Алфа Ромео

Сега има компјутерски фрези па прецизно до милјонити дел ги обработува
Хилзни се тоа и ги има кај пежо и цитроен
И Рено :)
Хилзни се, да... малце подебели со заб од надворешната страна која потпира на блокот... ги викаат мокри кошулици, бидејќи околу нив оди масло и антифриз.
 
Радилица се ``егализира`` ако разликата на дијаметрите на попречниот пресек (ако е елипса нормално) е околу или над една стота. Со две стоти сигурно се обработува а на 4 стоти запира протокот на масло низ радилицата и таа зарибува. Значи кога клипњачата тргнува надолу со голема сила, таа од горната страна на радилицата делува така што од горе ја сплескува , а од страни ја проширува(гледајќи попречно). Истото се случува и кај лежеќиот лагер на клипњачата. Е сега кога ќе дојдат две елипси да се совпаднат со различните дијаметри(поголемата со пократката) тогаш се спречува протокот на масло и лагерот страда. Подоцна зарибува.

Ако треба да се разбери пдообро, не ми е тешко да го илустрирам со ``пеинт``
 
Радилица се ``егализира`` ако разликата на дијаметрите на попречниот пресек (ако е елипса нормално) е околу или над една стота. Со две стоти сигурно се обработува а на 4 стоти запира протокот на масло низ радилицата и таа зарибува. Значи кога клипњачата тргнува надолу со голема сила, таа од горната страна на радилицата делува така што од горе ја сплескува , а од страни ја проширува(гледајќи попречно). Истото се случува и кај лежеќиот лагер на клипњачата. Е сега кога ќе дојдат две елипси да се совпаднат со различните дијаметри(поголемата со пократката) тогаш се спречува протокот на масло и лагерот страда. Подоцна зарибува.

Ако треба да се разбери пдообро, не ми е тешко да го илустрирам со ``пеинт``
По струка маш.инж. да не си?[DOUBLEPOST=1453159582][/DOUBLEPOST]
И Рено :)
Хилзни се, да... малце подебели со заб од надворешната страна која потпира на блокот... ги викаат мокри кошулици, бидејќи околу нив оди масло и антифриз.
Не е по темата ама на цитроен ксантиа 2.0i 16v може да се направи трета специјала?
 
По струка маш.инж. да не си?[DOUBLEPOST=1453159582][/DOUBLEPOST]
Не е по темата ама на цитроен ксантиа 2.0i 16v може да се направи трета специјала?

дипл.ел.инж-електроенергетика, но многу сум читал и литература од машинство. брат ми е дипл.маш. инже-отсек возила, и литературата ми била достапна. покрај тоа сум чепкал дури и премногу во мотори. сум правел ремонти на фијати и стоедени уште пред 25 години, сум фризирал мотори, сум преправал,доправал....сум вадел клацкалица на сред пат и да продолжам на 3 клипа, сум ставал женски холакопки наместо каиш(1990 година!!!!!!). за пари пред 10 години кога излегоа комон реил моторите сум правел дипломска, иако немам таков факултет...и многу други работи
 
По струка маш.инж. да не си?[DOUBLEPOST=1453159582][/DOUBLEPOST]
Не е по темата ама на цитроен ксантиа 2.0i 16v може да се направи трета специјала?
Мислам дека тоа не е мотор со мокри кошулици... значи одиш на специјали :)[DOUBLEPOST=1453207652][/DOUBLEPOST]
дипл.ел.инж-електроенергетика, но многу сум читал и литература од машинство. брат ми е дипл.маш. инже-отсек возила, и литературата ми била достапна. покрај тоа сум чепкал дури и премногу во мотори. сум правел ремонти на фијати и стоедени уште пред 25 години, сум фризирал мотори, сум преправал,доправал....сум вадел клацкалица на сред пат и да продолжам на 3 клипа, сум ставал женски холакопки наместо каиш(1990 година!!!!!!). за пари пред 10 години кога излегоа комон реил моторите сум правел дипломска, иако немам таков факултет...и многу други работи
И јас сум имал ситуација со женски хулахопки во 3 часот сабајле на Застава 1300 :)
 
На таа кола моторот го ``навив` на скоро 90КС(спуштена глава, 2,4 кг олеснет замаец, голем карбуратор, полирани усиси,вадење на сите лонци и ставање само цевка-како во Ф1..), ставив и диференцијал од ПЗ, гуми-валјаци......и правев дар мар....додека не се скрши цел мотор:vozbud:
 
На Алфата и се најде мотор, сега од утре останува да се смени само.
 
Да, се запали на лице место и одлично работи кажа тој дека околу 190,000 имало од кола го извадиа исти 2,4 jtd е.

П.с сакав овие денови да земам и 164 Алфа ама не ми изгледаат ко зачувани... :/
 
So pari? I ti kaza li majstorot od so taka vo sred vozenje da zaebe?
300 евра цел комплет мотор иако имаше и други за 200 ама гол мотор само и имаше уште еден во бутел од спортвагон исто 2,4 jtd цел 400 евра ама глас не се слушаше од неги и кога го виде мајстор кажа дека не е ок пошто дизел си е дизел не може таков мотор да не се слушало ич.

Иначе од дизната се заебало така кажа.
 
300 евра цел комплет мотор иако имаше и други за 200 ама гол мотор само и имаше уште еден во бутел од спортвагон исто 2,4 jtd цел 400 евра ама глас не се слушаше од неги и кога го виде мајстор кажа дека не е ок пошто дизел си е дизел не може таков мотор да не се слушало ич.

Иначе од дизната се заебало така кажа.
Имам слушано а и искуство дека дизел колку е погласен толку повеќе не чини.
А дека клип се скршил од дизната првпат слушам и ми е сомнителна работа
 
евентуално ако дизната вбризгува гориво во моментот на компресија. тогаш клипот оди нагоре(го туркаат другите клипови) а дизната вбризгува и смесата експлодира предвреме. нормално другите клипови се појаки и го туркаат тој клип нагоре, а запалената смеса со турка надолу-каде не се можи, и....мора негде да пукни
 
евентуално ако дизната вбризгува гориво во моментот на компресија. тогаш клипот оди нагоре(го туркаат другите клипови) а дизната вбризгува и смесата експлодира предвреме. нормално другите клипови се појаки и го туркаат тој клип нагоре, а запалената смеса со турка надолу-каде не се можи, и....мора негде да пукни
А тоа може да е од неправилно подесено палење,истрошеност или ненавремено одржување дизни?
 
300 евра цел комплет мотор иако имаше и други за 200 ама гол мотор само и имаше уште еден во бутел од спортвагон исто 2,4 jtd цел 400 евра ама глас не се слушаше од неги и кога го виде мајстор кажа дека не е ок пошто дизел си е дизел не може таков мотор да не се слушало ич.

Иначе од дизната се заебало така кажа.

А 5 клипа е тој мотор така? 2.4 JTD
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom