Се гледа основната разлика во самата конструкција на возилата во 59-та и денес...
Тогаш не постоеле ни деформациски зони, ни ојачана кабина...
Ако гледате фотографии од сообраќајки со возила карактеристични за 80-тите години за ова поднебје (а и воопшто), ќе видите дека возилото кај Б-носачот се деформира, што доведува до намалување на патничкиот простор, и резултира најчесто со смрт на возачот и патниците (дури и оние кои седат назад).
Возачот страда најчесто од воланот кој го нагмечува на седиштето на пр...моторот влегува во патничкиот простор...а оние позади се нагмечуваат на предните седишта...
Погледнете го видеото:
Малибуто буквално влезе во Бел Ер-от...
Современите возила се направени во принцип така да како и да удри, напред (или назад) го снема, но патничкиот простор да остане скоро без деформации...моторот обично оди под колата...летвата на воланот се крши, ербег, пиротехнички затегнувачи на појасите, и сл.
Ама, на огромни брзини, без или со малку кочење и удар со огромна брзина, ништо не помага и спасува...ја гледате Ибицата?
Затоа...памет во глава, појас задолжително врзан, и потпирачот за глава да биде позициониран така да кога е главата потпрена да биде потпрена на темето.
Внимателно возење, и со Господ напред!