CN – Народна Република Кина

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.135
Поени од реакции
34.644
Автоматски споено мислење:




This is a good read by
@KennedyCSIS in @ForeignAffairs on "how America’s war on Chinese tech backfired".

Kennedy essentially makes the point, as was all too predictable, that far from hampering China's tech development efforts, US sanctions actually ended up: 1) "turbo-boosting" China's technological ambitions and pace of innovation, and 2) damaging U.S. innovation capacity by reducing R&D revenue for US firms, restricting scholarly cooperation, and limiting access to talented Chinese researchers and students.

In short, exactly the contrary of what was intended...

Looking into the details:

- Kennedy dispels the oft-repeated Washington mantra that China would have pursued such ambitious technological self-reliance and domestic innovation anyway. He writes that "the answer is an emphatic 'no.'" He says that whilst China had goals for technological advancement with programs like "Made in China 2025", it was specifically the U.S. restrictions that caused Beijing to shift its focus from merely raising the prominence of its tech products in global markets, towards now achieving near complete technological independence across all tech sectors.

- He writes that the "restrictions on U.S. innovation" placed by the sanctions on China "outweigh the good that has come from investments" like the CHIPS and Science Act and the Inflation Reduction Act. These investments total over $600 billion but Kennedy argues the negative impact of export controls has been greater - reducing business opportunities and R&D revenue for U.S. semiconductor firms, diminishing scholarly cooperation, depriving American universities of talented Chinese students in science and technology, and causing many companies globally to seek alternatives to U.S. technology.

- Looking forward, Kennedy writes that "if the Trump administration takes even more radical steps to decouple the U.S. and Chinese economies, the economic and national security downsides will be even more pronounced". He warns that such a pursuit would likely result in "an isolated, poorer, and weaker United States." He advocates for a "middle-path" of working with multilateral institutions to set new rules for global economic activity, rather than pursuing unilateral actions.

 
Член од
24 април 2008
Мислења
11.041
Поени од реакции
12.573
Пиши таму уште повисоки царински тарифи и увозни давачки за автомобилите произведени во Кина и за останати производи увезени од Кина.
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
5.068
Поени од реакции
5.988
Пиши таму уште повисоки царински тарифи и увозни давачки за автомобилите произведени во Кина и за останати производи увезени од Кина.
Друже и самите германци знаат дека нивниот квалитет веќе го надминаа јапанците а корејците се повеќе и повеќе им се приближуваат и затоа паднаа на ова ниво на кое се сега.Во Америка репер за квалитетно возило не се Мерцедес,БМВ,Ауди и Фолксваген туку Хонда,Тојота и Субару и затоа како половни возила во иста класа јапанските држат повисоки цени од германските.Помина времето кога германецот беше неприкосновен.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.560
Поени од реакции
24.917
toplo vi preporacuvam da izgledate nekoe youtube video od kineski autosaem.... nema da idete na nesto takvo, sfakam ama videte gi videata i sto sleduva.

germanskata autoindustrija nelikuva na pudlica opkruzena so volci sto prasanje na vreme e koga ke i ja zemat svesta.
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
5.068
Поени од реакции
5.988
toplo vi preporacuvam da izgledate nekoe youtube video od kineski autosaem.... nema da idete na nesto takvo, sfakam ama videte gi videata i sto sleduva.

germanskata autoindustrija nelikuva na pudlica opkruzena so volci sto prasanje na vreme e koga ke i ja zemat svesta.
Кинеските се моментално на исто ниво на кое беа корејските кон крајот на 80 те години со куп детски болести со тоа што денес побрзо ќе ги отстранат бидејки кинеските производители ангажираат врвни дизајнери,инженери кои веќе работеле за германски производители за повеќе пари и на тој начин полека со време ќе го достигнат тој квалитет по пониски продажни цени.Што се однесува до електричните моментално светскиот крал се вика Мате Римац и полека но сигурно станува гигант.
 

Дим4е

NZT-48, want some?
Член од
24 октомври 2007
Мислења
7.282
Поени од реакции
8.450
Што тропаш, Римац држи друг сегмент од пазарот на автомобили тоа се спортски електрични автомобили.

Далеку од тоа дека некој гаџет плус на колата е пресуден дали ќе купите кола од азиско или европско потекло, најголем фактор е цената. Проблемот со европскиве производители на автомобили е што веќе е скапо Ханс и Јорг да ги произведуваат колите и за да се конкурентни треба или во нашиов регион да ги префрлат производствените капацитети или уште пореално да ги дадат на Мохамед, Хасан и Адил( северна Африка).

Веќе има огромен притисок второ/трето ниво од ланците на снабдување да се префрлат во Тунис, Мароко, Алжир само културолошкиот шок што го доживуваат корпорациите кога ќе отворат таму е огромен. Ама се е математика ефтината работна сила и фактот дека сабота е регуларен работен ден во голем дел од овие земји е тоа што на крај ја носи одлуката.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.560
Поени од реакции
24.917
Кинеските се моментално на исто ниво на кое беа корејските кон крајот на 80 те години со куп детски болести со тоа што денес побрзо ќе ги отстранат бидејки кинеските производители ангажираат врвни дизајнери,инженери кои веќе работеле за германски производители за повеќе пари и на тој начин полека со време ќе го достигнат тој квалитет по пониски продажни цени.Што се однесува до електричните моментално светскиот крал се вика Мате Римац и полека но сигурно станува гигант.

vidi gi kolite sto im se za kineski pazar 2024.

nadvor od kina prodavaat gubre so im e ostanato od porano.
 
Член од
14 ноември 2013
Мислења
7.311
Поени од реакции
23.036
Кина рапидно се вооружува, работа која не е спомната доле е што пред некоја година имаа помалку од 100 ICBM, денес имаат колку што имаат и Американците.

 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.135
Поени од реакции
34.644
Форсирањето MRBM е разбирливо, доколку САД им направат срања тоа ќе биде преку прокси а за проксијата не им требаaт ICBM со пет и повеќе илјади км домет. Освен тоа ова е и порака кон сите тие потенцијални проксија.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.135
Поени од реакции
34.644


This is something that most people outside China have never heard of: in China they have this phone number - 12345 - which you can dial wherever you are in the country if you have a query or a complaint that the local government can answer or solve.

They have a legal obligation to treat your case and solve it. In 2023 for instance they processed 20 million cases with a 95.5% case resolution rate (https://beijing.gov.cn/hudong/jpzt/2023ndsjbg/202403/P020240325373218213907.pdf).

The most common complaints cover a wide range of daily life issues: so-called "market management" (stuff like online commerce disputes) topped the list with 3.66 million cases, followed by educational institution issues with 1.73 million cases (mostly about refunds from educational institutions), and housing issues with 1.27 million cases (covering everything from neighborhood facilities to home repairs).

I used it several times myself. Once was when schools were closed in Shanghai in early 2020 due to Covid, because our daughter's kindergarten didn't want to reimburse tuition fees despite a government mandate.

We were directed to the Shanghai's Education Commission who took the complaint seriously and tried to arbitrate a solution between us and the school. That's the way it works: 12345 directs you to the right government officials and follows up to make sure they treat your case.

In the end we didn't get reimbursed because it was an International School over which Shanghai education authorities have apparently no legal enforcement power, contrary to Chinese schools. But it wasn't for lack of trying!

By the way, it puts in perspective the notion that foreign entities are somehow badly treated in China: in that instance international schools had much more leeway and freedom than Chinese schools!

We also use 12345 extensively when we were travelling in China during Covid. Since Covid policies tended to be highly localized in China, we called ahead the local 12345 of all the destinations we'd cover during our trip to understand the local Covid lay of the land.

They were obligated to answer our questions and give us an accurate description of the policies in place locally. It's almost like free legal advice, you can ask them about any law or policy that applies anywhere in China.

To my knowledge, this 12345 number is very unique. In France if I had a complaint the government could solve, like a school deliberately not complying with policy, I simply wouldn't know where to start. And I know any issue would take months or years to be solved, if at all... In China 12345 is crazy fast. Whatever the issue, you reach a conclusion - one way or the other - in hours, or days at the most. Same thing with enquiries related to policies or legislation.

In the West "no one is supposed to ignore the law" but where do you go to learn it? You typically need to pay a lawyer or read obscure texts of law directly yourself, that no mere mortal can ever hope to understand. In China you call 12345 and you get a customized answer to your case directly from a relevant government official. Infinitely easier, and free!

And incidentally, it also helps the government improve in real time at a very granular level: if they start to get many phone calls about a particular issue, they're made aware of it and solve it.

This is a concrete example of a level of accountability by the government to the people that is simply non-existent in the West. Really makes you reflect on systems of governance and whether Western liberal democracies have become too performative - around abstract values - as opposed to practical.
 
Член од
14 октомври 2018
Мислења
389
Поени од реакции
521
Интересен авион е забележан во Кина. Има многу нагаѓања, дали е бомбардер, ловец бомбардер или пресеретнувач како Миг 31.
Карактеристично за него е што има 3 мотори од кој за едниот од нив усисникот е горе. Може да е идејата да работат сите 3 но и да има можност да продолжи во стелт мод и двата да се гасат и да продолжи да крстари само со моторот со усисникот што му е горе. Значително е поголем од Ј20, со кого летал во пар. Во кокпитот има место за 2-ца пилоти кој седат еден до друг како кај рускиот Су 34, па може да има и слични мисии како рускиот ловец бомбардер само што овој е уште и стелт.
Автоматски споено мислење:

Излегоа и слики за уште еден авион од изложба во Кина. Не е виден како лета и закклучокот барем на Запад е дека е фејк и е само макета а не некаков 6 та генерација на ловец.
1735417573002.png
1735417828970.png
1735417984371.png
Автоматски споено мислење:

Исплови нов амфибиски брод, прв од новата класа тип 076, носач на хеликоптери а воедно и мал носач на авиони (има електромагнетен катапулт за лансирање). Можеби ќе користи за лансирање на беспилотни авиони или J31 кој може да полетува и слетува од кратки писти и е сеуште во фаза на развој. Депласман има од 50 000 тони.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom