CN – Народна Република Кина

Член од
23 мај 2019
Мислења
4.436
Поени од реакции
5.152
Кинезите наводно се во состојба да ги следат стелт авионите преку сателити. Излезе кратка снимка како со помош на сателитот Jilin-1 се следи американскиот Ф22.


Хонгкошкиот весник South China Morning Post (SCMP) објави дека кинеските специјалисти за одбранбена индустрија развиле технологија за откривање на стелт американски авиони. Во материјалот беше наведено дека новата опрема е способна да ја зголеми сигналната моќност на Ф-22 и Ф-35,за 21 илјади пати. Технологијата за откривање стелт авиони во инфрацрвениот спектар има можност да ја „види“ оваа опрема на растојание до 300 километри.

Не верувам, прашај ги форумскиве анлитичари и ќе ти речат дека Кина нема таква технологија, а ако ја има ја украла од западот!
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.625
Поени од реакции
42.162
ова беше очекувано, иако може да очекуваме и од кинезите одговор, со оглед на тоа колку германски коли се продаваат таму.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.276
Поени од реакции
5.529
ова беше очекувано, иако може да очекуваме и од кинезите одговор, со оглед на тоа колку германски коли се продаваат таму.
Ова ми се свиѓа, не од аспект што блокираат кинески производи него што Кина ќе возвратат и европскиве брендови конечно ќе се свестат и ќе почнат да дизајнираат за ЕУ. Што се дизајниве во последните 5-6 години што искачаат (значи 10 од како ги концепираат). Светлечки диоди од крај у крај, напред маските како шлапнати со тенџере, екрани од крај до крај внатре. Се изгуби есенцијалното на европското возило.

Единствено Алфа и уште неколку брендови задржаа до своето колку толку. Па побогу Форд го уби Мондеото и го пласираше само во Кина и Блиски Исток, Шкода дури исто шлапна црвена лента од фар до фар позади на инаку преубавиот Кодиак. ВВ на Туарегот му направија да му свети знакот, буквално како од Чаир да си и си дознал за Алиекспрес кинезарии што можат да биднат ставени на кола.

Дај Боже да блокнат ЕУ брендови на кинески пазар.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.625
Поени од реакции
42.162
Ова ми се свиѓа, не од аспект што блокираат кинески производи него што Кина ќе возвратат и европскиве брендови конечно ќе се свестат и ќе почнат да дизајнираат за ЕУ. Што се дизајниве во последните 5-6 години што искачаат (значи 10 од како ги концепираат). Светлечки диоди од крај у крај, напред маските како шлапнати со тенџере, екрани од крај до крај внатре. Се изгуби есенцијалното на европското возило.

Единствено Алфа и уште неколку брендови задржаа до своето колку толку. Па побогу Форд го уби Мондеото и го пласираше само во Кина и Блиски Исток, Шкода дури исто шлапна црвена лента од фар до фар позади на инаку преубавиот Кодиак. ВВ на Туарегот му направија да му свети знакот, буквално како од Чаир да си и си дознал за Алиекспрес кинезарии што можат да биднат ставени на кола.

Дај Боже да блокнат ЕУ брендови на кинески пазар.
да, но колите ќе станат уште поскапи од сега. Сигурно 30% може и више ако тоа што го збориш се деси. Многу од компонентите се произведуваат во Кина. У вакви трговски војни крајниот купец го јаде највеќе. Портокалот ако дојде во Америка ќе ги влоши уште повеќе работите и ќе плаќаме многу поскапо некои ствари.
 
Последно уредено:
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.276
Поени од реакции
5.529
да, но колите ќе станат уште поскапи од сега. Сигурно 30% може и више ако тоа што го збориш се деси. Многу од компонентите се произведуваат во Кина. У вакви трговски војни крајниот купец го јаде највеќе. Портокалот ако дојде во Америка ќе ги влоши уште повеќе работите и ќе плаќаме многу поскапо некои ствари.
Јасно ми е тоа, само не верувам дека ќе отидат до ниво на забрана за компоненти како чипови и пластики кои се користат за изработка на делови за коли. Мислам и сакам да верувам дека ќе е на финалниот продукт како таков (кола). :oops:
 
Член од
14 октомври 2018
Мислења
388
Поени од реакции
519
Одма им се пали црвениот аларм кога ќе видат кинези да градат нешто во нивните колонии.

Новото кинеско мегапристаниште во Јужна Америка ги тресе САД
Автоматски споено мислење:

ова беше очекувано, иако може да очекуваме и од кинезите одговор, со оглед на тоа колку германски коли се продаваат таму.
Порано за време на студената војна барем на Запад тврдеа дека советите веќе изгубиле штом им треба да ја изолираат економијата од Запад, настрана железната завеса и зидот кој им беше изнудено решение. Така и заврши таа приказна.
Ова му доаѓа нешто слично, само ќе треба време да ги видиме ефектите. Не можеш бе со административни мерки против пазарот. Ако ЕУ / САД лупаат драконски тарифи за да се изолираат од кинеските возила, нема ни во иднина да можат да им парираат со цени / квалитет, но сите останати земји ќе ги купуваат, плус кинезите инвестираат и во фабрики во трети земји, а со време јазот само ќе се продлабочува.
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.625
Поени од реакции
42.162
тарифите се глупава идеја да го браниш неодбранливото. Не сме 1890та па ќе ставаме тарифи на чај и зачини. Ова сега е високо технолошка работа. Ти им ставаш тарифи на возила, они ќе ти стават на батерии. А сите знаеме дека батериите и другите системи за електрични возила се праат у Кина, башка и соларни панели, и ред други работи на кои западот се надева за некаква зелена иднина. Сето тоа после овие работи ќе им стане минато.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
10.431
Поени од реакции
11.348
Yantai портот во Кина фул со електрични возила спремни за достава
 

Attachments

Член од
14 октомври 2018
Мислења
388
Поени од реакции
519
Колкав е БДП на Кина? Не е тешко да се провери, на Google или Wikipedia. Но колку се овие податоци точни? Правеле некое истражување од Светската Банка и заклучиле дека БДП според паритетот на куповната моќ е сериозно потценет.
Направиле некоја корекција од 1,4 трилиони $ и со овие податоци излегло дека за 2022 год. е за 25% повеќе од она на САД, но дали е и ова точно е прашање. Други методологии имаат кинезите, посебно во секторот услуги многу работи не се покриени.

GDP (PPP) на Кина е само 25% поголем од оној на САД? Ајде луѓе… со кого се шегуваме? Минатата година Кина произведе двојно повеќе електрична енергија од САД, произведе 12,6 пати повеќе челик и 22 пати повеќе цемент. Кинеските бродоградилишта сочинуваа над 50% од светското производство, додека производството во САД беше занемарливо. Во 2023 година, Кина произведе 30,2 милиони возила, речиси три пати повеќе од 10,6 милиони произведени во САД.

На страната на побарувачката, минатата година во Кина беа продадени 26 милиони возила, 68% повеќе од 15,5 милиони продадени во САД. Кинеските потрошувачи купиле 434 милиони паметни телефони, три пати повеќе од 144 милиони продадени во САД. Кинеските купувачи трошеле двојно повеќе на луксузни стоки отколку американските купувачи.

Аналитичарите кои се жалат дека Кина сочинува 30% од светското производство, но само 13% од потрошувачката на домаќинствата се далеку од реалноста.
Кина претставува 20-40% од глобалната побарувачка за речиси секој производ за широка потрошувачка, но голем дел од услугите што ги консумира се изоставени од националните сметки.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom