Авто новости

Точно е тоа дека атмосферските мотори се поиздржливи од турбо моторите, но не дека само кај турбо 1.0 литарскиот туку кај секој мотор без разлика дали е турбо 2.0 литарски па нагоре. Значи општо е тоа за сите турбо бензински мотори. :)
секако, и најдобрите автомобили за возење(не само спортските) се со атмосферски мотори, затоа што со атмосферец имаш најдобро избалансирано забрзување во сите вртежи и во ниски и во високи, а со турбото ја имаш неизбежната турбо дупка, ама полека го искоренуваат и тој проблем како на пример bmw колку што знам ќе го решаваат тој проблем со елетро мотор ама незнам дали го имаат во продашба пуштено тој мотор
 
секако, и најдобрите автомобили за возење(не само спортските) се со атмосферски мотори, затоа што со атмосферец имаш најдобро избалансирано забрзување во сите вртежи и во ниски и во високи, а со турбото ја имаш неизбежната турбо дупка, ама полека го искоренуваат и тој проблем како на пример bmw колку што знам ќе го решаваат тој проблем со елетро мотор ама незнам дали го имаат во продашба пуштено тој мотор
Не со електро мотор туку со електричен компресор. :) Ова го има веке 2-3 години кај светски познатите тјунинг сервиси. Баш така, ја пополнува турбо дупката.
 
секако, и најдобрите автомобили за возење(не само спортските) се со атмосферски мотори, затоа што со атмосферец имаш најдобро избалансирано забрзување во сите вртежи и во ниски и во високи, а со турбото ја имаш неизбежната турбо дупка, ама полека го искоренуваат и тој проблем како на пример bmw колку што знам ќе го решаваат тој проблем со елетро мотор ама незнам дали го имаат во продашба пуштено тој мотор
Голем дел од спортските автомобили се со турбоа само за тој лаг или дупка која настанува додека да се постигне доволен број вртежи за да има ефект турбото го смалуваат со додавање на 2 турбоа со што едното има поголем ефект на помали вртежи а другото на поголеми.
 
Голем дел од спортските автомобили се со турбоа само за тој лаг или дупка која настанува додека да се постигне доволен број вртежи за да има ефект турбото го смалуваат со додавање на 2 турбоа со што едното има поголем ефект на помали вртежи а другото на поголеми.
да, но сепак за вистински спортски автомобил одсекогаш било најдобро атмосферец и тука Хамонд најдобро објаснува зошто и зошто Lamborghini сеуште останаа имуни на downsizing-от :)
http://www.youtube.com/watch?v=UZiHPLGh-Ek
--- надополнето: 3 февруари 2012 во 00:31 ---
Не со електро мотор туку со електричен компресор. :) Ова го има веке 2-3 години кај светски познатите тјунинг сервиси. Баш така, ја пополнува турбо дупката.
за ова мислев http://www.vozi.com.mk/vesti/bmw-ja-patentirashe-elektrichnata-turbina.html
 
имам некоја информација дека има опција за “елкетрично турбо“ за секоја кола. се спимањаше цифра од околу 165 еура. принципот е да се вгради на усисното црево, црпи струја од акумулаторот, а брзината на перките се контролираат со дополнително вградување на потенциомер на педалата за гас... го чекам чудото да пристигне, така беше ветено и ке го видиме во пракса на голф 4 (ремапиран) како се понаша... гарант ке има заебанции околу штеловањето кога и колку да “дува“ на кои обртаи и слично...
 
Дур не видам невервам! 1.0 како зафатнина е премногу мал за тие кс. И VW имаше 1.4 со 160-170 кс па поради огромните дефеци се откажаа од негово производство. Така да јас кога би се прашувал, ипак би 1.6 атмосферец отколку 1.0 турбаш.

Така да 123 кс на 1.0 литар, е прашање како ќе се покажат на тестот на издржливост. Да не испадни дека појќе од 100.000 ниеден нема да помини.
 
Дур не видам невервам! 1.0 како зафатнина е премногу мал за тие кс. И VW имаше 1.4 со 160-170 кс па поради огромните дефеци се откажаа од негово производство. Така да јас кога би се прашувал, ипак би 1.6 атмосферец отколку 1.0 турбаш.

Така да 123 кс на 1.0 литар, е прашање како ќе се покажат на тестот на издржливост. Да не испадни дека појќе од 100.000 ниеден нема да помини.
Чим започнува за еден месец продажбата сигурно му е тестиран веќе.
да, но сепак за вистински спортски автомобил одсекогаш било најдобро атмосферец и тука Хамонд најдобро објаснува зошто и зошто Lamborghini сеуште останаа имуни на downsizing-от :)
http://www.youtube.com/watch?v=UZiHPLGh-Ek
Е сега додај му на ламбото уште 2 турбини :pos:
 
Чим започнува за еден месец продажбата сигурно му е тестиран веќе.
Абе и VW се инаетеа 3 години... ама на крај престанаа со продажба. Тестот на 10-20, макар и 100 мотори не е ист со продажбата на глобално ниво.
 
Сиромав човек, жив ѓавол - рекол некој и бил дебело во право
Докази за тоа има и премногу, а најновиот доаѓа од Украина, каде, за да се избегнат високите давачки при увоз на половни автомобили, тие едноставно се сечат на неколку парчиња, се царинат како резервни делови за што се плаќаат значително помали давачки, па потоа повторно се заваруваат и регистрираат како ништо да не им било. Ако не ни верувате, погледнете ги сликите.
228345+.jpg

228346+.jpg

228347+.jpg

228348+.jpg

228349+.jpg
 
на патот Скопје Атина купишта вакви возила наредени
И ги користат за ремонт, а не за спојување возила
Тамам работа некој да ги расече, за да повторно да ги спои- колкави се трошоците за вакво нешто!?!!!

Можеби некој украинец се досетил за такво нешто, но масовна појава сигурно нема
Баш ме интересира од каде ти е инфово?
 
Ова не е практика само во Украина, знам неколку автомобили во Македонија кои се возат и се исто вака залепени и ич не се познава.
 
Интересно ќе биде ако на сред возење се подели шасијата на пола.:pos::pos:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom