Авиони од Втората светска војна

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Koga pocna muabetov se setiv na eden interesen avion od toa vreme ..Romanskiot IAR-80, koj kako taka ucestvuval vo tepanicata:
282-Foto%201.jpg

282-Foto%202.jpg

282-Foto%203.jpg

282-Foto%204.jpg


ima interesna istorija....no za toa nekogas podocna...
 
Моите омилени авиони во Втората светска војна

spitfire-oz.jpg

Buchon2oClock.jpg

b17_p51.jpg

me262-chino.jpg
dc3.jpg

jackgentlmanjim6.jpg
 
Јок,
спрема број на соборени неприателски авиони е Мустангот, е убедливо најдобар, 4950 во воздушни борби и 4131 уништени на земја.
 
Mustangot e najdobar, ako se zeme kriteriumot na RAKOVODITELOT, no toa e zatoa sto toj e i najmasovno prisuten vo edno vreme koga nemal ni protivnik na drugata strana , osven glineni golubi..., a toa e lesno da se zakluci na osnova na pacerajot koj pilotiral so tie avioni :):)!!!
Do den denesen go ima , zatoa sto e navistina dobro napraven i vo navistina golem broj e zateknat vo USA pri zavrsuvanje na vojnata,koga evtino mozel da se kupi...... Germanskite i drugite otisle vo pecka za topenje , a Ruskite drveni za greenje vo ladnite zimi :):)!!!
 
Добри (според перформанси) се и италијанециве со германски мотор :) (Останатите се со FIAT мотори)

g55.jpg


Aircraft : G.55/I Centauro
Year : 1943
Engine : 1 x Daimler-Benz DB605A , 1475 hrs.pwr.
Wingspan : 11.85 m
Length : 9.38 m
Weight : 3720 kg
Max. speed : 620 km/h
Ceiling : 13000 m
Range : 1650 km
Crew : 1
Armament : 3x20mm + 2x12.7mm guns

re2005.jpg

Aircraft : Re.2005
Year : 1943
Engine : 1 x Daimler-Benz DB605A, 1475 hrs.pwr.
Wingspan : 11.00 m
Length : 8.75 m
Weight : 3550 kg
Max. speed : 678 km/h
Ceiling : 11200 m
Range : 1260 km
Crew : 1
Armament : 3x20mm + 2x12.7mm guns
 
Mustangot e najdobar, ako se zeme kriteriumot na RAKOVODITELOT, no toa e zatoa sto toj e i najmasovno prisuten vo edno vreme koga nemal ni protivnik na drugata strana , osven glineni golubi..., a toa e lesno da se zakluci na osnova na pacerajot koj pilotiral so tie avioni :):)!!!
Do den denesen go ima , zatoa sto e navistina dobro napraven i vo navistina golem broj e zateknat vo USA pri zavrsuvanje na vojnata,koga evtino mozel da se kupi...... Germanskite i drugite otisle vo pecka za topenje , a Ruskite drveni za greenje vo ladnite zimi :):)!!!
А бе многу е неблагодарно да се избира нај оружје, затоа што во војната играат улога и многу други фактори кои немаат врска со дотичното. На пример Шерман тенкот беше можеби најслабиот тенк во војната (освен италијанските конзерви), но сепак америка која ги имаше и масовно користеше ја доби војната. Значи многу фактори влијаат на тоа кој е најдобар, во дуел фајтер против фајтер, улога може да има и искуството на пилотот, германците страдаа доста (како и јапонците ) од недостиг на гориво, на резервни делови и на пилоти. Така да некако тоа најдобар тенк, авион, брод... се повеќе , општи муабети.

е да, и германците кои изгубија две светски војни го “измислија“ генералштабот како воена команда која ја превзедоја сите други армии во светот како добро решение. Да не зборуваме за стартегијата на употреба на оклопни едници која е исто германски пронајдок, но сепак на крај се бројат бројот на головите или кој прв поминал преку целта. Факт е дека германија ја загуби војната и беше победена но ниту германија беше победена од едно оружје ниту пак едно оружје (супериорно) можеше да ја спаси.
 
А бе многу е неблагодарно да се избира нај оружје, затоа што во војната играат улога и многу други фактори кои немаат врска со дотичното. На пример Шерман тенкот беше можеби најслабиот тенк во војната (освен италијанските конзерви), но сепак америка која ги имаше и масовно користеше ја доби војната. Значи многу фактори влијаат на тоа кој е најдобар, во дуел фајтер против фајтер, улога може да има и искуството на пилотот, германците страдаа доста (како и јапонците ) од недостиг на гориво, на резервни делови и на пилоти. Така да некако тоа најдобар тенк, авион, брод... се повеќе , општи муабети.

е да, и германците кои изгубија две светски војни го “измислија“ генералштабот како воена команда која ја превзедоја сите други армии во светот како добро решение. Да не зборуваме за стартегијата на употреба на оклопни едници која е исто германски пронајдок, но сепак на крај се бројат бројот на головите или кој прв поминал преку целта. Факт е дека германија ја загуби војната и беше победена но ниту германија беше победена од едно оружје ниту пак едно оружје (супериорно) можеше да ја спаси.


masovno proizvodstvo > Kvalitet ?
ne mislam taka
shermani imalo mnoooogu ama trebalo 5 shermana za 1 tiger
isto i u aviajacija ako ima bolje piloti i gorivo i municija sve ke tepaat


OFF TOPIC: kade da otvoram tema tenkovi od vtora svetska vojna ?
 
Vaka...rakovoditelot e vo pravo....germanite se isklucitelno inovativen narod, no GLUP DO BESVEST...i samobendisan isto do besvest, sto gi dupi postojano od vek i vekov....sto samo dokazuva edna moja teorija deka se nekoi izgubeni Makedonci zalutani na sever......namesto prema Indija...:):)!!!

Unaku realno , spored edno 20-30 kriteriumi , najdobar lovec presretnuvac na WW2 koj e i operativno koristen e Me 262 .......

TAF napravi nova serija :
photo_13.JPG

i spored nivnite izjavi, a proektot go sledev od pocetok...epten duhovito i ednostavno konstruiran avion, so za toa vreme nevideni performansi.....

Ovde e noviot sajt za toj proekt, koj podocna mnogu se zakomplicira :):)!!!
http://www.stormbirds.com/project/index.html

tango-tango se vrati vo Germanija....prv me 262 vo vozduh nad Germanija posle poveke od polovina vek:
2005_5.jpg
 
masovno proizvodstvo > Kvalitet ?
ne mislam taka
shermani imalo mnoooogu ama trebalo 5 shermana za 1 tiger
isto i u aviajacija ako ima bolje piloti i gorivo i municija sve ke tepaat


OFF TOPIC: kade da otvoram tema tenkovi od vtora svetska vojna ?

Димче, баш така! Тоа и бешe филозофијата којa ja доби војната за Европа, бидејќи Шерманот беше употребен на Сицилија, Франција и секаде каде успеа да ги однесат 50-илјадните тенкови кои американците ги иштанцаа како тетратки.

Тигарот бил далеку пософистициран, понапреден и многу помоќен од Шерманот во тоа време!

The Sherman performed well against World War II Japanese tanks, Italian tanks, and the German standard tank of the time, the Panzer IV medium series. However, the typical Sherman was significantly inferior in both armor and armament to the German Tiger heavy tanks, Panther "medium" (heavy by US standards) and some of the tank destroyers fielded by the Germans in 1944.

На војниците кои се качиле позади топот им било кажано дека Шерманот бил најмоќниот тенк на светот. Но фактот бил, за да може да го пробие оклопот на Тигарот, Шерманот морал да се приближи на 500 метри за да може да ја пробие страната или задниот дел на тенкот! Тигарот пепел го правел Шерманот од 1600 метри додека Клаус ги печел колбасите на издувот. Шерманот пукал со 75 милиметри зрно, а германецов со огромно 88мм зрно!

Бидејќи немале друга опција, силите изградиле толку многу Шермани што соодносот пред Battle of Bulge бил 20 Шермани на 1 Тигар. Џабе била технолошката предност и пресилната огнена моќ на Тигарот кога неможел да постигне да ги истолчи Шерманите.

Погледни го и види ја штетата која ја прави едно зрно на германецот во оклопот на еден Шерман!

И така, херојот на војната стана еден просечен тенк, кој ја доби војната само поради фактот што имаше повеќе тенкови кај силите отколку зрна во германците. :wink:
 
А бе тоа ми заличе на муабетот на син ми кој си дојде целиот испотен по играње фудбал со другарите
И како? му велам?
Изгубивме, одговара тој , НО ЦЕЛО ВРЕМЕ ВОДЕВМЕ.

Јебига
 
Ova e definitivno edna od najdobrite temi na kajgana! Eve neshto i od mene vo prodolzhetok na temata:


The Douglas-Rather CBS-17:


weird-B17.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom