Беа еднаш едни автомобили (марки автомобили)

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Stutz Blackhawk 1974

bh74hhentry.JPG


 
Проект на Simca и констукторската компанија Matra, Simca(или Talbot) Rancho, полутеренец кој можеше до скоро да биде виден и на скопските улици:
Mrancho.jpg

и еден спортски модел кој не доживеа баш голема слава, но имав видено на времето еден примерок регистриран со скопски таблички:
bagheeraX.jpg
 
И уште еден убавец од 1979 година кој доживеа голема слава во тоа време, Triumph TR-7:
wma_1_big.JPG
 
Мандрак, да не беше скопската Матра бела, и стоеше горе во Црниче?
 
Kaiser Darin 1954 samo za tebe Strumics

54_Kaiser_Darrin_BY_05_MDB_07.jpg
 
Ја продолжувам автомобилистичката едукација со приказната за De Tomaso.

Alejandro De Tomaso, уште еден аргентинец, овојпат емигрант во Италија. пријател на браќата Масерати, богат. Заљубен во спортски автомобили. Произведува во 60-тите и 70-тите. Прв официјален модел е спортската Mangusta, Ford го доставува моторот и вистински БУМ на пазарот:

Следува дефинитивно најпознатата Pantera, која на времето ја имав како мала метална количка и ја обожавав :)

Еве го и Deauville, спортски седан со 330 КС


И на крај верзијата Lonchamp V8 иста машина како и Deauville со скратена шасија

Во почетокот на 90-тите, марката практично и не постои, освен ретките обиди на наследниците за возобновување, ама неуспешно.
 
Да кажеме и збор два за едно од најголемите, а многу познати автомобилистички промашувања, De Lorean.

Попозната како колата од „Враќање во иднината„, првпат произведена 1980 од Де Лореан, американец, ентузијаст кој сакал да направи спортска кола. Ја основа DMC (De Lorean Motor Company) и започнува со изработка на алуминискиот Де Лореан. Фабрички, ниеден примерок не е фарбан, туку исполиран до висок сјај алуминиум, кој навистина изгледа атрактивно. Носи слаб мотор на Ford, и во тоа време не било препорачливо да се тркаш со ова возило против Голф ГТИ :). Фирмата оди во стечај во 1987. Еве ја:
 
Italdesign SHIGERA, нешто помеѓу повеќе италијански производители, како заеднички проект кој не доживеа сериско призводство.
IS.jpg
 
1997 Romulus M&L

rompred_010.jpg
rompred_011.jpg
 
Британскиот Morris. Кон средината na 60 -тите дел на BMC (British Motor Company) и фирмата умира со доаѓањето на БМВ и преземањето само на брендот Mini. Остатоците се распродадени. Веке не постои. Еве го Morris Oxford series V кој се произведувал од 1959 до 1961. Неодоливо ме потсеќа на Peugeot 404.
Проценете сами:


 
DeLorian i nishto drugo
car_main1.jpg
sportsko kupe od 82 so v6 motor od 3.0 L
 
Ај да ја откопам темава... :)

А ги заборавивте изгледа Moskvich и Wartburg. Мислам дека престануваат со производство некаде после падот на берлинскиот ѕид:

http://www.abc.se/~m9805/eastcars/wartburg/wartburg2.jpg
http://digilander.libero.it/cuoccimix/std_1968_wartburg_white_fv.jpg
http://www.carsplusplus.com/pictures/1991/53737/photo.jpg
http://www.ystafell.is/old/Wartburg_1981_web_s.jpg


http://www.nusslihausbooks.com/files/1768944/uploaded/1990Moskvich2.jpg (вакво како мал имав) :pos2:
http://www.americandreamcars.com/1975moskvich408.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom