Chiptuning

Член од
7 јуни 2013
Мислења
35
Поени од реакции
16
Уште RaceChip да беше 35 евра и супер ќе беше ;)
Плус, не може да споредуваш некоја кинескарија со нешто од германско производство.

Интересна појава си неможе човек да си верува на очите а може да ти верува на тебе, дали мислеш дека во германија не се продаваат секакви кинески глупости. Отиди види па може да дискутираме. Ако знаеш каде е фридрихсафен и што е саем на електроника кај шо можеш да наеш се ќе се увереш и замолувам те да не ја спомуваш цифрата 35е веќе.
 

AlternativeF

госпожата од втори
Член од
1 мај 2006
Мислења
4.830
Поени од реакции
7.574
Интересна појава си неможе човек да си верува на очите а може да ти верува на тебе, дали мислеш дека во германија не се продаваат секакви кинески глупости. Отиди види па може да дискутираме. Ако знаеш каде е фридрихсафен и што е саем на електроника кај шо можеш да наеш се ќе се увереш и замолувам те да не ја спомуваш цифрата 35е веќе.
По низа околности, живеев во Германија и знам што значи кога на производ стои дека е произведен таму. Се продава кинеска електроника по цена за кинеска електроника, она за кое пишува дека е произведено таму и стои етикетата за германски квалитет, замисли, таков и е. Конкретно RaceChip се со германска гаранција за квалитет. Ако воопшто имаш поим како функционираат работите во Германија би знаел дека таа гаранција за квалитет не ја даваат на се и сешто.
Пардон, за сумата, да те цитирам
има ги тие ефтинки се у германија по 30-40е за кола од 50-60к евра па размисли си колку се добри коа ќе го оштетеш катализаторо поради несогорено гориво.
па земав средна вредност на "30-40 евра".
Баш фино е што имаш желба да ги исплукаш овие направи, ама те зезнува тоа што не си во право. Еве, пластично да ти објаснам, имаш смартфон ZTE и имаш iPhone. "Истата" функција ја вршат, нели? Права ствар беше, така? (y)
 
Член од
7 јуни 2013
Мислења
35
Поени од реакции
16
По низа околности, живеев во Германија и знам што значи кога на производ стои дека е произведен таму. Се продава кинеска електроника по цена за кинеска електроника, она за кое пишува дека е произведено таму и стои етикетата за германски квалитет, замисли, таков и е. Конкретно RaceChip се со германска гаранција за квалитет. Ако воопшто имаш поим како функционираат работите во Германија би знаел дека таа гаранција за квалитет не ја даваат на се и сешто.

Никаде у постот не пишува дека се MADE IN DEUTSCHLAND, а како што сите знаеме кинеската роба е широко распространета на ГЛОБАЛНИОТ пазар. Сите добро знаеме за германскиот квалитет.
Муабетот ми беше дека сум сретнал и такви ствари и конкретно сум видел што прави такво да го наречам “чипувај сам“, а поради ниската цена не ги ни видов каде се произведени и кажав дека е на саем за електроника сретнато има све и свашта таму и тоа го кажав, не ми е јасно кај го виде германскиот квалитет.:sneaky:
Има една стара изрека колку пари толку музика;)(y)
 
L

Luki Junior

Гостин
Не го тргинај тај ограничувач да не напрааш боза ујлето па да се чудеш шо те е најдело.

Ете, видиш, јас па не би рчкала по софтверот на колата. Милијарда работи може да се зезнат. Со модулчево добрата работа е што можеш да го извадиш. Или на пример, се предомислиш, нејќеш веќе да штедиш, сакаш да имаш повише моќност - може одма да го наштелуваш, не мора ни во сервис да го носиш.
Имам ставено RaceChip на мојава кола, го ставив пред некои 4 месеци. Голф 6ка, 66kW - 90 коња. Одма ми намали потрошувачка, од 6.5-7 на 5.5 ми ја симна, а не возам пензионерски.
На автопат без проблем од просечна удобна патна брзина што беше околу 160 дигна на 180. Будимпешта-Скопје стигнав за помалце од 7 саата сосе граници. Али да речеме, еве, мене не ми е толку битна брзината, повише ми е заштедата, а нејзе стварно ја има.
Коа иде маабет за коли, јас си само кажувам секој со неговата болест. :D:D:D:D:D

90 којна си лапкат баеги коа возеш само по автопати над 130/140 на саат (говорам средна брзина, со намалувајне забрзувајне). Сега имаш 25 којна озгоре и оште њутн метри на истата маса и е пологично помалко да троше.

Лани си правих екскурзија низ европа, цело време на клима, по автопатите над 140/150 (на некои места адреналино да се каче гмечејне и над 200) и на 10 000 километри ми истроши 10 резервоара (еден резервоар е 60 литра).

На мен сегашната кола комбинирано ми троше 6 до 6.5, а имам релативно тешка нога. Не сам мислил да праам ремап, оти знам ако направам еднч такво нешто, ќе го праам на секоја наредна кола... :)

Будима града до Скопје 7 саата си е озбилна бројка.... Немало е гужва кај Гулашите..... :D:D:D
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Toa deka namaluva potrosuvacka e trci lazi,mozebi na otvoreno ako vozis kako penzioner. Ako imas teska noga posle cip tuning potrosuvackata ke se zgolemi,posebno ako se vozis pretezno vo grad trgni zastani. Znaci ako vozis penzionerski potrosuvackata malce ke padne,ako vozis sportski so keif garantiram 100% deka potrosuvackata ke se zgolemi. Ima razni čipovi za 30-40e sto odlicno si ja vrsat rabotata,ima i takvi sto se tapa samo so eden potenciometar da go laze motorot za nekolku bezvezni parametri.
Najdobri čipovi se na steinbauer,ama tie se od 300 evrika pa nagore vo zavisnost od voziloto. A najdobra varijanta e profi cipuvanje direkno na ecu-to od kolata.
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Браос стручњаци сте за се,секоја чест!!!!!Chip tuning па горивни мапи,те не знам веке што.Ве бива нема грешка.Ама дали некој од вас знае или има представа....Па не е преинсталација на Windows или драјвери за матична плоча,па ајде сега секој може тоа да го работи.А баш ме интересира во која маалска гаража ке го изведете тоа?
Порано го нарекувавме фризирање а сега chip tuning.Исто такво ама у друго паковање.Има специјализирани фирми кои се занимаваат со таа проблематика.Што се замислувате така е тоа.Брцни лаптоп и ајде Counter strike,a???

Да намали потрошувачка малку потешко според законите на физиката,повеке коњи=повеке гориво=повеке пари.Зошто Ф1 не трошат 7литри/100,а?Според вашата логика треба да троши толку.Ама не трошиииииии.....Зошто тие коњи се жеднииииии,сакаат октани не воздух.........

Со самото зголемување на КС и вртежниот момент се намалува векот на моторот и сите негови склопови.Затоа има stage1,stage 2,stage 3.Не е без врска.Со зголемил КС и вртежен момент,ама сега брегастата сака пооостри брегови да отвора повеке,па олеснување на клипњачи,па друг диференцијал,па пренос,итн,итн...

Ако требало тој Голф да биде од фабрика 115КС ке го направеле со 115КС а не со 90КС..........И југо 55 оригинал е со 55КС,ама фризирано вади и до 80КС,ама со краток век на употреба......Е па сега видете и сами..
 
Член од
8 март 2013
Мислења
12
Поени од реакции
5
Браос стручњаци сте за се,секоја чест!!!!!Chip tuning па горивни мапи,те не знам веке што.Ве бива нема грешка.Ама дали некој од вас знае или има представа....Па не е преинсталација на Windows или драјвери за матична плоча,па ајде сега секој може тоа да го работи.А баш ме интересира во која маалска гаража ке го изведете тоа?
Порано го нарекувавме фризирање а сега chip tuning.Исто такво ама у друго паковање.Има специјализирани фирми кои се занимаваат со таа проблематика.Што се замислувате така е тоа.Брцни лаптоп и ајде Counter strike,a???

Да намали потрошувачка малку потешко според законите на физиката,повеке коњи=повеке гориво=повеке пари.Зошто Ф1 не трошат 7литри/100,а?Според вашата логика треба да троши толку.Ама не трошиииииии.....Зошто тие коњи се жеднииииии,сакаат октани не воздух.........

Со самото зголемување на КС и вртежниот момент се намалува векот на моторот и сите негови склопови.Затоа има stage1,stage 2,stage 3.Не е без врска.Со зголемил КС и вртежен момент,ама сега брегастата сака пооостри брегови да отвора повеке,па олеснување на клипњачи,па друг диференцијал,па пренос,итн,итн...

Ако требало тој Голф да биде од фабрика 115КС ке го направеле со 115КС а не со 90КС..........И југо 55 оригинал е со 55КС,ама фризирано вади и до 80КС,ама со краток век на употреба......Е па сега видете и сами..
Денешниве мотори имаат далеку повекје коњи под хауба него што се лимитирани...земи го за пример 2.0 тди имаш 110,140 и 170 коњи едина разлика помеѓу нив се помоќна турбина и други мапи,со чип не го намалуваш векот на моторот...е сеа на турбината и го кратиш векот зошто она е нај оптеретена после чипувањето.
 
L

Luki Junior

Гостин
Човек за да те разбере тебе, прво требе да ти подзачисте гомната од постовето. :D

Ф1 имат лимит да нема турбини и лимитиран волумен. И единствен начин да вадеш којна/вртежен момент е да репаш до 20к вртежи, краток усис и издув. И еден куп електроника да го контролира согорувајнето.

Кој кажа оти е само преинсталација? Ја врни се прочитај шо е напишано....

Со турбина секојпат ќе однесеш повеќе воздух у цилиндрите. А дали главата/блоко ќе може да издрже е друго прашање. Затава сам напишал оти секој самонаречен тјунер со лаптоп и кабел за ОБД2 од 10 долара може само да ја расипе колата и ништо повеќе.
:)
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Ednaš donesov golf3 tdi 110ks cipuvan so box na 140 konja,zal mi e sto ne go izvadiv cipot go sitnav sose nego. Vlecese kako raketa. Razlika ima i te kako,posebno kaj niskite vrtezi se podobruva momentot i se namaluva turbo dupkata,toa e ustvari poentata na čipovanjeto. Potrosuvacka potpolno ista kako i kaj necipuvani sto sum gi nosel mozebi epten minimalno namaluvanje.Zatoa pak se primetuvase deka gradska koga ke go stiskas lapase dosta, cipuvan motor gradska trosi poveke ako maski go gaziš. Cipuvanjeto go zgolemuva stepenot na iskoristenost kaj motorite, od tuka i teoretski namaluvanje na potrosuvackata. Ama toa e samo na papir i ako voziš epten kako penzioner,šaltanje pod 2000 obrtai itn.Ako go gazis nema teorije potrosuvackata da se namali,nego ke se zgolemi. Najgolem problem so cipuvanjeto kaj ponovite vozila e kumpluk setot, site se so dvomasen zamaec i ako se pretera so zgolemuvanje na vrtežniot moment kaj niskite obrtai (trgnuvanje) mamata im se rasplakuva i na zamaecot i na potisnata. Zatoa fabricki se poveketo dizeli(turbinite i ubrizgavanjeto) namerno optimizirani- nastaveni taka da e maksimalniot vrtežen moment na malku povisoki vrteži, za da ne trpat zamaecot,potisnata i menjačot. Fabrički može odma maksimumot da go nastavat na 2000-2500 obrtai i kolite ke vlečat kako blesavi, ama posle sekoj den po servisite ke ima reklamacii od poebani zamajci,skršeni potisni i menjači.
 
Член од
4 март 2009
Мислења
604
Поени од реакции
442
Имам ставено RaceChip на мојава кола, го ставив пред некои 4 месеци. Голф 6ка, 66kW - 90 коња. Одма ми намали потрошувачка, од 6.5-7 на 5.5 ми ја симна, а не возам пензионерски.
На автопат без проблем од просечна удобна патна брзина што беше околу 160 дигна на 180. Будимпешта-Скопје стигнав за помалце од 7 саата сосе граници. Али да речеме, еве, мене не ми е толку битна брзината, повише ми е заштедата, а нејзе стварно ја има.[/quote]

Пиши ми ПП ако не ти е тешко,кај го чипуваше Голфот и колку те чинеше?:)
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889

AlternativeF

госпожата од втори
Член од
1 мај 2006
Мислења
4.830
Поени од реакции
7.574
Cenite im se izgor,osnovniot race chip vo Hrvatska i Slovenija se nudi za okolu 100-120 evra.
http://www.racechip.com/chiptuning/volkswagen/golf/6-1k/1-6-tdi-cr-77kw/index.php
Eve ceni direkno od firmata. Ovoj osnovniot sto e 129 evra vo Slovenija go nudat po 100 evra i toa na nekoi mesta so montaža.
А рачунаш царина, ддв, шпедиција што треба да се плати ако го порачаш по пошта? Плус недела дена маткање наваму-натаму? Све сам ако си тераш фаќа 13700-800, за 200 денари мене не ми се губи недела дена да се ашкам и да се расправам со шпедитери. Си израчунав јас, не се секирај. И кај овие е со монтажа, а даваат и попуст малце :)
 
Член од
15 мај 2010
Мислења
540
Поени од реакции
72
А знае некој да објасни што значи Stage 1, Stage 2... Што е разликата?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom