Се што завршило во рацете на Electronic Arts го имаат упропастено.
Така ги упропастија Need For Speed, Sims, Battlefield и се разбира Command & Conquer.
Command & Conquer: Red Alert 3 и нејзиното продолжение Command & Conquer: Red Alert 3: Uprising беа несолени шеги на Electronic Arts, со ограничувањето на ресурсите и градењето на цели бази на вода, а да не ја забораваме и детинестата графика како од цртан филм.
Но кој ќе се навикне на стилот на играње, ќе се навикне на играта и ќе биде задоволен од истата.
Но со Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, Electronic Arts и дефинитивно му го ископаа гробот на Command & Conquer брендот, прва Command & Conquer стратегија во која нема градење на бази, а токму градењето на бази и на војски е едно од главните обележја на Command & Conquer стратегиите.
Освен ако одлучиш да играш со дефанзивна факција, во спротивно не можеш да градиш објекти, значи не цели бази, туку само одредени објекти, па уште и услов за победа не е да го уништиш непријателот, туку прв да собереш одредени количини на ресурси и/или бодови, а како шлаг на тортата, ова е последната Command & Conquer стратегија со Кејн, лидерот на Nod, игран од страна на актерот Џо Кукан, најавено е дека ќе има идни Command & Conquer стратегии од Тибериум универзумот, но без Кејн.
Имам доволно причини за да се сомневам дека Command & Conquer: Generals 2 би била успешна игра.
Неофицијално, играта ќе биде класична Command & Conquer стратегија, со градење на бази и на војски, а не срање како што беше Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, алелуја, им текнало нешто паметно на Electronic Arts.
Останува да бидиме што ќе направат BioWare во наредниве 13 месеци, ако не и подолго, зависи од тоа кога ќе излезе во продажба Command & Conquer: Generals 2 во 2013, дали BioWare ќе произведат нешто квалитетно, или ќе продолжат по стапките на своите газди Electronic Arts со погребувањето на Command & Conquer брендот.