Дали може да се сокрие дефект од компјутер?

  • Креатор на темата Креатор на темата dejantr
  • Време на започнување Време на започнување
Може може....
штом е донесено од Германија и е од 2007 рачунај дека има окулу 1 000 000 Км...да да да, добро видовте, еден милион километри :)
Значи кога ќе влезеш да го возиш и ако прднеш појако ќе ти се растури цело комбе :)

Шала на страна, имај предвид дека комбето е превозено...
Службена кола се зима нова.
--- надополнето: 10 мај 2013 во 00:16 ---
Мислам дека на дигиталните километражи има РАМ и РОМ меморија
РОМ меморија е онаа што ја менуваат, и ја враќаат километражата
Додека кај РАМ, неможе ништо да се менува, и во секое време може да видиш колку има реално поминато возилото :)
Само на гатач може да видиш колку има....
А тоа со ром и рам....нема везе...ако професионалец ја вратил....вратена е.
 
i mene majstorot mi kaza taka km ne mozelo da se vidat no se gledalo kolku e osteten motorot bilo do 100% dokolku ima 50% potroseno od motyorot znaci ima 500 000 iljadi pominato posto na mercedes motorot ne mu otkazuva najmalku do 1 milion km
Obavezno so majstor da kaze dali se diznite i CR pumpata vo red. Drugar ima vito cdi mu riknale diznite 2500 evra mu trazat za popravka,kombeto ima realno okolu 250.000km. CDi ne ja trpi nasava nafta.
 
i mene majstorot mi kaza taka km ne mozelo da se vidat no se gledalo kolku e osteten motorot bilo do 100% dokolku ima 50% potroseno od motyorot znaci ima 500 000 iljadi pominato posto na mercedes motorot ne mu otkazuva najmalku do 1 milion km
Бабини деветини. Чисто рекла казала маалски муабети од квази доучени мајстори.
кој е тој експерт да го видам, ќе му го однесам мојот мерцедес да процени до кај е истрошен моторот.
 
Бабини деветини. Чисто рекла казала маалски муабети од квази доучени мајстори.
кој е тој експерт да го видам, ќе му го однесам мојот мерцедес да процени до кај е истрошен моторот.
до крај :sneaky:
Сепак човеков купува превозно средство, од 2007 година кое сигурно минелo по 80.000 годишно. Без да ја земаме 2013 во обзир, комбето има поминато околу 6*80000= 480000км просечно...
 
залудно ти е компјуер според мене, јас кога го земав голфот се супер покажуваше па за пола година рикна турбото 1500 евра хаха
од каде жити се ја извади ценава.
Половнотурбо е 100-200 евра,а ново не би требало да биде повеѓе од 700-800 евра.
--- надополнето: 11 мај 2013 во 01:23 ---
Бабини деветини. Чисто рекла казала маалски муабети од квази доучени мајстори.
кој е тој експерт да го видам, ќе му го однесам мојот мерцедес да процени до кај е истрошен моторот.
Не се летај,покажува и тоа како.
Ќе ти го најде на дијаграм и ќе ти покаже кој цилиндар,карика колку е истрошенои кој вентил колку отвара затвара или е заглавен или, колку гориво колку воздух оди во цилиндрите,која дизна не работи правилно.
Однеси го во мак ауто стар и ќе се увериш,само цената е беаѓи солена
--- надополнето: 11 мај 2013 во 01:27 ---
Мислам дека на дигиталните километражи има РАМ и РОМ меморија
РОМ меморија е онаа што ја менуваат, и ја враќаат километражата
Додека кај РАМ, неможе ништо да се менува, и во секое време може да видиш колку има реално поминато возилото :)
Не биди сигуурен,се се може.За да ја препродадат ќе ја направат дека ти си прв фазда
 
ме мрзи да ги читам сите коментари.... НО


комшија мој купуваше форд пред некој месец и го однесе во мида моторс - го ставиле на компјутер и одма се откри дека километражата е вратена за 150 000 наназад - вака објаснуваше тој

на колата пишувало дека има поминато 120 000 - кога ја стави на компјутер компјуерот проверува од почеток до крај и се испишува едно како експоненцијална функција на 2 оски X и Y каде што X (хоризонтално) е од почеток на година на производство па се до ден денс а Y (вертикално) бројот на километра ( најверојатно дневно или неделно или месечно како и да е) - и вика како се испишува функцијата во нагорна линија во еден момент ОД ЕДНАШ кога стига на 270 000 километра Y паѓа за 150 000 километра односно се враќа на 120 па пак продолжува да расте - што значи дека километражата е вратена...


за ова може да ти кажат најверојатно а дали имало дефекти незнам - мислам дека се открива и тоа и што дефект имало ама да не те излажам.. ти кажувам што ми кажале и мене

едит - според мене тој чим е увозник гарант таму го купил по далеку поевтина цена пошто имал некој дефект или има многу километра поминато па тука го средува колку да помине додека го убута на некој па после он си ја завршил работата - онда купецот си има проблем ако веќе ја купи
 
ме мрзи да ги читам сите коментари.... НО


комшија мој купуваше форд пред некој месец и го однесе во мида моторс - го ставиле на компјутер и одма се откри дека километражата е вратена за 150 000 наназад - вака објаснуваше тој

на колата пишувало дека има поминато 120 000 - кога ја стави на компјутер компјуерот проверува од почеток до крај и се испишува едно како експоненцијална функција на 2 оски X и Y каде што X (хоризонтално) е од почеток на година на производство па се до ден денс а Y (вертикално) бројот на километра ( најверојатно дневно или неделно или месечно како и да е) - и вика како се испишува функцијата во нагорна линија во еден момент ОД ЕДНАШ кога стига на 270 000 километра Y паѓа за 150 000 километра односно се враќа на 120 па пак продолжува да расте - што значи дека километражата е вратена...


за ова може да ти кажат најверојатно а дали имало дефекти незнам - мислам дека се открива и тоа и што дефект имало ама да не те излажам.. ти кажувам што ми кажале и мене

едит - според мене тој чим е увозник гарант таму го купил по далеку поевтина цена пошто имал некој дефект или има многу километра поминато па тука го средува колку да помине додека го убута на некој па после он си ја завршил работата - онда купецот си има проблем ако веќе ја купи

Начинов е многу глуп, ако оддеднаш иде во минус функцијата, не мора да го прикажува графички како на филм тоа, значи пишано е во чипот некаде дека оригинал има 270,000. :D
 
Не се летај,покажува и тоа како.
Ќе ти го најде на дијаграм и ќе ти покаже кој цилиндар,карика колку е истрошенои кој вентил колку отвара затвара или е заглавен или, колку гориво колку воздух оди во цилиндрите,која дизна не работи правилно.
Однеси го во мак ауто стар и ќе се увериш,само цената е беаѓи солена
E пошто си толку убедлив (а верувам дека разбирам програмирање и електроника едно најмалку 5 пати појќе од тебе), објасни ми како ќе измери кој цилиндар и која карика е колку истрошена?

Се слагам за:
За вентилите, моделите над 2008 кои имаат пиезо-механички вентили можи компјутер да види дали е заглавен или не, мада неможи да измери дали затвара добро. Кај постарите не. Никаков репер за километража.
За колку воздух луфт масерот е тоа... го имаат сите модели понови од 93-та. Никаков репер за километража.
За горивото и работата на дизните - компјутер ја контролира на CDI моделите, исто така ја мери одстапката од идеалното вбризгување.

И од сето ова, дизните ако ги смениш, ќе добиеш дека моторот работи идеално... ако ти се подвратени километрите никому ништо, нема ни да сетиш.
 
E пошто си толку убедлив (а верувам дека разбирам програмирање и електроника едно најмалку 5 пати појќе од тебе), објасни ми како ќе измери кој цилиндар и која карика е колку истрошена?

Се слагам за:
За вентилите, моделите над 2008 кои имаат пиезо-механички вентили можи компјутер да види дали е заглавен или не, мада неможи да измери дали затвара добро. Кај постарите не. Никаков репер за километража.
За колку воздух луфт масерот е тоа... го имаат сите модели понови од 93-та. Никаков репер за километража.
За горивото и работата на дизните - компјутер ја контролира на CDI моделите, исто така ја мери одстапката од идеалното вбризгување.

И од сето ова, дизните ако ги смениш, ќе добиеш дека моторот работи идеално... ако ти се подвратени километрите никому ништо, нема ни да сетиш.
Имам правено дијагностика (lexia3 & PP2000) PSA возила,кај повеќето понови модели ја покажува комплетната работа на моторот исто така можеш да прегледаш поправиш,ресетираш исклучиш или вклучиш преку програмот се што е поврзано со електрика се разбира доколку ги имаш сите потребни кабли и сите цедиња (околу 40 тина)
Ако може кај PSA,сигурно може и казј другите производители.
btv
Имами и дијагностика за Lancia,FIAT & Alfa,ама уште не сум стигнал дотаму,до сега поправам само ситни грешки.
Ми фали уште за BMW и нема да морам да одам вом сервис за менување масло во мотор
 
Имам правено дијагностика (lexia3 & PP2000) PSA возила,кај повеќето понови модели ја покажува комплетната работа на моторот исто така можеш да прегледаш поправиш,ресетираш исклучиш или вклучиш преку програмот се што е поврзано со електрика се разбира доколку ги имаш сите потребни кабли и сите цедиња (околу 40 тина)
Ако може кај PSA,сигурно може и казј другите производители.
btv
Имами и дијагностика за Lancia,FIAT & Alfa,ама уште не сум стигнал дотаму,до сега поправам само ситни грешки.
Ми фали уште за BMW и нема да морам да одам вом сервис за менување масло во мотор
Топ. Малце ако прочачкаш, за Мерцедес има опција сам да си го ресетираш бордот за нареден сервис, нема потреба поврзување со пц. Најверојатно и за другите возилца е така, мада кај CDI моторите на Мерцедес маслото се вади со пумпа... зошто незнам ни јас, најверојатно уште една цака за посета на овластен сервис (читај ако немаш пумпа ќе ти истечи 2/3 од маслото, 1/3 останува старо). Можиш да имаш и нацрти за дизајн на спејс шатл, мада не беше тоа муабетот акјо се сеќаваш погоре...

Да те освежам: објасни ми како ќе измери софтвер кој цилиндар и која карика е колку истрошена?

Тука прајме муабет за механички делови кои се максимално оптеретени и освен со компаратор (надвор, потребно е да се расклопи моторот), нема никаква шанса да се измерат, барем не со денешната технологија шо ја имаме на располагање.
 
Топ. Малце ако прочачкаш, за Мерцедес има опција сам да си го ресетираш бордот за нареден сервис, нема потреба поврзување со пц. Најверојатно и за другите возилца е така, мада кај CDI моторите на Мерцедес маслото се вади со пумпа... зошто незнам ни јас, најверојатно уште една цака за посета на овластен сервис (читај ако немаш пумпа ќе ти истечи 2/3 од маслото, 1/3 останува старо). Можиш да имаш и нацрти за дизајн на спејс шатл, мада не беше тоа муабетот акјо се сеќаваш погоре...

Да те освежам: објасни ми како ќе измери софтвер кој цилиндар и која карика е колку истрошена?

Тука прајме муабет за механички делови кои се максимално оптеретени и освен со компаратор (надвор, потребно е да се расклопи моторот), нема никаква шанса да се измерат, барем не со денешната технологија шо ја имаме на располагање.
Имам правено дијагностика (lexia3 & PP2000) PSA возила,кај повеќето понови модели ја покажува комплетната работа на моторот исто така можеш да прегледаш поправиш,ресетираш исклучиш или вклучиш преку програмот се што е поврзано со електрика се разбира доколку ги имаш сите потребни кабли и сите цедиња (околу 40 тина)
Ако може кај PSA,сигурно може и казј другите производители.
btv
Имами и дијагностика за Lancia,FIAT & Alfa,ама уште не сум стигнал дотаму,до сега поправам само ситни грешки.
Ми фали уште за BMW и нема да морам да одам вом сервис за менување масло во мотор
И да се надополнам со сензори кои се поврзани со ECU.............
 
И да се надополнам со сензори кои се поврзани со ECU.............
Аха...

А ова ко да беше твој муабет од пред 6-7 постови нагоре?
Ќе ти го најде на дијаграм и ќе ти покаже кој цилиндар,карика колку е истрошенои кој вентил колку отвара затвара или е заглавен

И сега, изводливо е тоа што го пиша, или малце морген?
 
zdravo na site sakam da prasam dali nekoj se razbira.
imam sprinter 313 cdi 2002god. go zemav pred nekoj mesec. pa mi sveti sialicata EDC ? znae nekoj sto e problemot?
 
toa e problem vo pumpata za gor.. bar jas taka znam . prasaj pak nekoj po iskusen
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom