Како што сега им продаваш боза од школо.
--- надополнето: 5 јули 2013 во 19:39 ---
Во Македонија 90% од брендовите кои се продаваат се брендови кои опстојуваат на светскиот пазар долги години. Голем број на овие брендови и самите се во државава присутни по 10 и повеќе години наназад. Пишав 90% затоа што во меѓувреме чат/пат се прави увоз и на нови брендови. Ова е факт дека луѓето кои успеале да опстојат повеќе од 20 години, не успеале продавајки боза наместо квалитетен производ. Стеф може да се лути на мојот коментар колку сака. Но, како што тој се мачи да се наметне на пазарот во МК како стручен инструктор, така некој друг се мачи да донесе бренд кој ќе опстои. Така да, неможе така лесно да каже ова е проверено (а ни самиот појма нема како ќе ја докаже провереноста) а нешто друго не. Јас на времето имав храброст да излезам на пазарот во МК со свој бренд. Знам што се зборуваа слични стручњаци како Стеф за тој мој обид и тие мои производи. А јас знам што се сум употребил за да ги направам квалитетни. Пред се за себе и од мерак, а после од заработка. Еве годинава на купот во Штип имаа дегустација на сурутка изолат со вкус на зелена јаболка. Сите коментари беа, топ, интересно, вкусно, кога ќе го има во продажба и слично. А малкумина од нив знаеа дека тоа е мој личен производ.