Електрични возила

  • Креатор на темата Креатор на темата Square One
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
11 август 2011
Мислења
266
Поени од реакции
169
Бидејќи во последно време ова станува актуелно, отварам тема да дискутираме малку за оваа работа. Значи станува збор за целосно електрични возила а не хибридни глупости како Приусот.
Принципот на работа е како на обичен АС (наизменична струја) мотор. Предноста на овие мотори е што поефикасно ја конвертираат енергијата отколку МВС (мотори со внатрешно согорување). Ефикасноста на конверзија кај МВС е околу 40% а кај електричните и до 90% проценти. Исто така кај електричните мотори не се користи масло, нема менувач, туку една брзина, во рикверц моторот се движи обратно. Батеријата може да се полни кога се оди надолнина или при кочење.
Фаворит ми е овој, кој треба да излезе следната година.
Со оглед на нафтата која е ограничен ресурс и е доста скапа, јас мислам дека овие се возила на иднината. Што мислите вие?
 
И струјата мора да дојде од некаде.Најчесто е јаглен, хидроцентралите прават огромни вештачки езера,нуклеарки никој несака, сончевите келии зафаќат многу место и работат само ако е сончево, ветерниците го блокират движењето на воздухот а никој не пие нафта а и имаме повеќе од доволно без разлика шо викат арапите.Електричните автомобили се поеколошки денес само заради тоа што се малку.Колку ќе се еколошки кога ќе ги има милион на број? Колку ќе се еколошки кога ќе има милион што се полнат во исто време?
 
И струјата мора да дојде од некаде.Најчесто е јаглен, хидроцентралите прават огромни вештачки езера,нуклеарки никој несака, сончевите келии зафаќат многу место и работат само ако е сончево, ветерниците го блокират движењето на воздухот а никој не пие нафта а и имаме повеќе од доволно без разлика шо викат арапите.Електричните автомобили се поеколошки денес само заради тоа што се малку.Колку ќе се еколошки кога ќе ги има милион на број? Колку ќе се еколошки кога ќе има милион што се полнат во исто време?

Грешиш, барем двапати се поеколошки дури и да се снабдуваат од јаглен. Плус тоа во развиените држави во кои има развиена еколошка свест веќе преминуваат на еколошки обновливи извори на енергија. И незнам каков е тој глуп и неинформиран народ што не сака нуклеарни централи?!
 
и јас сакам еколошки автомобили и имам поголема свест за еколошка средина
и неодамна имаше новина за автомобилска индустрија дека ќе има со нуклеарен погон со 8 грама ториум и има автономија околу 300.000км
но не знам дали ќе се реализира?
 
Неусовршена технологија се сеуште батериите на овие автомобили иако се најисплатливи и најдобри
 
Тесла се страшна работа! Секоја му чест на дечкото кој ја основа. Инаку имаше обид во 90тите за произвотсво на електричен автомобил но пропадна. Има добар документарец во врска со тоа Who killed the electric car. Сега има нов документарец со наслов Revenge of the electric car.
 
Haha, i jas go imam gledano dokumetarecot za Who killed the electric car. Mnogu e diskutabilen ovoj avtomobil. Jas mislam deka seuste kompaniite ne se spremni da iznesat na pazarot elektricen avtomobil koj kje gi zadovoluva potrebite na obicnite gragjani. Se soglasuvam deka do sega ima izneseno nesto na pazarot, ama seto toa se prototipovi so golemi nedostatoci (slabi po moknost motori, baterii koi nemozat da apsorbiraat el. energija za podolgi vozenja itn.). No sekako ova e dobar pravec, mora da se razmisluva za alternativa na MVS (ne za drugo, ne ubija so cenava:))
 
Сум голем поддржувач на електричните автомобили, само што не сакам 480 км автономија да ме чини колку стан од 100 квадрата :)

edit* се мисли на Тесла, затоа што само тие до сега имаат најиздржливи батерии
 
Haha, i jas go imam gledano dokumetarecot za Who killed the electric car. Mnogu e diskutabilen ovoj avtomobil. Jas mislam deka seuste kompaniite ne se spremni da iznesat na pazarot elektricen avtomobil koj kje gi zadovoluva potrebite na obicnite gragjani. Se soglasuvam deka do sega ima izneseno nesto na pazarot, ama seto toa se prototipovi so golemi nedostatoci (slabi po moknost motori, baterii koi nemozat da apsorbiraat el. energija za podolgi vozenja itn.). No sekako ova e dobar pravec, mora da se razmisluva za alternativa na MVS (ne za drugo, ne ubija so cenava:))

Не се спремни бидејќи не сакаат. Што ке им прават на тие фабрики после кога ќе нема да произведуват МВС?
Кај овие моторот е многу моќен верувај, посебно трифазниот на Тесла, само треба да се обезбеди доволно енергија, т.е. батеријата игра најголема улога овде. А еве ако оди до 500 км и да стават станици за брзо полнење (45 мин) на секои 3-400 км тогаш ќе нема зошто да се плашиш од долги патувања.
 
Само wireless струја е лекот. Кој ке ја измисли ке биде најбогатиот човек на светот. Тесла мислам дека знаел безжично да ја дистрибуира струјата но не знам што се случило со тој проект.
Него хрватите направија доста интересно ауто.
http://www.youtube.com/watch?v=v_e2MaUiMno
Јас сум голем поддржувач на оваа технологија, и имам направено концепт возило кое ке биде лесно и нема да троши многу енергија.
Сликата на аватарот ми е рендерот од концептот. Моментално организирам тим со кој ке ја средиме целосната документација и пресметки за да подоцна отидеме кај инветитор и да направиме презентација.
Мислам дека треба ние да направиме едно Македонско електрично возило возило само што ми е тешко сам да ги организирам активностите.
 
Interesno video. Za zal kaj nas ova e dosta tesko za ostvaruvanje. Koga ke vidis samo hrvatite kolku se pred nas, edno mal milion godini. Ne sakam da kazam nisto loso, no za nas Makedoncite e mnogu potesko da se probieme na pazarot (ova go mislam za naogjanje na investitor). Neznam kakvi zamisli imas (dali si mehanicar ili elektricar), kakva dokumentacija spremate ili sto tim organiziras, no ako nema investitor, toa kje bide epten tesko za ostvaruvanje. Trgnuvajki od bateriite, motorot, prateckata oprema (posto motorot kje se koristi i kako generator), senzori, ozicuvanje...Jas iako vekje dosta vreme ne sum vo ovaa problematika, no diplomskata rabota mi bese za elektricni avtomobili, taka da ako si zainteresiran i ako mozam da pomognam nekako, stojam na raspolaganje:)
 
Interesno video. Za zal kaj nas ova e dosta tesko za ostvaruvanje. Koga ke vidis samo hrvatite kolku se pred nas, edno mal milion godini. Ne sakam da kazam nisto loso, no za nas Makedoncite e mnogu potesko da se probieme na pazarot (ova go mislam za naogjanje na investitor). Neznam kakvi zamisli imas (dali si mehanicar ili elektricar), kakva dokumentacija spremate ili sto tim organiziras, no ako nema investitor, toa kje bide epten tesko za ostvaruvanje. Trgnuvajki od bateriite, motorot, prateckata oprema (posto motorot kje se koristi i kako generator), senzori, ozicuvanje...Jas iako vekje dosta vreme ne sum vo ovaa problematika, no diplomskata rabota mi bese za elektricni avtomobili, taka da ako si zainteresiran i ako mozam da pomognam nekako, stojam na raspolaganje:)

Секако дека ке си од корист.
Дали си запознаен со технологијата за погон на водород?
Ако си, што мислиш кој избор би бил подобар погонот на водород или електричен погон?
Инаку има и уште поинтересни возила, спаѓаат во групата моторцикли кои развиваат над 200 kmh и имаат електричен погон.
 
Pozdrav,
interesno klipce, iskreno da priznaam voopsto ne me voodusevi nadvoresniot izgled, no sepak za toa za sto e namenet e ok.
Inaku, kako sto rekov, ako si zainteresiran za elektricni vozila, togas predlagam da se gleda nesto mnogu po napred, posto sega skoro sekoj e zainteresiran za el. vozila, konkurencijata e se pogolema, a treba da se najde nesto stvarno interesno koe sto ke bide interesno i za eventualnite sponzori.

poz
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom