Дали се исплатува замена на обичните со штедливи сијалици!?

  • Креатор на темата Креатор на темата Stefus Corp.
  • Време на започнување Време на започнување
Сега ја гледам темата и да споделам мое искуство. Значи конкретно за лед сијалиците имам тестирано преку 7-8 модела. Сите купени од aliexpress. Значи како ке се погодат. Во глобала светлината е доста слаба спрема ватажата. Конкретно користам 15w со 69смд 5050, и е слаба за дневна соба. Во глобала за ходници, некои помошни простории се ОК, додека за дневен престој треба поголема ватажа. Инаку сум користел и со смд 5730, 5050, 2835....Проблем е што се врзани во серија, ќе изгори еден чип треба да растураш да прелемуваш. И не е точно дека нема скапи кинески работи, има лед сијалици и по 1000 и кусур денари. Во глобала не се исплати преку нет, бидејќи тука ги има поефтини оти се увезуваат на големо и даваат гаранции.
Лед е иднината. Мој совет и моја наредна инвестиција е ЛЕД панелите. COB панелите се доста поефикасни и издржливи. Нешто како ова:
http://www.ledlight.mk/index.php/led-panels/led-panels/15w-led-panel-30x30cm-4500k-detail.html

Конкретно за ходник е доволен 200х200 и се наоѓа од 1000 денари па нагоре
 
Мора да се регистрираш за да гледаш цени, а?
Мразам такви напињања само за да погледам цени.


Во глобала не се исплати преку нет, бидејќи тука ги има поефтини оти се увезуваат на големо и даваат гаранции.

Иначе не знам колку си во право кога велиш дека не се исплати нарачување од нет. Каде ти сметаш дека има евтини цени за ЛЕД лампи? Вреди ли да се регистрираме на тој http://www.ledlight.mk ?
Јас секаде каде имам гледано цени (Електрометал, Хубо, Бриколаж, итн) имало осетни разлики во цените од 2:1 па и повеќе. Зборувам за најевтините опции што ги има кај нас, не за квалитетните бренд имиња кои по цената дефитивно се прескапи. Значи дури и евтините ЛЕД лампи се доста поскапи овде. Ај ќе се регистрирам после со некој фејк маил на тој ledlight.mk и ќе проверам.

Пример: 12 комада вакви лампи (линк долу) ќе ме коштаат US $36.91
http://www.aliexpress.com/item/Best...m-White-Spotlight-Spot-Lights/2034319747.html

Или 12 комада вакви лампи (линк долу) ќе ме коштаат US $37.11
http://www.aliexpress.com/item/Supe...Lamp-110V-240V-Aluminum-Shell/2042307181.html


Тоа е накај $2 за парче, крајна цена со се поштарина (ако ги нарачам во комбинација да испаднат под 20тина долари за пратка, нема да платам ни данок ни царина). Овде не сум видел поевтини од ~$4 парче. Во мојот случај зборувам за GU10 лампи, ама слични се разликите за сите видови.


[DOUBLEPOST=1424728635][/DOUBLEPOST]http://www.ledlight.mk/register.html
Типично македонска работа.... ERROR 404 - PAGE NOT FOUND
Не ставаат цени, демек само само со регистрација... а регстрацијата е невозможна. „Јави се бе дечко, ќе ти кажеме!„ :cautious:
 
Последно уредено:
Конкретно за тие во линкот не знам. Од Струмица некна ми донесоа Е27 од 10w, за 200 денари. Мене толку ме чинеа Е27 со 15-18w со 69smd 5050. Ама Ви кажав дека последните ептен слаб квалитет, додека од тука даваат 6 месеци гаранција. Како и да е, моја препорака е само COB емитери, бидејќи тие со во погорниот линк се врзани во серија. Ќе изгори едно и после или поправај или фрлај ја
 
Јас имам купувано Г9 лед ,но од вкупно 4(една кошташе по 280 денари).три ми прегореа и сега повторно се вратив на штедливите `неонски` г9.

отворив една од нив за да видам дали е оштетена електрониката или диодите,и зачудо спротивно на очекувањата,електрониката даваше сеуште напон.Пробав со надворешно напојување ,диодите не работеа.

Ова технологија некако сеуште не е искомерцијализирана,и затоа квалитетот им е послаб а цената сеуште висока.

Се смета дека барем во автомобилската индустрија ледот ќе биди преодно решение се до воведувањето на ласерските светла(БМВ веќе има вакаков прототип)
 
Повремено како што имам време, се едуцирам чат-пат за ЛЕД технологијава. Во моментов читам за COB наспроти SMD LED светла.
COB LED изгледаат како многу подобар избор, пошто помалку греат (во однос со дадените лумени) - а прегревањето сметам дека е главна причина за дефектите.

Сублимирано:


SMD LED Basics
Surface mounted device light emitting diodes (SMD LEDs) are the most common type of LED lights right now - these consist of a LED chip that is permanently fused to a printed circuit board, resulting in solid units that can be connected in a simple circuits to create various lighting configurations (including light bulbs and strip LED lights).

Up to 3 diodes can be fused onto a single SMD chip - this gives SMD LEDs the ability to output a huge range of colors when a chip is built using blue, red and green diodes (while the old-style DIP LEDs are mono-colored).

SMD LEDs are available in a range of dimensions - tuners might be familiar with the two most common sizes, SMD 3528 and SMD 5050; those are the two most common sizes used for 12V LED light strips.



COB LED Basics
Chip on board light emitting diodes, aka COB LEDs, are the newest type of LED lights to hit the market. Like SMD LEDs, COB LEDs consist of multiple diodes that are soldered directly onto a microchip, however, unlike SMDs, COBs typically use 9 or more diodes per chip - this produces a light that looks like a glowing panel (rather than a bunch of tiny little lights as with SMDs).

COB LEDs are extremely ' heat efficient'; they produce very little heat, thanks in part to their cooling ceramic substrate. Unlike SMD LEDs, COB LEDs do not have the ability to emit different light colors, however, the light temperature (such as warm or cool) can be controlled.

COB LEDs do boast a higher lumen-per-watt ratio in comparison to both SMD and DIP LEDs, thanks in part to the fact that COB LEDs use a single circuit and just two contacts, regardless of how many diodes are on each chip.

Because they are relatively cheap to manufacture, consumers can look forward to lower prices on COB LEDs as production of this latest generation of LED lights ramps up.

[DOUBLEPOST=1425046230][/DOUBLEPOST]

Изгледа дека мислењата се поделени. Овде преферираат СМД:
http://www.okled.com/blog/why-we-choose-smd-chips-instead-of-cob-chips/

Why we choose SMD chips instead of COB chips?
by Nicky Pang | Aug 7, 2014 | LED Technology | 0 comments

industrial-led-ies-files.jpg

Why we choose SMD chips instead of COB chips? I’d like to explain it.

1. Large LED spacing on the board could help the heat dissipation.


COB VS SMD Space



Let’s see the heat dissipation performance between them:


COB VS SMD Temperature

High temperature focus on one point could damage the chips, as below:


Damaged COB LED chips

2. Most important, SMD chips have higher luminous Efficiency higher than use COB. Our HiCloud LED high bays’ could reach 110-120 lm/W, while, traditional LED high bay which use COB technology only have 80-90 lm/W in fixture efficiency.

3. What’s more, with good performance of heat dissipation, SMD chips could pass the LM80/TM21 test. While, few COB chips could pass that.
 
Последно уредено:
Нешто многу интересно за темава. Интересно е целото видео, ама најинтересното е од 4:40

Флуоросцентните светла се декларираат дека траат 10.000часови. Обичните „жарести„ сијалици само 1000часови. Но во реалност флуоросцентите сијалици најчесто се расипуваат побрзо од обичните. Проблемот е во нивната слабост на чести вклучувања и исклучувања.

Од тој аспект, ЛЕД светлата се супериорни - најмалку имаат проблеми со вклучувања и исклучувања, плус се супериорни во штедливоста и во трајноста (генерално во часови). Единствено нешто во што се подобри обичните „жарести„ сијалици - во CRI факторот (кој ме мрзи сега го објаснувам, гуглајте го).
Обичните „жарести„ сијалици имаат отприлика 100 CRI фактор. Добрите ЛЕД имаат 80, најдобрите до 90. Флуоросцентните се најлоши во тој поглед.
 
http://scottiestech.info/2012/12/09...factor-color-temperature-and-everything-else/


How to Choose LED Light Bulbs: Efficiency, Power Factor, Color Temperature, and Everything Else
December 9th, 2012


These days, it’s all about energy efficiency.

In some countries, you can hardly even buy normal incandescent light bulbs any more. You are left with a choice of slightly more efficient “a bulb inside a bulb” halogen options, or compact fluorescent light (CFL) bulbs.

Well, there are some problems with CFL bulbs, as we shall see.

Now, LED bulbs have made their big debut on the scene. They use even less power than CFLs, and supposedly they are better for the environment and all that jazz.

In some ways, this is true – but at a cost unless you are careful about which LED bulbs you pick.

And, since LED bulbs are so darn expensive, you need to choose wisely. Here’s how…


First of all, you need to understand the underlying technologies we’re dealing with here, and the problems inherent in each. So, let’s start with some brief summaries.

Incandescent Bulbs
Incandescent bulbs are basically your “standard” bulb. Yes, there are halogen bulbs, halogen spotlights, and so on. But for the most part, these are “regular bulbs”.

The good: The beauty of these old bulbs is that they have a Power Factor of 1 (see explanation of Power Factor below).

The bad: They generate a lot of heat in addition to light, and thus they are not very efficient in comparison to CFL and LED bulbs.

Color Temperature: 2700K

Note: Color Temperature is a measure of the color of the light measured in Kelvin – simply put. The sun is about 5800K. At 2700K, incandescent bulbs are more “reddish” (which humans perceive as “yellow”, but that’s a whole other story). Cooler or “bluer/whiter” colors are around 5000K and above. HID headlamps on cars can be between 6000-7000K. Thus, we humans perceive “warm indoor light” to be around 2700K, like a normal incandescent light bulb.

Lifetime: Usually 1000 hours.

Tricks to choose a good one: None

Compact Fluorescent (CFL) Bulbs
CFL bulbs are a smaller version of those big honkin’ fluorescent light tubes that grace most workplaces and school rooms.

The good: They use less power.

The bad: They have a Power Factor less than 1. Many contain mercury, so don’t break one. If you do, open all the windows and get out of the room for a bit. Then clean carefully. Mercury is poisonous. While you’re at it, get your mercury fillings removed, because guess what? Mercury in your fillings doesn’t magically become safe! What a concept, eh? Also, CFLs usually take time to warm up, and deteriorate over time in both intensity and color. Oh, and CFLs are expensive.

Color Temperature: 3000-3500K for modern “warm white” CFLs, 5500K for “cool white” bulbs

Lifetime: Usually 10,000 hours (10 times the life of a normal bulb). This will vary depending on quality. Also, don’t constantly turn CFLs on and off if you want them to last a long time!

Tricks to choose a good one: Pick “warm white” unless you really like that “cool white” look. Other than that, there’s not much to it.

LED Bulbs
LED bulbs are “the new CFLs”.

The good: They use even less power than CFLs

The bad: They can be rather dim. They also have a Power Factor less than 1. According to Energy Star requirements, LED lighting in the USA should have a Power Factor of at least 0.7 for bulb powers greater than or equal to 5W. Less than 5W, and there is no minimum Power Factor. The reason for this is that, unlike CFLs, LED bulbs do not require electronic ballasts and the generation of high frequencies to avoid flicker. But, LED bulbs do need circuitry to turn AC into DC at a lower voltage. The way they usually do this employs Power Factor-reducing tricks. Also, LED bulbs do not like heat! Fortunately, they normally run fairly cool, but in high-heat environments, they can degrade more quickly. And finally, LEDs are highly directional. So, choose a bulb that will emit light in the direction you need. Many LED bulbs that replace standard incandescents shoot all their light straight up, which wouldn’t make a very good bulb for a table lamp if you’re trying to read a book underneath it. LED bulbs are VERY expensive.

Color Temperature: 2700-5000K. Pick a 2700K bulb!

Lifetime: Usually 25,000 hours (25 times the life of a normal bulb, 2.5 times the life of CFLs)

Tricks to choose a good one: First of all, if you’re replacing a spotlight type of halogen bulb that is 50W, don’t even consider any LED spot bulb less than 5W. The estimates on the packaging are kind of useless (like “3W = 35W regular spotlight bulb!” No, it doesn’t.) For all LED bulbs, ALWAYS pick the one with the highest power rating. LED bulbs are notorious for being too dim. This is changing slowly, but still… If you have a choice between a “8W = 100W normal” LED bulb, or a “12W = 100W normal” LED bulb, pick the 12W bulb.

Also, be sure to choose LED bulbs that explicitly state a color temperature of 2700K. Philips makes a line of bulbs that say “Warm white – 2700K”… That’s what you want. Otherwise, you will probably not be happy with the “cool” light produced by the LEDs. Some “warm” LED bulbs are more like 3300K, which still seems more harsh/cool than a CFL bulb with the same color temperature. So, check the Color Temperature! 2700K is your friend.

Power Factor
At this point, you’re probably wondering what the hell “Power Factor” is. If not, stop reading and skip to the last section!

Unless you’re into electrical engineering, don’t go looking for a detailed explanation of Power Factor. It will make your brain hurt. It made my brain hurt, but since I’m an engineer, I just had to grin and bear it.

Instead, just think of it this way: Simply put, Power Factor means how much power is wasted by the bulb.

A Power Factor of 1 means no power is wasted.

A Power Factor of 0.8 means that 25% more current is required by the bulb to do the same amount of real work. But electrical losses are related to the square of the current. If you need 25% more current, you have 1.5 times the losses.

With an even lower Power Factor of 0.7, 40% more current is required to do the same work, and you have about 2 times the losses.


Final Thoughts
Now, LED bulbs can be a rather good option. If an incandescent bulb costs $1.50, a CFL might cost $10, and an LED bulb will be $20.

But, you also have to figure that the LED bulb should last the life of 25 normal bulbs, and 25 normal bulbs would cost $37.50.

LED bulbs are also far less hazardous if broken, they run cool, and the light quality really is pretty nice now if you pick a 2700K flavor.

On the other hand, if you don’t get bright enough LED bulbs, you will definitely need to buy a lot more of them to get the same amount of light.

At the end of the day, if you remember nothing else, remember this: LED bulbs should be 2700K. Good luck!
 
Тоа што се спомнува со работните часови на светилките , треба да се исфрли, затоа што ги манипулира потрошувачите. Ако е толку работниот век, треба да дадат и толку гаранција, инаку зошто служи таквото тврдење. Инаку вреди да се купи ако се евтини ЛЕД светилките, и ако има шанси да ги купите со гаранција, па ако се расипат да ги вратите, и тоа ако ги користите повеке од 8 часа дневно. Инаку во никој случај не се исплаќа.
 
Генерално се согласувам за гаранцијата и за декларацијата на работините саати @ musketarr.
Но постојат повеќе начини за гледање на работите. На пример да кажеме дека во некои ситуации ти треба токму насочено спот светло. Таму можеш да ставиш халогенска светилка или ЛЕД светилка. Од цените што ги гледав, халогенските сијалици со GU10 подножје не се многу поевтини од ЛЕД сијалиците за GU10. Плус трошат многу повеќе струја, и побрзо се расипуваат и затоа никој не дава гаранција на халогенските сијалици. За ЛЕД сијалиците има продавници кои даваат гаранција - 2год. за тие што планирам да ги купам.
Проблемот е што не даваат писмена гаранција и тоа не ми се допаѓа.
 
Значи како мој придонес за сите на темата сметам дека оваа LED сијалица е најдобрата што ја имам најдено досега а имам сменето барем 3-4 врсти до сега и оваа се покажа најдобра.
Ги имам веќе 8-9 месеци и сум презадоволен што купив 15 одеднаш за кај мене дома 7 потоа 4 кај моите и уште 4 за блиски роднини.
Коштаат по 250 денари, на места се по 300 ама се супер инвестиција ...
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    835,9 KB · Прегледи: 35
Значи како мој придонес за сите на темата сметам дека оваа LED сијалица е најдобрата што ја имам најдено досега а имам сменето барем 3-4 врсти до сега и оваа се покажа најдобра.
Ги имам веќе 8-9 месеци и сум презадоволен што купив 15 одеднаш за кај мене дома 7 потоа 4 кај моите и уште 4 за блиски роднини.
Коштаат по 250 денари, на места се по 300 ама се супер инвестиција ...

Ја имам и јас оваа, ми ја поклонија па не знам за цената. Навистина сум презадоволен, декларирана е како 4W ама задоволува просторија од 15м2.
 
Значи како мој придонес за сите на темата сметам дека оваа LED сијалица е најдобрата што ја имам најдено досега а имам сменето барем 3-4 врсти до сега и оваа се покажа најдобра.
Ги имам веќе 8-9 месеци и сум презадоволен што купив 15 одеднаш за кај мене дома 7 потоа 4 кај моите и уште 4 за блиски роднини.
Коштаат по 250 денари, на места се по 300 ама се супер инвестиција ...

Од каде ги земаш, и дали даваат гаранција?
 
Од каде ги земаш, и дали даваат гаранција?

По 300 денари се во супермаркетот ТУШ во Штип а истите се по 250 во еден дуќан за осветлување позади пекара Камел во Кочани близу до Термосол дуќанот.
 
Замената е на граница на испплатливоста, барем сега за сега иако многу зависи и по која цена се набавени.
И, баш не сум сигурен дали кога треба да се гледа само ватажата или треба да се гледаат лумените.

Генерално правило е кај просториите кај кои се работи нешто светлината да биде над 500lm/м2, кај дневната соба околку 400lm/м2.

Значи кај дневна соба со 20м2 ти требаат околку 8000lm, или еве да речеме 5 CFL светилки со 1450lm. Под предпоставка да работат по 8 часа дневно а трошат околу 25W (стандардна потрошувачка на CFL светилка со околку 1450lm) , за една година потрошувачката е 8*25*365*5=365.000 или 365KW *6.6 ден = 2.409 ден.

За LED потребни се околку 7 светилки со нешто над 1000lm (ова е најсилната светилка која ја најдов кај Филипс), каде секоја троши по околку 12W. За една година потрошувачката е 8*12*365*7=245.000 или 245KW *6,6ден = 1.617ден.

Разликата е 792 денари.

Инвестицијата во CFL е околку 250-350 ден за квалитетна светилка од позната компанија. Еве да земеме по 300ден *5 = 1500 ден.

Инвестицијата во LED е околку 550-650 ден за квалитетна светилка од позната компанија. Еве да земеме по 600ден*7 = 4200 ден.

Разликата е 2.700 ден а за поврат на инвестицијата се потребни 3,5 години, во вакво сценарио.
 
Генерално правило е кај просториите кај кои се работи нешто светлината да биде над 500lm/м2, кај дневната соба околку 400lm/м2.
...
Значи кај дневна соба со 20м2 ти требаат околку 8000lm

Жити се, кој бе става 8000lm во дневна соба од 20м2???
Тоа се отприлика 7-8 класични сијалици од 100W или 11-12 сијалици од 60W. И тоа за голи сијалици зборуваме - без лустер со нешто како мат стакло кое ќе ја намали светлината.

Затоа мислам дека претеруваш, тоа што го кажуваш е генерализирано и не држи вода во реалноста. Прво не е точно дека секаде во просториите нешто конкретно работиш, туку „работењето„ е ограничено на: работни маси, маси за јадење, места за читање, места за приготвување на храна.


Прва работа што мора да се разбере е дека ЛЕД светлата во концепт се спот светла. Затоа најисплатливо е да се направи концепт на спот осветлување (насочено осветлување).

Пример: ЛЕД ленти на дискретни места за дифузно (омни) осветлување и ЛЕД спот светла за осветлување на стратешките места како масите, масичките, површините за приготвување на храна, итн итн.
Постојат изведби на светилки каде ЛЕД се омни-светла (светење во сите страни), ама тоа се импровизации кои се генерално неефикасни.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom