Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Гледам дека малку се изнервира на темата поврзана со политичките настани во Македонија. Види генерално не се согласуваме. Тоа беше решение кое остава можност да се подобри нашето образование. Не е доказ дека ученикот ќе учи, ако ставиш парична казна за професорот/наставникот и ако му ги дадеш прашањата кои ќе ги научи! Башка тие се на заокружување, што е најосновното ниво на учење (т.е. 2-ка). Професорите се обврзани тестовите да ги прават со 3-4 вида на прашања, со тоа што мора да бидат сочинети прашања со заокружување или поврзување, надополнување и дефинирање или одговарање. Се’ се тоа начини за согледување на научениот материјал (,како ученикот учи) и колку знае и врз база на тоа да се стави писмена оценка, или пак таму каде што нема посебен дел за писмената, заедно со активноста на часот, завршувањето на обврските и усното одговарање, да му биде дефинирана оценката. Значи севкупната оценка зависи од многу елементи, а не само од еден тест. Ако сакаме да го подобриме образованието, има разумни чекори и решенија кои ќе го направат подобро и образовниот процес, и работата на просветните работници и квалитетот на она што учениците треба да го знаат за работното место кое ќе го обавуваат или за минималните знаења и стандарди кои ќе ги пренесат во високото образование. Башка тука не е сочинат делот за ’воспитно-образовна установа’. Ќе треба и тоа да биде опфатено во следната реформа.,,,26,,,507,,,
,,,ne e do tolku problemot vo samoto testiranje ,,,rabotata e vo toa shto ,,,imaat navistina za shto da se zafatat prvo ,,,za principielna rabota e,,,i prvo pa populistichki nastap ,,,beter od prethodnite,,,duri sega mislam deka ke sleduva cirkuzijadata ,,,ne za drugo ,,,ionaka ,,,samite testiranja bea takvi kako shto kazhuvash,,,26.511
Затоа не ни требаше овој експериментален проект. Барем да покажеше некакви позитивни резултати, но ни тоа не го покажа.![]()