Безвоздушни гуми

  • Креатор на темата Креатор на темата onak
  • Време на започнување Време на започнување
Ептен ситничар си бил бе...човек не смее ни да се позаебава...
... и пак ќе ти кажам... тоа што се изрезбарени, шупливи, сегментирани, изработени од нови материјали пак не го менува фактот дека во суштина се полни гуми.

... и не е никаква новотарија... сличен концепт имаат Dormeo душеците за кревет.
не го сватив како шала... нема везе, не е ни битно... извини а грешка....

туку ај посочи ми го сличниот концепт со дормео, да видиме колку е слично...
 
ова новитетиве на прв поглед некако ми изгледаат ептен глупаво и искрено да би се ставиле на некоја нова кола ке ја огрдат. е сега прашање е. колку можат да поминат овие гуми за разлика од стандардниве шо ги користи цел свет. 20 30 илјади? помалце повеќе? при нагло вртење или кочење колкав е отпотоѕ? што се случува кога со овие гуми ке теба да возиш по снег/мрас/кал и слично. многу фактори има тука
П.С на последното видео од првиот пост тој багерот ко шо птиметив имаше некои си ланчани гуми т.е направени од ланец. ваков модел на гума никад неможе да се произведува за обичните коли под проста причина што асвалтот ке биде партали т.е нема ни да личи на асвалт + при нагло кочење мислам дека ке се лизга цела кога затоа што железото на асвалт има многу мал отпор. а за индустриски и градежни машини кои работат на земја мислам дека се како измислени
 
ова новитетиве на прв поглед некако ми изгледаат ептен глупаво и искрено да би се ставиле на некоја нова кола ке ја огрдат. е сега прашање е. колку можат да поминат овие гуми за разлика од стандардниве шо ги користи цел свет. 20 30 илјади? помалце повеќе? при нагло вртење или кочење колкав е отпотоѕ? што се случува кога со овие гуми ке теба да возиш по снег/мрас/кал и слично. многу фактори има тука
П.С на последното видео од првиот пост тој багерот ко шо птиметив имаше некои си ланчани гуми т.е направени од ланец. ваков модел на гума никад неможе да се произведува за обичните коли под проста причина што асвалтот ке биде партали т.е нема ни да личи на асвалт + при нагло кочење мислам дека ке се лизга цела кога затоа што железото на асвалт има многу мал отпор. а за индустриски и градежни машини кои работат на земја мислам дека се како измислени

За тие машини измислени се гусениците, подобро решение здравје...
 
ако баш конкретно за багерот збориме... тоа се тркала со жичана спрега, т.е. челични тркала.. поентата е дека тој багер влагаше во печка каде подлогата е загреана преку 1000 степени, и тоа ниедна гума нити пак гусеница (има гумен дел) неможе да го издржи. но поентата е дека таков тип на тркало, “облечено“ со гума одозгора се добива пак истиот ефект на оние безвоздушни гуми од другите клипови...
 
недај боже камен да влези во шуплиниве на гумата(бандашот) ќе рипаш додека возиш :гик: и амортизација и стабилност ќе се изгуби

нешто слично со камењава додека возеше таткоми комбе на задното тркало нели се дупли две се и измеѓу нив се заглави коцка од оние како на скопски плоштад што ги извадија пред некоја година(калдрма) и рипа цело комбе како рингишпил да е
 
недај боже камен да влези во шуплиниве на гумата(бандашот) ќе рипаш додека возиш :гик: и амортизација и стабилност ќе се изгуби

нешто слично со камењава додека возеше таткоми комбе на задното тркало нели се дупли две се и измеѓу нив се заглави коцка од оние како на скопски плоштад што ги извадија пред некоја година(калдрма) и рипа цело комбе како рингишпил да е
тука си ептен у право...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom