ESP - Electronic Stability Program (системи за стабилност)

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување

Acid

Frontman
Член од
22 јануари 2005
Мислења
35.422
Поени од реакции
35.095
Возраст
40
Локација
Скопје
Веб-сајт
www.kajgana.com
Сите вие што имате понов автомобил, би требало да имате ESP.
Тие што немаат и отишле на „поефината варијанта“ кога купувале нов автомобил, најверојатно подоцна сфатиле дека се зезнале. Реално, за тие што имаат ESP... Дали овој систем некогаш ве извадил од незгодна ситуација? Замрзнат пат, пролизгување, фаќање кривина со неприлагодена брзина...?

Еве и неколку демонстративни видеа:

Со (mit) и без (ohne) ESP:
 
ESP-то е добар систем. Сепак, сум поминал многу километри со Лада Нива, низ секакви терени (најмногу по снег и мраз), така да можам да речам дека знам да се снајдам во незгодни ситуации (да видите какви гуми имам моментално на Ескордот, џоа за формула се:kesa: па го возам нормално секаде). Не е од многу голема помош ESP-то ако си ги прецениш можностите на возилото и состојбата на патот. И на видеата се гледа (тоа последното конкрентно) дека ако вози побавно, и ја отпушти гаста навремено, со добри гуми може да се протне возилото без да зализга. Сепак, физика си е физика...
 
ESP-то на сите спортски коли е исклучено или воопшто не се вградува пошто ептен те ограничува. Ако имаш во глава не ти треба ESP
 
ESP-то на сите спортски коли е исклучено или воопшто не се вградува пошто ептен те ограничува. Ако имаш во глава не ти треба ESP
Спортските коли се возат на спортски патеки, а ги возат професионални возачи. Ти (ниту јас, ниту пак било кој форумов) не си професионален возач, ниту пак го возиш автомобилот на спортска патека. Сосема е логички да не се вградува во спортски автомобили. Прво затоа што го „ограничува“ автомобилот, а второ - затоа што не е дозволен на спортските натпреварувања. Не е дозволен затоа што се смета за „мамење“ и со него се подобруваат перформансите на автомобилот.

Точно.

И уште една:

Искусниот возач, самиот си е ESP :)
Искусниот возач, како тој што го управува камионот погоре и се изврте 360 степени? :)
Без чичковски демагогии, зошто ако досега не сте искривиле бандаш од пролизгување на снег и удирање во тротоар - има време и за тоа :)

Очекувани се вакви мислења од возачи кои немаат ESP на своите автомобили. Затоа сакам да прочитам мислење и некоја реална ситуација на некој што возел автомобил со и без ESP.
 
Имам ја и трап скинато на тротоар од мраз, и излетување во Овче поле, ништо ново :)

Имам возено и со ЕСП и без ЕСП. Разликата е во тоа што ЕСП маневрира наместо тебе во екстремни случаеви, и недај боже да го заебеш компјутерот...под заебеш мислам кога веќе вртиш на кривина, и се уклучува ЕСП, а ти по навика сам сецкаш на волан...

Јас сепак претпочитам без ЕСП...
 
Возачот било каков автомобил да има со којзнае каква опрема никогаш не треба да се потпира само врс системите. Помагаат навистина, многу ја осетив разликата со АБС и без АБС, ама сепак искусен и одговорен возач треба да внимава без оглед на тоа дали има „вграден анѓел чувар“. Сепак кога земаш нов автомобил подобро штеди на џиџи-миџи отколку на ЕСП и АБС, оти некогаш ќе ти завршат голема работа.
Мислам дека од 2010 за сите нови автомобили во Европа (од мали градски до доставни) е задолжително вградувањето на ЕСП.
 
Ej немојте да ја сваќате темава погрешно. ЕСП-то е од голема помош во екстремни случаеви, особено ако си тркач. Значи не дека не треба бескорисно е и незнам што. Корисно е и тоа како, само муабетот е што дел од возачите би се снашле и без него. Единствено што ти треба е внимавање и вожња како “баба“. Тоа е.

А ајде кажете кој вози 60 по нормален пат и 70 по автопат, па да не се зализга на одреден дел каде што е лоша кривина и е замрзнато? Џабе скокате сите, исто ко да ве прашаат, сакате со чизми низ снегов или со патики? И вие да речете јас херој сум , бабе, и со патики ке шетам дека така ми се сака.
 
Мислам дека од 2010 за сите нови автомобили во Европа (од мали градски до доставни) е задолжително вградувањето на ЕСП.

Јапонците на Лансерот му имаа ставено ЕСП (ACS) и TC (traction control) на основниот модел (Информ), но потоа го трнаа, но пак е многу поевтино од другите производители. Сега се вклучени во Инвајт пакетот (кошта 1300 евра повеќе) со алуминиумски фелни и уште неколку џиџи миџи . Гледав кај Рено Меган, само ЕСПто беше 700 евра.

Без разлика дали си искусен возач ова чудо еднаш да ти го спаси животот доста е.... Но се разбира не треба секогаш да се потпираме кон тоа :)
 
ESP има свои недостатоци да не се лажеме, а за просечен возач и во нормални услови е корисно, ама пак ке напоменам ИМА СВОИ НЕДОСТАТОЦИ :smir::smir::smir:
Ете еден мудар заклучок од мене xD
 
спасува и тоа како. не за џабе го смислиле =) само, не е до толку неопходен. може и без ESP.
 
Ама ако може да се има... оти да се остане по “патики во снегот“ како што напишав погоре?
да де, не е на одмет. и јас сум за ESP, не ми се ризикува. две глави размислуваат подобро од една =)))
 
А кој зборуваше дека божем го немало на тркачки коли дека е мамење туку не се користи бидејќи ја ограничува силата на моторот !!!
Како прво ЕSP фукционира на принцип на кочење на едно или повеќе од тркалата а замислите што би тоа значело во трките, каде колите се возат на екстрем каде секоја стотинка е битна и каде не важат правилата како во нормалната вожња. Само да напоменам дека постојат различни видови ЕSP (едноканален, четириканален...) и во определени ситуации дава многу лоши резултати (полоши од кола без ЕСП) на грбав пат (каде асфалтот е брановиден) дури патот на кочење се продолжува за два-три пати!!!
 
Сепак јас ќе речам дека е сосема непотербен ESP, ако не знаеш да порцениш со која брзина терба за да влезеш во кривина безбедно подобро ич не фаќај кола, не за друго туку можеш да земеш невини луѓе на душа. На снег ваѓај кола само ако ептен е потребно.

Ма нема мерак возењето ако не ти занесе задница на моменти :) Нормално намерно
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom