ESP - Electronic Stability Program (системи за стабилност)

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
Е браво бе мајсторе ти лето да го пуштиш а јас во зима можи така.
И во лето ти треба, заради ситуации кога претеруваш во кривина.
Кола не пролизгува само на лед. Пролизгува и од курназлак.
 
И закључокот е дека ЕСП и АБС помагаат, но битно е дека треа да имаш текнувало ја така го сваќам ова све горе напишаното =) ?
 
1. EBD=BAS ~ ABS Слично е да.BAS има функција да кога кочиш со 100% од силата на кочење задните тркала ти помагаат при кочењето.Зависно од производителот... Кај Цитроен е 40% од ефикасност на предните.
2.Ако колата ти потскокнува од нерамнини нити ABS нити добош нема да те спаси ГОСПОД НЕ ТЕ СПАСУВА
3.Службената I30 што ми е од работа има и ABS и бутур и се... ESP ти е за пролизгување и реагира НАД одредена брзина затоа што која е веројатноста со 10-15 на саат да почнеш да лизгаш и да завршиш 100 метри подоле.. Дека TC е подвид на ESP шознам не ми е верно,TC-то не ти дава да лизгаш(ке тргнеш некако) на полулизгав пат а ако е стакло смрзнато ??? Што правиме тогаш нема тргање никад ! ! !
Пример беше Q7 кај црквичката над МВР,возеше пред мене даде гас и си се сврте полукружно ... Во Q7 опремата ABS,BAS,EBD,TC и остали дрн,дрндрн и дрангулии се во додатна опрема?:nenene:

1. EBD не е исто што и АБС туку е додавка на АБС.

2. Не е проблемот во потскокнивање туку во информациите што го спобудалат комјутерот. Кога има брановиден пат електорниката-сензорите читаат од брановите -старт-стоп-старт-стоп-старт-стоп- т.е. таман АБС мисли си ја завршил работата пак се активира и пак се деактивира на следниот бран и тн...на крај патот на сопирање дупло се продолжува.

3. Нека не те лаже некој дека Q7 е џип :nenene:
 
И закључокот е дека ЕСП и АБС помагаат, но битно е дека треа да имаш текнувало ја така го сваќам ова све горе напишаното =) ?
Баш така!
Правилно си сфатил работата.
Ако немаш мозок во главата кога седиш зад воланот не те спасува никој и ништо!
 
И во лето ти треба, заради ситуации кога претеруваш во кривина.
Кола не пролизгува само на лед. Пролизгува и од курназлак.
Ова болдираното...

Во 90% од случаите е причина за пролизгување.
 
ESP moze mnogu da ti pomogne pogotovo sega vo zimsko vreme?! Vo firmata kaj sto rabotam imame VW Transporter 5 koj e 4 Motion,go vozev po snegot i ledot i na sekoe naglo davanje gas voziloto ke pocnese da se izvrtuva taka da vednas se vklucuvase ESP-to kako i zadnata osovina i go ispravuvase voziloto.Nesto ako ne e dobro nema ni da go vgraduvat a pak ke kazam se zavisi i do vozacot,da ne davate premnogu gas na snezno vreme i pod pomal obrtaj da vozite i vie ke bidete isto taka ESP! :helou:
 
Еве ви што прави ЕСП кога не е подесено во кал/снег
Ај позз
 
Не е ова неподдесено.... Проблемот е што има погрешни гуми. Гумите се за асфалт, а ЕСП не се исклучува. Така да го контролира секое пролизгување и недозволува возилото да мрдни.
 
Кај Q7 сите од тие дрангулии се стандарна опрема, а од опремата што се доплаќа за сигурност во возењето единствено има нешто за воланот не ми текнува што. Инаку убаво напиша и друг член дека Q7 не е некојси џип али сепак сите тие програми за стабилност се во стандарната опрема.
 
Ова видео го имам гледано одамна, ми остана во сеќавање еден коментар

GET A CHEVY :vozbud:


Инаку Range Rover (и Sport) се вистински теренци, и покрај фенси изгледот. И Лада Нива со опинок гуми нема да мрдне на влажна трева и + угорница како на клипот. Потребни се само добри гуми.

За постот над мојот немам збор. Мој човек

Сепак темата е за ЕСП, и кажав претходно, се чувствува и тоа каква разлика со и без ЕСП/АБС... Сепак треба внимателност без разлика каков автомобил возиме.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom