Авио компании

  • Креатор на темата Креатор на темата fsreplay
  • Време на започнување Време на започнување
Сега само што се сетив, нели дискутиравме дека ЈАТ не е баш во најдобрите (ма не е ни во добрите) денови, еве ви само еден мал детаљ кој го имав приметено одамна.

Летото кога им го запленија едниот 737-300 во Белград уште истите денови со боите и знамето на МАТ истиот авион беше летан за Тиват секојдневно. За после некое време, да го исфарбаат скроз бел основна за да можат да го возат за Амстердам, Брисел, Москва...


Една фарба на 737 кошта околу 15,000 евра. Ако ЈАТ не може да дозволи боја за своите авиони па ги фарба основец колку да не се познаваат старите бои, па како тогаш ќе купува 767 за Канада и Америка? Со право Американциве не им даваат А категорија.
 
Sto, jat ke leta pak za Canada i Amerika , znam deka pred izvesni godini so DC-10 odese za Toronto/New York kako sto se sejkavam.
Ke kupuvaat B767 , pa dobar zavion ke bide zaa taa relacija, ne treba mnogu golem i taka samo balkanci / romanci / ukrainci ke bide poln celo vreme.
JAT so Boeing 767 mozebi ke pravi dobri pari za taa relacija , no sekako treba cenite da mu bidat dosta "solidni" . Inaku ste gi videle kako gi ofarbale starite 737 , so tocki mu se , vo boite na znameto , dobri bea. Kako i da e mislam JAT e vo podobra finansiska sostojba nego MAT.
 
Андроник напиша:
The company had plans to restart long-haul operations to North America (New York, Toronto, Montreal and Chicago) in June 2005 with two Boeing 767-200ER aircraft that it had planned to lease, but these plans have been postponed and changed. Jat Airways now plans to receive its Boeing 767s in early 2006. Flights to New York from Jat Airways have been cancelled because USA did not move Jat to "Category 1" agreements that are needed for the permission to fly in US territory. Recently, Jat Airways cancelled its lease for 2 Boeing 767s due to the cancelling of flying to the USA. However it will work with another airline (most likely Uzbekistan Airways or Turkish Airlines) to start flights to the US through Belgrade.

Желбите се едно, можностите друго. Неможе компанија која едвај е во можност да го исфарба леталото како шо треба да лета на таква рута. ЈАТ секако дека е во подобра состојба од МАТ, ЈАТ има флота, држи еден куп дестинации секој ден. МАТ има добра боја, на крајот на краиштата (многу странци ги фалат боите на опашката, навистина се интересни). :)
 
Bidejkji tolku dolgo letaa so beli avioni, vicot beshe deka JAT gi farba avionite za Veligden. :-)))

No pazi go ova vo pogled na "polishing" na avionite:

"...following a three-month test phase, Air Canada Maintenance has opted not to proceed with the polished B767 program. The paint-stripping process, which shed approximately 360 pounds from FIN613, translated to annual fuel savings of some $24,000. However, teams that analyzed how the polished fuselage stood up against harsh operating environments determined the extra maintenance costs outweighed the benefits. Moreover, the silver fuselage was given „low scores” from an aesthetic perspective. ..." :-)

www.yyznews.com

B767 ne se predvideni za "polishing" kako sto se avionite na Amercan Airlines koi se izvezeni od fabrikata takvi. Interesno neli?
 
Андроник напиша:
Желбите се едно, можностите друго.

A politikata sosema treto. ;-) Videte situacija: zaradi referendumot za nezavisnost na Crna Gora, Montenegro Airlines gi otkazhuva site letovi od 19. do 22. maj -- vkupno 34 letovi -- od Blegrad za Tivat, Podgorica i Cirih.

Montenegro Airlines veli deka prichinata e zgolemeniot soobrakjaj prema drugi stranski destinacii. No verojatno e kako odgovor na crnogorskata vlada na besplatniot prevoz shto go organiziraat Zheleznicite na Srbija za referendumot od Srbija vo Crna Gora.
 
Montenegro Airlines leta na relacija Zurich - Nis, i pravi nenormalno dobri pari, JAT koga vide deka ima patnici na taa ruta i oni vovedoa let na taa relacija.
 
Чек нека помине референдумот и ќе видиме кој каде и колку париќе прави :wink:
 
Da ne ima nekoj informacii koga Aeroflot ke leta za Belgrade so A320 , a ne so TU-154 . Da ti e strav da se kacis vo toj TU-154. Ima nekoj iskustvo so tie avioni, kolku se bezbedni, do sega se bilo OK , ama site se zalat od niv. Vikaat kako na klupa da sedat vo avionot a ne na sedista.
I voedno B763 na Aeroflot da ne se vozel nekoj so niv. Nekako sigurni mi se tie , ama toj TU-154 ne mi e,
 
Еве сега читав, Герман вингс ќе летал Белград до Келн и обратно. Од кај нас само ме интересира кога некоја чип флајт компанија ќе пројави желба за да лета.
 
GermanWings лета Келн-Белград за 19 евра. Имаат флота од 21 А319-100 и 6 А320-200.
 
Kakov avion iznajmile?

Kangaroo напиша:
Da ne ima nekoj informacii koga Aeroflot ke leta za Belgrade so A320 , a ne so TU-154 . Da ti e strav da se kacis vo toj TU-154. Ima nekoj iskustvo so tie avioni, kolku se bezbedni, do sega se bilo OK , ama site se zalat od niv. Vikaat kako na klupa da sedat vo avionot a ne na sedista.
I voedno B763 na Aeroflot da ne se vozel nekoj so niv. Nekako sigurni mi se tie , ama toj TU-154 ne mi e,
Od bivsa skopska stjuardesa imam cueno deka koga letala so Tupoljev imalo, na vremeto (citaj pred dvanaesetina godini) seriozni problemi so namaluvanje na brzinata. Za licno iskustvo ne mozam da ti se pofalam.
 
Centavia очекува да им бидат испорачани 2 BAE 146 (Avro RJ) (Првиот во Јуни, а вториот во Јули 2006)


Еве каде имаат потврдено дека ќе летаат:


Germany
Cologne (Cologne Bonn Airport) - Centavia’s future technical base
Hamburg (Hamburg Airport)
Greece
Athens (Athens International Airport, "Eleftherios Venizelos")
Hungary
Budapest (Budapest Ferihegy International Airport)
Italy
Bergamo (Orio al Serio Airport)
Serbia
Belgrade (Belgrade Nikola Tesla Airport) - Hub
Slovakia
Bratislava (M. R. Štefбnik Airport)
Switzerland
Basel (EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg)
Turkey
Istanbul
 
Adria комплетно изнајмува 2 737-500 за да го избегне банкротирањето, ако веќе не настанало.

c72a6b41.jpg

Slovenian flag carrier Adria Airways has introduced two Boeing 737-500s on wet lease to help reverse losses. The airline has blamed what it calls ”poor organisation” and an ”unsuitable fleet” for the estimated c7 million ($9 million) net loss in 2005 (after several years of profitability), which put the airline on the verge of bankruptcy.

The two 737s joined Adria’s fleet last month – one on a six-month lease from Cirrus Airlines and the other a one-year lease from Ukraine International Airlines. The airline has placed one of its three ageing Airbus A320s, which had initially been offered for sale, on an 18- month lease to Libyan operator Afriqiyah.

It also operates seven Bombardier CRJ100/200s and is understood to be considering a deal for the larger CRJ900 model.

Adria’s chairman Iztok Malacic has been replaced by Tadej Tufek after being held responsible for the unsuccessful lease of Embraer Brasilia freighters from Aurora Airlines for cargo operations.

Adria’s departures increased by 11% during the first four months of the year and passenger numbers were up 15%. The airline is hopeful it will break even by year-end.
 
Буковец напиша:
Еве сега читав, Герман вингс ќе летал Белград до Келн и обратно. Од кај нас само ме интересира кога некоја чип флајт компанија ќе пројави желба за да лета.

Belgrad - Keln cenata moementalno 19Euro, e bez aerodromski taxi , centata normalno ispod 70Euro nema da bide + taxi, kako i da e JAT isto taka gi namali cenitie nivi. Na prasanjeto zosto nikoj ne ide vo Makedonija , mnogu e ednostavno, site sakaat ama "NIE" gi brkame.
Ke vidime od Septemvri Wizz Air , Luton - Skopje , se kaldam deka ispod 50funti + taxi eden pravec nema da bide.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom