AWACS

Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.585
AWACS основни карактеристики: 45m долг, распон на крилата 44m, 4 мотори. Максимална висина 8.7km, брзина 0.48 маха. Има 4 членови на екипажот, 13-19 радарџии и специјалисти.

http://www.af.mil/factsheets/factsheet.asp?id=98



 
R

RAYTHEON23

Гостин
аваксот е као еден вид на водич...имено при воздушна битка да речеме дека непријателот нема тогаш тешко него(ирак) едноставно ги имаат информациите а има и извештаи дека аваксите можеле да наведуваат ракети.

нејсе сепак кога Ф-18 ке дознае(од аваксот) дека накај него иде МИГ-29 нормално ке употреби АМРААМ...во секоја битка уништувањето на аваксите треба да биде приоритет-што е сателит во вселена тоа е абакс во воздух.
 

Apokalipto

Tredici
Член од
4 март 2007
Мислења
15.576
Поени од реакции
2.585
Исто како и поголем дел од брилијантните нови - модерни воени откритија - Израелски.
 
R

RAYTHEON23

Гостин
Штета што повекето имаат интерес за воените авиони ама факт е дека без абакс воздушната борба можеме да ја вратиме за 30 години назад.
Аваксот е како еден вид на оптички зум Т.Е продолжено око и уво за авионите и во воздушен судар предноста ја има страната која има авкс....
Старе текстов некој меесец ама ајт


Е-3
Развојот на ова летало започна 1975 година, производител е боинг.но да разјасниме што е АВАКС=Airborne Warning and Control System името кажува доволно.
Станува збор за важен играч,имено во првата заливска војна околу 38 летала биле соборени со асистенција на АВАКС.
Аваксот е всушност на некој начин дете на боинг 707.
Огромни проблеми се јавувале при самиот развој бидејки навистина важно е авионот да биде способен да одржи што е можно повеке часови на летање без престан!!!
Првиот радар бил хјугис доплеров на 128 доплер,но интересно е тоа што бил развиен 18 битен компјутер за обработка на податоците,а софтверот бил модификуван пред секое полетување.
Е сега денешните се модификувани и се прикаска сама за себе.
На пример имаат ГПС потоа мерки за пасивна детекција можност да детектираат па и идентификуваат цели во воздух а и на земја.
И најинтересно откривање на непријателските радари.може да детектира и бродови секако.
Исто така друг додаток е и можноста за воздушно полнење гориво.понатаму навигацијата,комуникацијата а и самата обработка на податоците кај денешните апгрејди е каде каде понапредна од таа во 70.
Тие можат истовремено да следат дефинитивно се од копно до стратосфера во real-time и притоа можно е да бидат детектирани на пример непријателски бродови авиони....авакс-от оваа информација може да ја прати на пример до некој носач па секако ако има потреба за реакција ондак ке следува.

Доплеровиот радар троши околу 1мегават енергија но затоа пак детектира цели и до 400километри...а има и солидни против електронски мерки така да попречувањето на неговата работа е речиси невозможна,најинтересно е што има и анализатор на ЕМ-спектарот значи може да детектира непријателски рдари...во кој опсег работат а со тоа и за какви системи(авиони)станува збор.
Интересно е што првата држава која набави авакс е луксембург а бидејки немаат воено воздухопловство најверојатно го користат за цивилна употреба.

[FONT=&quot]Crew:[/FONT][FONT=&quot] Flight crew: 4[/FONT]
[FONT=&quot]екипаж[/FONT][FONT=&quot] 13-19(мисија)[/FONT]
[FONT=&quot]должина:[/FONT][FONT=&quot] 152 ft 11 in (46.61 m)[/FONT]
[FONT=&quot]Распон на крила[/FONT][FONT=&quot]145 ft 9 in (44.42 m)[/FONT]
[FONT=&quot]Height:[/FONT][FONT=&quot] 41 ft 4 in (12.6 m)[/FONT]
[FONT=&quot]Wing area:[/FONT][FONT=&quot] 3,050 ft² (283.4 m²)[/FONT]
[FONT=&quot]Тежина [/FONT][FONT=&quot]147,400 kg..... : (73,480 kg)(празен)[/FONT]

[FONT=&quot]Брзина[/FONT][FONT=&quot]=530 mph (855 km/h) [/FONT]
[FONT=&quot]Домет[/FONT][FONT=&quot]=4,000 км[/FONT]



Исто така своја верзија на Е-3 имаат развиено и франција и англија,а и саудиска арабија исто така има авакс.


Рис. 2. Модернизируемое оборудование самолета Е-3 (цифра в кружке обозначает оборудование по проекту RSIP, а в квадрате - Block 30/35): 1 - пульт управленија системы ДЖИТИДС; 2 - ЗУ центральној ЭВМ самолета; 3 - антенна системы НАВСТАР; 4 - интерфејс станции РТР; 5 - пульт технического обслуживанија РЛС; 6 - процессор РЛС; 7 - хвостоваја антенна станции РТР; 8 - генераторы передатчика РЛС; 9 - аппаратура РТР; 10 -терминал ДЖИТИДС-2Н; 11 - приемник РЛС; 12 - блок ЗУ на магнитных барабанах (снимаетсја); 13 - бортоваја антеннаја решетка станции РТР; 14 - радиостанции "Хэв Квик"; 15 - панели приемника НАВСТАР; 16 - носоваја антенна станции РТР; 17- приемнаја аппаратура системы НАВСТАР; 18 - аппаратура радиостанциј "Хэв Квик"
 
S

smart ass

Гостин
Мисирков ги спомна Ембраер(во темата за митсубиши па ми текна) епа гејците имаат авион за рано предупредување и кнтрола на воздушен простор ембраер145

поточно имаат 4 ама имале одредени проблеми

поточно чекајте ќе побарам слика

за овој авион станува збор

а еве ои слика внатре



оваа слика од внатрешноста е од педерската војска.

патем и индија купи 3
The EMB-145 aircraft will be modified to carry DRDO's active array antenna units, which will be mounted on top of the aircraft's fuselage," said an official.
"Though not as advanced as the Phalcons, the indigenous AWACS will nevertheless be potent force-multipliers. The full-fledged Embraer-145 based AEW&C will be flight-tested for mission systems in India by DRDO and IAF in 2012," he added.
The deal signed on Thursday comes nine years after DRDO's technology demonstrator HS-748 Avro, a test platform with an airborne early warning system, crashed in Tamil Nadu, killing eight persons.
The importance of AWACS, or "eyes in the sky", can be gauged from the fact that they can detect incoming hostile cruise missiles and aircraft much before ground-based radars, apart from directing air defence fighters during combat operations with enemy jets.
A Phalcon AWACS flying over Amritsar, for instance, will be able to detect a Pakistani F-16 as soon as it takes off from Sargodha.
Under the $1.1-billion Phalcon AWACS deal signed in March 2004, three Israeli early-warning radar and communication systems are being integrated with Russian IL-76 heavy transport military aircraft to give India its first advanced AWACS.
The deliveries were to begin from November 2007 but will now take place only from September 2008 onwards due to "technical difficulties".
Едит изумив слика да ставам...надворешна
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
AWACS E-3 e stariot dobar B-707 so zmaj kakvi veke ne se pravat (sega se prodsavaat luspi od jajce)i postojano podobruvanje na motorite :)
Navistina opasna naprava , ama za golemi operacii na GOLEMI voeni sili prema minoren protivnik...sekogas leta daleku ..na rabot na tepanicata i do sega ne ucestvuval vo konflikt kade sprotivnata strana ima kapacitet da moze da go sobori...koga vsusnost brgu bi go snemalo od neboto...nesto kako izvidnickite baloni vo I svetska vojna...dodeka ne se pojavile vistinskite avioni lovci.........
 
S

smart ass

Гостин
да ама конкрете асистираат на ловците и на бомбардерите буквално непријател без авакс е како флипер...како маме32..

а страната која има авакс гледа од птичја перспектива...како ред алерт:)
 
B

Black Guard

Гостин
Супер тема,навидум изгледа досадно Боинг со ротирачки радар ама кога ќе ги разглобиме работите верувам ќе биде интересно за читање како за кајганџиите така и за посетителите а се одлучив да напишам нешто за АВАКС бидејќи за жал многумина немаат поим за што служи рој авион,почнувајки од носење атомско оружје па до комуникација со сателити-се разбира ништо од тоа не е точмо,всупност АВАКСОТ и нема вооружување,но што е АВАКС,всушност станува збор за кратенка додека целото име би било Airborne warning and control system нормално за да се развие цаков тип на летало очигледно ситуаци9јата наложувала,и навистина било така,имено посебно хеликоптерите па и низа Јуришни авиони(не ловци туку авиони за поддршка на LF-Land forces како СУ-25 или А-10) Кои имаат можност да летаат на ниски височини,криејќи се и избегнувајќи ги непријателските копнени радари и ПВО па да извршат ненадеен удар(ајде СУ-25 е активен после виетнам со фул заштита на пилотот а А-10 од 1980) наместо овие авиони можеме да го земеме Ф-4,дасаулт мираж,МИГ-23 и 25 кој носи опасен арсенал,хеликоптерот хјуи,па замислете 30 летала скриени да навлезат во непријателска територија и ненадејно да нападнат аеродром или пак касарна каде има оклопномеханизирана бригада има парче да направат и само пепел да остане.

Токму поради ова се јавила потребата за мобилен радар т.е летало со инсталиран радар кое ќе биде во можност да детектира цели кои летаат на ниски височини користејќи го теренот,како и воздухоплови кои летаат на големи височини,па така во 1978 година комитетиот на НАТО за планирање(одбранбено) одобри истражување(кое се вршело и претходно) и средства со цел МАТО да ја има тактичката предност AWACS а потоа ќе стане јасно зошто е навистина неопходен,па дури и предизвика мубу дипломатска замеркка,но затоа-потоа.

Да разјасниме AWACS е цсушност модификација на боинг 707 со монтиран ротирачки диск


Ознаката е НАТО значи леталото не е на англија,Турција,Германија туку на НАТО но не не толку важна организацијата нколку што е важноста на авакс,имено покрај мавакс веќе ги нарекуваат AEW&C system i,e Airborne early warning and control system.

Ова значи дека летало со со АВАКС(рано предупредување и контрола) во основа може да детектира непријателоски летала на далечина од цекли 400 км-ова значи дека два авакси и три крстрарејќи околу Иран и сирија ќе биде буквално знаење на секој нивен чекор или да симплифицирам како да имаат прискушувач во генералштаб или балон на 50км па сда не можат да го соборат,сепак и Аваксот не е лесна мета со максимална Висина од над 9 000 метри како и безбедниот опсег на набљудување,лој изнесува Цели 400км(320 на копно) го прави леталото безбедно од ракети т.е САМ како и пресретнувачи(кои ќе може да ги набљудува и наведе во Мамка.

Со само 6 авакс во преклопна орбита ќе биде покриена територојата на централна и јужна европа,да не напоменам дека е способен за дејство во секакви временски услови.

Малку ентериер



Сепак треба да се има предвид дека посадата во споредба со морнаричкиот авакс е3-4 пати поголема но тоа и не е важно се додека ефикасноста е на ниво интересно е што наредбите најчесто членовите на посадата ги добиваат посебно исто така важно е дека антената(радарот) врши една ротација за максимум 10 секунди имајќи предвид дека покрива територија од 400км во квадратни е 500 000 квадратни километри токму затоа и напишав 6 ќе ја контролираат централна и јужна европа,многу е важно што АВАКС-от може да комуницира со пријателските авиони но и да открива и бродови(неофицијално,имајте предвид дека комуникацијата со пријателските авиони е со енкрипција и сигуре линк.

AWACS 707 е познат и како Е-3 поточно за САД е Е-3 сентри,додека други држави им даваат различно име дури и ако е 707 но не секогаш е така,исклучок е јапонија која ја инсталираше технологијата(и нешто класифицирано-најверојатно пакет за електроник варфер) на Е-3 но во Боинг Е-767.

Треба да се напомене дека САД ја имаат најголемата флота-дури 33 авакси,втор на листата е НАТО со 17 понатаму UK со 7,Франција 4 а Саудиска арабија дури 7 и токму за КСА мислев на дипломатскиот застој помеѓу САД и Израел,имено низа конгресмени и сенатори се Бунеа на продажбата на АВАКСИ на КСА + неколку воздушни танкери КЕ-3 Ова се сметаше за најголема продажба на воена опрема на САД и навистина е сериозно бидејќи дури и Израел реагираше жжестоко што е логично-нивната доктрина се базира на брзи воздухопловни напаси како би победиле но сега кога Арапска држава има АВАКС може да ги набљудува и на пример ако е јордан или Сирија нападната Саудиски авакси да ги откриваат Израелските летала и овцие да бидат ракетирани.

Должината на леталото е 46.68 метри,висина-12.7 метри Ширината изнесува 44.45 метри

Оптимална оперативна брзина е подзвучма и изнесува 800км//h

Без надополнување гориво од танкер Е-3(707) нема да издржи повеќе од 10-11 часови,како што кажав нема вооружување бидејќи би била џабе боева тежина(сигурно нема да оди во догфајт:))

Е сега имаме две генерални верзии Е-3А(како тој на сликата на мисирков) чија посада се 4 лица од кои еден е Инженер,вториот е навигатор додека псранатите всвеб лица се пилоти,покрај посадата од 4 лица има и 13 оператори со радарот,со комуникацијарта односно секој со своја специјалност така да 4+14=17 лица

Посадата на Е-3B&C е иста само што имаме 17 експерти за авакс технологија т.е 4+17=21 лице.
асистираше во нс9в
Интереснопокрај базите низ Европа како гелиенкирхен,линбкјолншир како поглавби,сепак има бази за авакси во конја турција,Оерланд Норвешка(јасно патролиралр од југ кон север и обратно набљудувајќи го СССР исто има база и во грција името и беше актион или слично.

За да ви биде јасно колку се Корисни Аваксите од некои 130 соборени авиони во југославија и Ирак,аваксот асистиракжно диеуректно во уништувањето на 58н летача или 64 вон завиисност од инфо.

Сеоак аваксот не учествува активно само во воени Услови,туку и цивилни,почнувајчи од зенјитреси Пакистан 2004 година,ураганот катро9на исто нталамчптистеа и search and rescue hi tech.,исто така треба да напоменам дека ведбаш после 9 /11 имено НАТО на барање на сад испланира мисија Eagle Assist за да помогнат во одбраната на С.Америка па Испратија авакси,најново ИНФО за сомнителни лица и неколку авакси бидејќи не се знаеше дали ќе има напапад врз брани,нуклеарби реактори па и вио жвозови со хемикалии.

Имајте предвиуд дека со ова за прв пат во Н-историјата на НАТО средства на НАТО од европ а се релоцње..




Антената или радарот се вика rotodome и од едната страна е делот за скенирање додека од другата IFF system(Identification Friendly or Foe),внатре температурата е над 70 степени тешко на тие кои ги одржаваат,проверка еднаш годишно мора а на 5 години се менуваат и делови








Како што гледате пред крилата се воглавно главните конзоли,антената е многу важна да биде отпорна на т.н ноис џаминг и креирање фејк мети а сето тоа беше можно но со новите модификации ќе биде потешко.

Погледнете го ова


Леташе близу Сирија во 1982 и еве која е предноста да имате авакс цитирам

USN Grumman E-2C Hawkeye. Israeli Air Force E-2Cs played a key role in the crushing defeat of Syria's fighter and SAM forces over the Bekaa Valley in 1982. Initially these aircraft employed ESM to pinpoint SAM and radar sites, after these were destroyed in missile and bomb attacks the E-2Cs coordinated and controlled a series of air battles which resulted in the loss of over 80 MiGs for no Israeli losses in air-air combat.
Во 1997 година милијарда и 320 милиони долари беа доделени за надградба
така добија ГПС навигација со точност до метар,нови мемориски модули како и посебен систем за размена на инфо и Електронска одбрана надградбата е блок 35

Се работи и на блок 45 и се очекува да заврши до 2016 година но денешнов посебно со најновиот радар е стварно на ниво,ако не се лажам му биле менувани радари многу често,всушност како што кажавме станува збор за боинг 707 но милитаризиран(кој може и да служи нза цивилни потреби,а со доплер и урагани,торнеда може да фати)




Значи ротодомот има идентификација пријател/непријател(она што на турците ви кипарската војна им фалеше уствари имаа ама не мислеа па сами си соборуваа воздухоплови) Секој оператор има свое место односно свој пост,додека горивото е алоцирано на повеќе канистри,важно е да се напомене дека комуникацискиот пост е независен истрото важи и за signal and data processing додека command and control consoles Е сепак зависен од воздухопловната команда но препораките на IBM 4PiCC-1(компјутеров иако стар гом проценуваат на 12 милијарди долари,зборувам за првиот примерок авакс прототип) Ретко ги анулираат т.е кога објективот е постигнат,но ИБМ бара сеуште начини за наксимална штета да нанесе,тој е како Борг Квин а воздухопловите Борги
Навигацијата е тесно поврзана со ГПС и многу ретко се користи автопилот бидејќи АВАКС мора да менува аголна поставеност на радарот т.е да скенира и на море и на копно што се однесува за метата или системот за идентификацијам на мети,за примарна закана АВАКСОТ бги зема(т.е компјутерот) леталата најблиску до него но и често знае да направи збрки со системов




Нортроп груман доби договор за инсталација на топлотни мамки од типот AN/AAQ-24 станува збор за договор вреден над 100 милиони долари и дали ова укажува на слабост ајде на поморската варијанта ќе беше јасно но овде, многу тешко дека ќе биде во Visual range па да добие ракета,веројатно е избегнувањето на САМ како и одредени мерки кои ќе ги посочам подолу ,За разлика од аваксите на САД оние на НАТО го одбраа Германскиот НЛ-17 но и двата работат на ист принцип и не се за одбрана од ловци,нити фиксни или мобилни САМ туку MANPAD т,е стингер,Игла.

Еве го
AN/AAQ-24 кој во основа нели стингерот оди по топлината,Стрела2М исто епа Ласерот насочува енергија кон таканаречениот инфраред трагач(Infrared seeker) и го лоботомира,сепак премногу е скап но имајќи предвид каде летаат аваксите и која штета би била некој абдал талибан да собори Е-3 сентри,и НАТО системот НЛ-17 е идентичен.
Интересно,планираат системиве да ги вградат и на цивилни авиони поточмо патнички.

Доаѓаме до најважниот дел а тоа е радарскиот систем
A N/APY-1/2 AWACS radar

Како што напоменав биле менувани но сега е АПИ-1/2 иако е поставен во ротодром сепак контролите се близи резервоарот за гориво но сепак има доволном простор односно и радарските компјутери,понатаму дисплеите како и трансмитерите се кај таа конзола и "окупираат повеќе монитори" Плус кога ќе го додадеме доплеровиот кој е пулсен скенирачки без елевација значи може да оперира без елевација само за набљудување,ако има потреба може да скенира и елевација но многу интересно е што после хоризонтот може да го модифицира пулсот да биде краток поточно во теорија не би имало доплер бидејќи е вио пасивен мод иако е ептен краток пулсот сепак може да открие брод,било носач на авиони,разурнувал,крстосувач....
Исто така и програмирањето му е подобрено така да радарот забележува мети со мал RCA(Radar cross Section),а тука спаѓаат делумно он:coffee:ие со стелт технологија како и крстосувачките ракети.за моторите е јасно точно 4 Pratt and Whitney TF-33-PW-100/100A turbofan, 21,500lb,Тоа излева негде потисок од над 9700кг или поточно 96 килоњутни помножено со 4 добиваме приближмо 384 Килоњутни.

Лично мислам дека Рускиот Бериев А 50 е сепак подобар.




.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom