :smir:
 
Ако мислеше на спортските верзии на колите за обичниот граѓанин кои можеме да ги купиме во салоните, тогаш многу грешиш. Без ЕСП неможеш да го купиш! Прашај ќе видиш! Не дозволува производителот тој модел да го купиш без заштитен систем!
Логиката е едноставна, неможе на улица просечен граѓанин да управува возило со силни перформанси и можности, а притоа да нема заштитни системи кои ја подобруваат безбедноста во сообраќајот!
Но затоа секоја кола има копче за исклучување на ЕСП системот, значи исклучи го и свесно ризикуваш!
Многу го имам тестирано ЕСП-то и тврдам дека многу помага и дека не постои никој од нас овде, кој може да се пофали дека не му треба ЕСП во критични ситуации! Но најубаво е да си возиш внимателно и никогаш да не ти затреба!
Мислев на расни тркачи
 
Сепак јас ќе речам дека е сосема непотербен ESP, ако не знаеш да порцениш со која брзина терба за да влезеш во кривина безбедно подобро ич не фаќај кола, не за друго туку можеш да земеш невини луѓе на душа. На снег ваѓај кола само ако ептен е потребно.

Ма нема мерак возењето ако не ти занесе задница на моменти :) Нормално намерно
Се што нема Фиестата на Декстерче е апсолутно непотребно! :)
 
Се што нема Фиестата на Декстерче е апсолутно непотребно! :)
Се што ќе има Мицубишито на Ејсид е задолжително:smir:

На Фиестите ESP мислам оди со S и ST верзијата, на мојата 1.3 мислам и да сакам нема да можам да го активирам
 
Се што ќе има Мицубишито на Ејсид е задолжително:smir:
Ејсид има Пунто, без ESP :smir:
А Лансерот има ACS и TC. Што би му дошло слично на ESP.
На Фиестите ESP мислам оди со S и ST верзијата, на мојата 1.3 мислам и да сакам нема да можам да го активирам
Уште еден доказ зошто е „апсолутно непотребно“ :pos2:
djolesk напиша:
Многу го имам тестирано ЕСП-то и тврдам дека многу помага и дека не постои никој од нас овде, кој може да се пофали дека не му треба ЕСП во критични ситуации! Но најубаво е да си возиш внимателно и никогаш да не ти затреба!
Ете, најреален пост на темава. Вози умно за да не ти затреба, ама ако ти затреба - корисно е.
А не, ќе се праиме фраери и ќе пишуваме како тоа „треба да уживаме во шкрипките и зализгувањето на колата“... :)
 
Дури сега дознав што точно претставува ESP.
Инаку на мојата кола (Toyota Aygo) нема опција за негово исклучување.
 
Баш у зима се гаси инакунема да можеш да излезеш од снег ако ти е вклучен ESP бидејќи комјутерот добива податоци дека тркалата пролизгуваат и мисли дека е дошло до губење на контола а во суштина тркалата ти пролизгале поради дебел снег :smir:

Хммм мислам грешка си тука. Затоа има Traction Control :) за да не пролизгуваат тркалата :).

Ејсид има Пунто, без ESP :smir:
А Лансерот има ACS и TC. Што би му дошло слично на ESP.

Иначе Acid, АSC(Аctive Stability Control мислам дека беше) = ESP(Еlectronic Stability Program) , TC(Traction Control) е друго :).
 
Исто глеам дека и EBD имам, тоа не ќе да е исто, aма е нешто слично, нели?
(барем така ми личи според wiki)
 
Electronic Brakeforce Distribution, EBD секогаш оди со АБС, без АБС не може.
 
Не дека сум некој експерт, ниту сум професионалец во шоферлакот, сепак, имам извозено доста различни возила, од рфазлични епохи, од проста механика, до технички совршенства на 4 тркала, и би рекол вака.
Сите оние новотарии опфатени со темата во смисла АБС, ЕБД ЕСП и нивни варијанти (во зависност од марката) се доста корисни, но не и семоќни.
Ја знаете онаа, за да те чува Господ, самиот треба да се чуваш?
Сега и ќе објаснам:
АБС не дава да заблокираат тркалата при нагло кочење, а со тоа колата да се однесува како санка, т.е. скоро без контрола. ЕБД ја дистрибуира силата на кочење во зависност од потребите, т.е. препознава кога треба појако, кога послабо кочење. Заедно го намалуваат патот на застанување на возилото, но сепак се зависи од самиот возач, од неговата процена и внимание.
Мене АБС ме има спасено од класична маказа, со тоа што ми овозможи да се вратам од сред претекнување зад камионот кој го претекнувам, т.е. ми даде време за бегство :) Ако беше возило без АБС, сигурно ќе имав подолг пат на кочење и можен беше челен судар.
Сепак, што побрзо возење, толку поголем пат на застанување, а во критична ситуација неможе ни АБС ни Свети АБС да помогне.
ЕСП е уред кој ја одржува контролата на стабилноста на возилото, поврзан е со тракшн контрол и го одржуваат правецот на движење на возилото кој му го задава возачот на принцип на контрола на секое тркало посебно преку забрзување на тркалото или негово кочење, во зависност од потребата за да се задржи зададениот правец и да се избегнат пролизгувањата. Им препорачувам такво возило на возачи-почетници.
Сепак, неможе софистицираната електроника против законите на физиката, а тоа важи за високи брзини, а и на лед.
Значи, културно возење, замислете дека немате такви помагала во возилото и ќе имате безбедно возење.
ЕСП е замислен да исправи мали возачки грешки, а не лудување.
Грешки во смисла преценување на кривина, нагло менување на правец заради избегнување препрека и сл.
Ми се случи класичен пример на вклучување на ЕСП заради одрон на патот, во кривина (неможев да видам. Не доаѓаше возило отспротива и забегав лево, светна ламбичката ЕСП, и без корекции со воланот елегантно се вратив во мојата лента. НО, брзината не беше дивјачка, некаде околу 70 мислам...евентуално 80 на час.
На видеата е инаку очигледно дека на возилата без ЕСП, возачот не се ни обидува да го контролира возилото :)
 
Исто глеам дека и EBD имам, тоа не ќе да е исто, aма е нешто слично, нели?
(барем така ми личи според wiki)


Упростено кажано тоа ти е понапредна верзија на АБС

Проблемот кај овие системи е што фукционираат преку сензори и електоника која може да се збуни во одредени ситуации (пролизгување при старт во снег или пак неармнини на патот го ПРОДОЛЖУВААТ патот на сопирање со АБС во однос на кола без АБС)

Хммм мислам грешка си тука. Затоа има Traction Control :) за да не пролизгуваат тркалата :).
.

Не сум грешка се искулучува ЕСП кога се заглавиш во снег инаку ке излезеш на свети никогаш. Traction Control е подвид ЕСП. Можеби кај нови коли е измислено нешто по повод оваа прашање (кај некои постои мод дека возиш на снег, или кај џипови има 300 чуда по повод овој проблем)
 
1.Упростено кажано тоа ти е понапредна верзија на АБС

Проблемот кај овие системи е што фукционираат преку сензори и електоника која може да се збуни во одредени ситуации (пролизгување при старт во снег или пак неармнини на патот го 2. ПРОДОЛЖУВААТ патот на сопирање со АБС во однос на кола без АБС)



3.Не сум грешка се искулучува ЕСП кога се заглавиш во снег инаку ке излезеш на свети никогаш. Traction Control е подвид ЕСП. Можеби кај нови коли е измислено нешто по повод оваа прашање (кај некои постои мод дека возиш на снег, или кај џипови има 300 чуда по повод овој проблем)

1. EBD=BAS ~ ABS Слично е да.BAS има функција да кога кочиш со 100% од силата на кочење задните тркала ти помагаат при кочењето.Зависно од производителот... Кај Цитроен е 40% од ефикасност на предните.
2.Ако колата ти потскокнува од нерамнини нити ABS нити добош нема да те спаси ГОСПОД НЕ ТЕ СПАСУВА
3.Службената I30 што ми е од работа има и ABS и бутур и се... ESP ти е за пролизгување и реагира НАД одредена брзина затоа што која е веројатноста со 10-15 на саат да почнеш да лизгаш и да завршиш 100 метри подоле.. Дека TC е подвид на ESP шознам не ми е верно,TC-то не ти дава да лизгаш(ке тргнеш некако) на полулизгав пат а ако е стакло смрзнато ??? Што правиме тогаш нема тргање никад ! ! !
Пример беше Q7 кај црквичката над МВР,возеше пред мене даде гас и си се сврте полукружно ... Во Q7 опремата ABS,BAS,EBD,TC и остали дрн,дрндрн и дрангулии се во додатна опрема?:nenene:
 
Баш у зима се гаси инакунема да можеш да излезеш од снег ако ти е вклучен ESP бидејќи комјутерот добива податоци дека тркалата пролизгуваат и мисли дека е дошло до губење на контола а во суштина тркалата ти пролизгале поради дебел снег :smir:


Е браво бе мајсторе ти лето да го пуштиш а јас во зима можи така.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom