Александар Македонски, муслиман?

  • Креатор на темата Креатор на темата Misirkov
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.592
Александар Македонски од друг агол:

Al-ISKANDAR. It is generally agreed both by Muslim commentators and modern occidental scholars that Dhu 'l-Karnayn, "the two horned", in Sura XVIII, 83/82-98 is to be indentified with Alexander the Great. ’’

(The renowned Encyclopaedia of Islam, New Edition, Vol. IV, 1978)


Познатите муслимански филозофи, Jalals, за сура (стих) 18:83 го донесуваат слесниот заклучок:

And they, the Jews, question you concerning Dhū'l-Qarnayn, whose name was Alexander; he was not a prophet. Say: 'I shall recite, relate, to you a mention, an account, of him', of his affair. ’’

(Tafsir al-Jalalayn; online source; underline emphasis ours)


Се молат муслиманите на форум кајгана да се распрашаат за соджината на темава (бидејќи претпоставувам дека не знаат) и да дадат информиран коментар.
 
Александар Македонски од друг агол:

Al-ISKANDAR. It is generally agreed both by Muslim commentators and modern occidental scholars that Dhu 'l-Karnayn, "the two horned", in Sura XVIII, 83/82-98 is to be indentified with Alexander the Great. ’’

(The renowned Encyclopaedia of Islam, New Edition, Vol. IV, 1978)


Познатите муслимански филозофи, Jalals, за сура (стих) 18:83 го донесуваат слесниот заклучок:

And they, the Jews, question you concerning Dhū'l-Qarnayn, whose name was Alexander; he was not a prophet. Say: 'I shall recite, relate, to you a mention, an account, of him', of his affair. ’’

(Tafsir al-Jalalayn; online source; underline emphasis ours)


Се молат муслиманите на форум кајгана да се распрашаат за соджината на темава (бидејќи претпоставувам дека не знаат) и да дадат информиран коментар.


Во Кур,анот навистина се спомнува еден пратеник по име Зул - Карнејн, и многумина се обидуваат според описот што е даден во Кур,анот за овој пратеник да го споредат со Александар Македонски.
Но, сепак тоа се само претпоставки кои многу тешко е да се докажат.

Еве нешто интересно :

http://my.opera.com/ancientmacedonia/blog/show.dml/1211557
 
Александар Македонски од друг агол:

Al-ISKANDAR. It is generally agreed both by Muslim commentators and modern occidental scholars that Dhu 'l-Karnayn, "the two horned", in Sura XVIII, 83/82-98 is to be indentified with Alexander the Great. ’’

(The renowned Encyclopaedia of Islam, New Edition, Vol. IV, 1978)


Познатите муслимански филозофи, Jalals, за сура (стих) 18:83 го донесуваат слесниот заклучок:

And they, the Jews, question you concerning Dhū'l-Qarnayn, whose name was Alexander; he was not a prophet. Say: 'I shall recite, relate, to you a mention, an account, of him', of his affair. ’’

(Tafsir al-Jalalayn; online source; underline emphasis ours)


Се молат муслиманите на форум кајгана да се распрашаат за соджината на темава (бидејќи претпоставувам дека не знаат) и да дадат информиран коментар.
Misirkov edinstven logicen zaklucok za toa kako bi mozelo Aleksandar da bide musliman uste milenium pred Muhamed, ako se dokaze deka bil monoteist, bi bil samo toa sto vo Islamot vo sustina "site" Bozji religii i knigi se narekuvaat Islam-Bozjata religija. Znaci site monotesticki religii se prifakaat kako edna edintvena religija, Bozjata religija, i taa se narekuva Islam. Mozebi na toa se mislelo koga se kazalo deka Aleksandar bil musliman, znaci vernik-monotesit ( zosto i samiot zbor musliman go ima toa znacenje - vernik monoteist ). Ova e samo edno moe logicno viduvanje koe sto ne znaci deka e tocno, a i vsusnot najverojatno se okolu ovoj slucaj bi bilo pretpostavka, i tesko deka nesto navistina bi mozelo da se dokaze.
 
kakvi uste ne gluposti nema da vi teknat.....grk,musliman...uste nesto?

Не се глупости, Радост.

Quark погоре објасни нешто важно за муслиманската вера. Самиот Мухамед не вели дека тој ја зимислил верата, туку се надоврзува на традицијата на сите кои пред него го почитувале единственито Бог. Адам (Адем), Мојсеј (Муса), Соломон (Сулеман), Давид (Даут), според Мухамед, биле сите муслимани бидејќи верувале во истото што и тој. Исус (Иса) исто така се смета не само за муслиман, туку и за света личност на муслиманската вера, божји пратеник. Мухамед го започнува Куранот со зборовите; “од сите луѓе на земјата, јас сум најблизок до Исус“.

Во тој смисло, нема ништо нелогично во прашањето со кое Мисирков ја отвори темава. Александар ги имал најтешките битки во Сидон и Тир. Во Стариот Завет е спомнат неколку пати, па не би бил ништо нелогично ако податоци за него има запишано и во некоја муслиманска света книга.
 
е уште ова го немав прочитано.Па нели исламот се појавил во 6-ти век од новата ера?А Александар живеел пред новата ера?

625 година, поточно. А ако навистина го имаше прочитано она што го коментираш, немаше ништо да ти биде чудно.
 
Omer el Faruk и Quark: благодарам за одговорите.

Ме интересира, според вас, односно вашата заедница (не мислам на ИВЗ) дали Македонија се споменува во Куранот и точно каде?!

Грчките пропагандни книги кои кружат во кулоарите на власта по светот, тврдат да - со назнака од објаснувања на исламски теолози дека се мисли на Грција.

Не знам дали ќе треба да отвориме нова тема или тука ќе може да се дискутира (се надевам може).
 
Omer el Faruk и Quark: благодарам за одговорите.

Ме интересира, според вас, односно вашата заедница (не мислам на ИВЗ) дали Македонија се споменува во Куранот и точно каде?!

Грчките пропагандни книги кои кружат во кулоарите на власта по светот, тврдат да - со назнака од објаснувања на исламски теолози дека се мисли на Грција.

Не знам дали ќе треба да отвориме нова тема или тука ќе може да се дискутира (се надевам може).
Od mene ne ocekuvaj odgovor zosto iskreno ne znam nisto okolu toa.... ako nekogas naidam na nesto ke napisam.....

p.s. a i Misirkov, koja e taa nasa zaednica, moja i na Omer el Faruk?
 
Omer el Faruk и Quark: благодарам за одговорите.

Ме интересира, според вас, односно вашата заедница (не мислам на ИВЗ) дали Македонија се споменува во Куранот и точно каде?!

Грчките пропагандни книги кои кружат во кулоарите на власта по светот, тврдат да - со назнака од објаснувања на исламски теолози дека се мисли на Грција.

Не знам дали ќе треба да отвориме нова тема или тука ќе може да се дискутира (се надевам може).

Мисирков, ние сме припадници на исламот,а нашата заедница во Р.М. е токму ИВЗ ( ако си мислел на некоја друга си се излажал).

А сега за прашањето ќе ти дадам одговор низ еден текст на Босански јазик од каде можеш да видиш што кажува точно Кур,анот за Зул - Карнејн. Иако однапред да ти кажам дека тамуне се спомнува ниту Александар, ниту Македонија,ниту Грција. Тоа се само обиди на интерпретација на Кур,анското кажување за овој пратеник од некои историчари.

Tajanstvena mjesta spomenuta u Kur'anu: Zul-Karnejnova brana

Covjek koji je rastopljenim gvoždjem poravnao dvije planine. Kazivanje o Zul-Karnejnu nam nudi savršeni prikaz i sliku prototipa velikog, dostojanstvenog i mocnog muslimana koji nije bio samo pobožnjak koji danonocno bdije u ibadetu, ili ucenjak koji ne diže glavu sa knjiga, vec je pored toga bio i vladar kome je Uzvišeni Allah podario vlast na Zemlji, ogromno znanje, veliku mudrost, nevidjenu snagu i pripisao mu zaslugu za upucivanje stanovnika Zemlje na Pravi put.

S obzirom da je kazivanje o Zul-Karnejnu izuzetno zanimljivo, bilo je predmetom razmatranja vecine ucenjaka, tako da je o njemu izneseno mnoštvo razlicitih mišljenja, pa cak i o fundamentalnim pitanjima: ko je bio, iz kog dijela svijeta potjece, u kojem vremenu je živio, pa cak i pogledu toga da li je uopce bio covjek ili melek.
Na osnovu svih mišljenja može se izvuci zakljucak da je cista istina jedino ono što kažu Kur'an i sunnet, a to je da je Zul-Karnejn bio musliman, plemeniti vladar koji je kretao u pohode iskljucivo Allaha radi i kome je Uzvišeni Allah otvorio vrata Svoje milosti, te koji je sagradio ogromnu branu radi zaštite "obicnih ljudi" od zlikovaca i nasilnika, što je za nas izuzetno važno. Ibn Abbas je rekao: ''Zul-Karnejn je bio dobri, plemeniti vladar s kojim je Uzvišeni Allah bio zadovoljan, kojeg je pohvalio u Svojoj Knjizi i pružio mu Svoju pomoc.''

Pohod na zapad

Uzvišeni Allah u suri El-Kehf, odmah nakon kazivanja o Musau i Hidru, navodi kazivanje o Zul-Karnejnu. I pitaju te o Zul-Karnejnu. Reci: “Kazacu vam o njemu neke vijesti.” Mi smo mu dali vlast na Zemlji i omogucili mu da izvrši ono što želi. I on podje. Kad stiže do mjesta gdje Sunce zalazi, ucini mu se kao da zalazi u jedan mutan izvor i nadje u blizini njegovoj jedan narod. “O Zul-Karnejne,” – rekosmo Mi – “ili ceš da ih kazniš ili ceš s njima lijepo da postupiš?” “Onoga ko ostane mnogobožac” - rece - “kaznit cemo, a poslije ce se svome Gospodaru vratiti, pa ce ga i On teškom mukom muciti. A onome ko bude vjerovao i dobra djela cinio – nagrada najljepša, i s njim cemo blago postupiti.” (El-Kehf, 83.-88.)
Ulema pojašnjava da se ne radi o doslovnom dolasku do mjesta na kojem Sunce zalazi, jer Sunce je mnogostruko vece od Zemlje, nego se tim rijecima želi ukazati da je došao do zadnjeg ljudskog naselja u pravcu zapada (Kurtubi, Tefsir, 11./50.) Došao je do mjesta u kojem Sunce zalazi, znaci negdje na zapadu, i ucinilo mu se kao da zalazi u mutni izvor.
U pogledu ovog mjesta i ovog izvora prisutna su brojna razlicita mišljenja islamske uleme, pocevši od toga da je u pitanju alegorija, pa do toga da se radi o pravom mutnom izvoru, kako je doslovno navedeno. Suhejli kaže da je to mjesto nastanjivao ostatak naroda Semud, te da se to mjesto zvalo Džabrus, koje se na sirijanskom naziva Džirdžisa.Vehb, pak, kaže da se ta zemlja zvala Nasik.
Ukratko, ne zna se pouzdano ništa više od onoga što je navedeno u Kur'anu, a pored toga i dalje na raspolaganju imamo samo mišljenja velikih alima iz srednjeg vijeka. Ono što Kur'an kaže je jasno. Uglavnom, došao je do mjesta nakon kojeg se dalje ne može ici, tu je zastao i tamo našao nevjernicki narod. Tu pocinje svoju glavnu zadacu, a to je pozivanje ljudi na put istine i pravde – islama.

Pohod na istok

Nakon pohoda na zapad, Zul-Karnejn se usmjerava u pravcu istoka i tamo cini istu stvar. Zajedno sa svojom vojskom je krenuo u pravcu istoka i išao sve dok nije stigao do mjesta gdje Sunce izlazi. Tamo je našao ljude koji ništa ne rade i nemaju ama baš ništa. Hodali su potpuno nagi i nisu imali nijednog objekta za stanovanje, niti ijednog zasadjenog drveta ili posijanog usjeva.
Živjeli su poput nekih životinja u rupama i pecinama, ali zato su u pogledu nevjerovanja, nereda, griješenja bili potpuno ravnopravni sa stanovnicima sa zapada.
Sa njima je postupio potpuno isto kao sa stanovnicima zapada. Uzvišeni govori: I on opet podje. I kad stiže do mjesta gdje Sunce izlazi, on nadje da ono izlazi iznad jednog naroda kome Mi nismo dali da se od njega bilo cim zakloni. I on postupi s njima isto onako kako je s onima prije postupio. (El-Kehf, 89.-91.)
U pogledu ove zemlje, koja je smještena na istoku, i naroda, Vehb kaže da se zvala Minsek, Katade i Mukatil kažu da se zvala Zindž. Neki kažu da su oni potomci vjernika iz naroda Ad, i da su se zvali Džabluk i da se na sirijskom nazivaju Merkisa. O koliko tajnovitim i nedokucivim razmjerama vremena i prostora se radi kazuje i podatak da je svaki od ova dva grada na istoku i na zapadu imao po deset hiljada vrata, a razmak izmedju svakih vrata je bio jedan ferseh. (Kurtubi, Tefsir, 11./53.)
Navodi se da su stanovnici istoka i zapada pozitivno odgovorili na poziv Zul-Karnejna da vjeruju i obožavaju jedino Uzvišenog Gospodara svih svjetova. Zul-Karnejn je bio dobro obaviješten o svim neophodnim detaljima, a posebno dobro je poznavao ljudsku prirodu i sklonosti, što mu je, uz poznavanje jezika i prostora, te Allahove blagodati prema njemu, davalo ubjedljivu nadmoc nad svima ostalima.
 
Je'džudž i Me'džudž

Nakon toga prolazi odredjeni vremenski period za koji nikada necemo saznati da li je bio duži ili kraci i on sa svojom vojskom krece u treci pohod, ali ovaj put nije ni na istok ni na zapad, to je sve vec zauzeo, nego do nekog mjesta medju planinama. Atta el-Horosani navodi govor Ibn Abbasa koji kaže da su ova dva brda, tj. planine, u Armeniji i Azerbejdžanu. (Kurtubi, Tefsir, 11./55.) Vehb kaže da se ta zemlja i narod zvala Havil. Medjutim, Uzvišeni Allah jedino zna o kojem mjestu i planinama se radi. Tu naidje na narod koji je dostigao dno u neznanju, kao što su oni sa istoka dostigli dno lijenosti, ovi ovdje su na dnu neznanja, tako da jedva razumijevaju govor, i pored mnoštva jezika koje on poznaje i svih njegovih znanja.
Medjutim, Zul-Karnejn se, s mukom, ipak uspijeva sporazumjeti sa njima, kad, gle cuda, oni ga obavještavaju o nekim cudnim narodima koji se zovu Je'džudž i Me'džudž, i koji cine veliki nered na Zemlji. Oni mu predlažu da izmedju njih postavi branu i nude mu bogatu nagradu za to. Sada cemo se pridružiti tekstu Kur'ana koji opisuje te dogadjaje: I on podje. Kad stiže imedju dvije planine, nadje ispred njih narod koji je jedva govor razumijevao. “O Zulkarnejne,” – rekoše oni – “Je'džudž i Me'džudž cine nered po Zemlji, pa hoceš li da izmedju nas i njih zid podigneš, mi cemo te nagraditi.” “Bolje je ono što mi je Gospodar moj dao” – rece on. “Nego, samo vi pomozite meni što više možete, i ja cu izmedju vas i njih zid podici. Donesite mi velike komade gvoždja!” I kad on izravna dvije strane brda, rece: “Pušite!” A kad ga usija, rece: “Donesite mi rastopljen mjed da ga zalijem.” I tako oni nisu mogli ni da predju niti su mogli da ga prokopaju. “Ovo je blagodat Gospodara moga!” – rece on. “A kada se prijetnja Gospodara moga ispuni, On ce ga sa zemljom sravniti, a prijetnja Gospodara moga ce se sigurno ispuniti.” (El-Kehf, 92.-98.)
U ovim ajetim Uzvišeni Gospodar svjetova nas upoznaje sa mnoštvom informacija, a medju njima najistaknutije je spominjanje zlikovaca koje Allah, dž.š., jezikom naroda koje su terorisali naziva Je'džudž i Me'džudž. Ulema se razišla u pogledu domovine Je'džudža i Me'džudža i zemlje u kojoj je njihovo prvotno polazište. Kriticari se slažu da je to prostor negdje na sjeveroistoku zemlje, i najvjerovatnije je da je to Mongolija sa svojim nomadskim plemenima, Mongolima.
Kineski izvori potvrdjuju da je osnova rijeci Mongol uzeta iz rijeci Menkok ili Mendžok, što je vrlo blisko rijeci Me'džudž.
Osim toga oni spominju i drugo pleme sa ovog podrucja koje se zove Javaši. Vrlo je moguce da se ova rijec tokom vremena deformisala tako da je postala Je'džudž. Jedžudž i Medžudž su u jednom periodu povijesti nazivani Mongolima, a u drugom Tatarima. Inace, Je'džudž i Me'džudž se direktno na dva mjesta spominju u Kur'anu. Prvi put u suri Kehf, u ajetima koje smo vec spomenuli: «O Zul-Karnejne, rekoše oni, Je'džudž i Me'džudž cine nered po Zemlji...» (El-Kehf, 94.), i drugi put u suri El-Enbija, gdje Uzvišeni kaže: I kad se otvore Je'džudž i Me'džudž i kad se budu sa svake uzvisine žurno spuštali i približi se istinita prijetnja... (El-Enbija, 96.-97.)
Ajeti iz sure Kehf govore o Je'džudžu i Me'džudžu u prošlosti, obavještavaju nas o neredu koji su tada cinili na Zemlji, o Zul-Karnejnovom podizanju brane pred njima i njihovoj nemoci da je predju ili probiju. Medjutim, ajeti iz sure El-Enbija govore o njima u buducnosti, i o njihovom velikom izlasku neposredno pred Kijametski dan. O svemu tome nas obavještavaju upotrebljavajuci buduce vrijeme, tj. ar. ''iza'', što znaci: ''i kada se...''
Ovi ajeti nam direktno govore o predstojecem izlasku Je'džudža i Me'džudža, što ce biti jedan od velikih predznaka Sudnjeg dana. Pojedini historicari i mufessiri su navodili zapanjujuce cudne navode o Je'džudžu i Me'džudžu, u pogledu njihovog porijekla, nastanak i domovine, te njihovog opisa, izgleda i ponašanja.

Gradnja brane

Dakle, kada je Zul-Karnejn došao do tog naroda, i kada su ga ljudi zamolili da im pomogne protiv Je'džudža i Me'džudža, on je od tog naroda tražio da ucine samo tri stvari: da sakupe gvoždje, da ''pušu'', tj. pomognu pri topljenju željeza i da donesu mjed; a on je sa svoje strane ucinio tri stvari: komadima gvoždja izravnao je dva brda, rastopio je gvoždje do tacke koju je želio i sve to zalio rastopljenim mjedom. Vidimo da je svako uradio svoje zadatke u skladu sa svojim mogucnostima, a mi ne možemo ni zamisliti kolike su bile mogucnosti tog velikana kada u to vrijeme gvoždjem poravnava dvije planine, kada, bez ikakve željezare i visoke peci rastapa gvoždje, kada toliko precizno poznaje kombinacije metala i rezultat te kombinacije i kada vec rastopljenoj planini gvoždja uspijeva prici i zaliti je rastopljenim mjedom. Kasnije, u našim vremenima, naucnici ce dokazati da odabir gvoždja i mjeda nije bio nimalo slucajan, jer je njihovom kombinacijom dobiven jedan od najcvršcih metala na Zemlji.
Ucenjaci navode da je visna brane bila oko dvije stotine podlaktica, a Vehb ibn Munebbih kaže da je ona duga sto ferseha (ar. mjera za dužinu, odnosno 1 ferseh = 2250 m, ili, po drugima, oko 7 do 8 kilometara), a široka pedeset ferseha. U pogledu mjesta na kojem se nalazi ova brana, ulema se razišla u ovisnosti od toga koga smatraju Zul-Karnejnom. Tako se navode mišljenja da je to negdje na Kavkazu, da je to Kineski zid, da je u pitanju Ural u Rusiji itd., no po svim dostupnim navodima i predajama mišljenje o Kavkazu je najjace, ali i dalje ostaje samo mišljenje.

Ashab koji je vidio branu

Ma koliko nam to cudno izgledalo, još za vrijeme Allahovog Poslanika, s.a.v.s., neki od muslimana su u svojim putovanjima ''nabasali'' na Zul-Karnejnovu branu. Tako je jedan od njih, kada se vratio sa putovanja i prepoznao govor o tome u onome što je vidio, došao Allahovom Poslaniku, s.a.v.s., i rekao mu: ''Allahov Poslanice, ja sam vidio branu." S obzirom o kako fantasticnoj i nevjerovatnoj cinjenici se radi, i koliko je taj trenutak zanimljiv iz svih aspekata, lahko možemo uvidjeti ljepotu pedagoškog i svakog drugog pristupa koju je imao Allahov Poslanik, s.a.v.s. On jednostavno tom covjeku kaže: "Opiši mi je." Na to je covjek rekao: "Bila je poput ugladjene burde. Na njoj su bili putevi crvene, žute i crne boje." Na to Allahov Poslanik, s.a.v.s., rece: "Zaista si je vidio." (Kurtubi, Tefsir, 11/62.)
Jasno nam je da je ovaj ashab branu vidio s jedne strane, tj. sa suprotne strane Je'džudža i Me'džudža, jer da ju je vidio s druge strane zasigurno to ne bi stigao bilo kome ispricati, s obzirom o kakvim krvolocima i zlikovcima se radi. Nažalost, taj ashab nije naveo gdje je putovao i kako je došao do te brane, tako da o tome teško možemo naci pouzdane podatke

Извор: http://www.icc-selam.org/index.php?id=61
 
Александар Македонски дефинитивно не е тој што е спомнат во Куранот како
Зул-карнејн.Во Куранот се спомнува друг Александар(Зул-Карнејн) кој живеел многу
пред Александар Македонски.Постојат многу јасни докази дека Александар
Македонски бил паганин,додека Александар кој е спомнат во Куранот бил следбеник
на верата на Ибрахим(Авраам),односно муслиман.

Немам време да пишам подетален одговор важно нема потреба да се крева
прашина повеќе околу ова прашање
 
Александар Македонски дефинитивно не е тој што е спомнат во Куранот како
Зул-карнејн.Во Куранот се спомнува друг Александар(Зул-Карнејн) кој живеел многу
пред Александар Македонски.Постојат многу јасни докази дека Александар
Македонски бил паганин,додека Александар кој е спомнат во Куранот бил следбеник
на верата на Ибрахим(Авраам),односно муслиман.

Немам време да пишам подетален одговор важно нема потреба да се крева
прашина повеќе околу ова прашање

Нема потреба да пишиш коментар, затоа што истото ова што ти го кажуваш веќе му го препорачав преку погорниот линк.

Еве ти уште еден интересен линк:

http://www.znaci.com/povijest/HadzIzlazak/art462_0.html

Тоа е се од мене . :)

:wink:
 
Александар кој е спомнат во Куранот бил следбеник на верата на Ибрахим(Авраам),односно муслиман.

Доколку бил следбеник на Аврам тогаш е крајно арогантно да настапиш со ваква изјава. Од кога следбениците на Аврам следствено се припадници на исламот? Откако Мухамед во своето лудило се прогласи за наследник на низата Аврам > Мојсеј > Исус?
Знам дека како примерен верник немаш никаква објективност и осет за историја, но сепак прочитај нешто покрај "светите" книги: http://en.wikipedia.org/wiki/Abrahamic_religions
 
Доколку бил следбеник на Аврам тогаш е крајно арогантно да настапиш со ваква изјава. Од кога следбениците на Аврам следствено се припадници на исламот? Откако Мухамед во своето лудило се прогласи за наследник на низата Аврам > Мојсеј > Исус?
Знам дека како примерен верник немаш никаква објективност и осет за историја, но сепак прочитај нешто покрај "светите" книги: http://en.wikipedia.org/wiki/Abrahamic_religions

Наместо да даваш линкови и да поучуваш некого,дај прво расчисти со некои основни учења на Исламот па после коментирај.

А за ароганција немој воопшто да зборуваш. Не може магаре натоварено со книги да држи некому лекции. Тоа си било и ќе остане само товарно животно.
 
Наместо да даваш линкови и да поучуваш некого,дај прво расчисти со некои основни учења на Исламот па после коментирај.
Кои основни учења? Илузиите на Мухамед дека е посебен?

А за ароганција немој воопшто да зборуваш. Не може магаре натоварено со книги да држи некому лекции. Тоа си било и ќе остане само товарно животно.
Ова би го превел како: колку и да си начитан и да имаш факти, за нас верниците си глуп, затоа што не веруваш во нашите приказни.

И пак ќе зборувам за ароганција. Целта на репликата ти е да навредиш, без никаква презентација на факти или пак објаснување.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom