Производство на автомобили во Македонија!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Bacillus-ov e vo pravo ..Makedonija ne e pazarot....,ako ova Kinezive nasle smetka...togas ke bide goooolema rabotava. Vozilata bi doagale od Kina i from all ower the world subcontractori preku juznive i zapadnive pristanista i tuka bi se "srafele"...........................Makedonija e dobra platforma za toa.......no toa e biznis bez emocii i tuka nema nisto , ako nema smetka. Znaci ako navistina pocne nesto takvo, toa ke bide prviot navistina golem biznis vo MKD.
I za prvpat ke ni bide prijatno da bideme "kolateralna steta"..:)....ke se razvozime dzipovi naokolu ko mali deca....
Samo ovie od SANOS mi se somnitelni....do sega bile mnooogu matni......da ne podlazuvaat malku poveke sega :)
 
Абе што се сеќирате...и да се расипат нешто пак ќе има ефтини делови...ем кинески ем наша работна рака...па фичото ќе завиди :) хехе

Јас ви кажувам...би си купил едно...намора џип..обично количе...
 
  • 2.0 L - 115 hp (84 kW)
  • 2.4 L - 125 hp (92 kW)
  • 2.8 L diesel - 92 hp (68 kW)
Моторите за Ландвинд-от...
800px-Landwind_at_the_IAA_2005.jpg


А мене ова ми се допаѓа...

landwind-fashion-4.jpg
landwind-fashion-3.jpg
landwind-fashion-9.jpg
landwind-fashion-8.jpg


Поубо ова отколку Матиз или Логан...според мене...некако подобро ми делува...
 
Sega kaj nas ke pocnat samo kineski koli da se vozat. Volkswagen mozes i dzip da si kupis. Garant cenata ke mu bide 15-20 iljadi evra.
 
Џип за 15-20000 евра нема шанси. Ќе возам подобро убава европска марка VW Golf Plus, Skoda Octavia, Opel Astra, отколку такво нешто. За 10000 евра би се подумал. Сепак јас би се задоволил со било какво возило со 5 врати до 5000 евра :)
 
Може да ја вратиме идејата. Масовно да спамираме по мејлови кај менаџерите, башка сега имаме и фабрики за делови, електрика, воздушни перничиња, седишта, може да бидат домашно производство.
 
Последно уредено од модератор:
Може да ја вратиме идејата. Масовно да спариме по мејлови кај менаџерите, башка сега имаме и фабрики за делови, електрика, воздушни перничиња, седишта, може да бидат домашно производство.
..тоа што " ИМАМЕ" фабрики за делови, електрика, воздушни перничиња, седишта , од производство на автомобили е далеку колку Долно Дупени од Алфа Кентаур...;)
 
Касните светлосни години во врска со оваа идеја за производство на автомобили во МКД....

Првите почетоци беа со Вардар,возило направено од страна на сега покоен ФАС 11 Октомври.Дизајн како руската Победа......Возилото мистериозно гори со камионот на влез во Скопје некаде почетокот на 60-те....

Вторите и многу сериозни почетоци се мислам дека е околу 1970 или 71 ва кога ФАС 11 Октомври оди на саем за автомобили во Белград со свој прототип на основа од Фиат 850 Спорт.....

Возилото скапа во кошот на фабриката,а одговорот на Белград бил.....Ви имате фабрику аутобуса....

Третиот и најсериозен обид е доагање на делегација од Рено во тогашен МЗТ за производство на Р8 и Р4 некаде крајот на 60-те,за да следната година се отвара фабриката ИМВ во Словенија

Има можност и капацитет ама дали се има слух тоа е веке друго прашање....
 
Касните светлосни години во врска со оваа идеја за производство на автомобили во МКД....

Првите почетоци беа со Вардар,возило направено од страна на сега покоен ФАС 11 Октомври.Дизајн како руската Победа......Возилото мистериозно гори со камионот на влез во Скопје некаде почетокот на 60-те....

Вторите и многу сериозни почетоци се мислам дека е околу 1970 или 71 ва кога ФАС 11 Октомври оди на саем за автомобили во Белград со свој прототип на основа од Фиат 850 Спорт.....

Возилото скапа во кошот на фабриката,а одговорот на Белград бил.....Ви имате фабрику аутобуса....

Третиот и најсериозен обид е доагање на делегација од Рено во тогашен МЗТ за производство на Р8 и Р4 некаде крајот на 60-те,за да следната година се отвара фабриката ИМВ во Словенија

Има можност и капацитет ама дали се има слух тоа е веке друго прашање....

имаше нешто и со ауди во 90-тите или сум грешка?
 
Касните светлосни години во врска со оваа идеја за производство на автомобили во МКД....

Првите почетоци беа со Вардар,возило направено од страна на сега покоен ФАС 11 Октомври.Дизајн како руската Победа......Возилото мистериозно гори со камионот на влез во Скопје некаде почетокот на 60-те....

Вторите и многу сериозни почетоци се мислам дека е околу 1970 или 71 ва кога ФАС 11 Октомври оди на саем за автомобили во Белград со свој прототип на основа од Фиат 850 Спорт.....

Возилото скапа во кошот на фабриката,а одговорот на Белград бил.....Ви имате фабрику аутобуса....

Третиот и најсериозен обид е доагање на делегација од Рено во тогашен МЗТ за производство на Р8 и Р4 некаде крајот на 60-те,за да следната година се отвара фабриката ИМВ во Словенија

Има можност и капацитет ама дали се има слух тоа е веке друго прашање....
Секогаш Евреите и Масоните во Ватикан иле љубоморни на техничкиот и интелектуалниот напредок на Македонија
Уше црешовото топче ко го напраја Македонските научници тие пратија саботери да го уништат илинденското востаније да не се дознае тајната која би овозможила од дрво на цреша да се прават едно чудо машини апарати возила ракети.
Таја тајна на црешово дрво - појако од дијамант засекогаш е загубено или скриено во тајните библиотеки длабоко во бункерите на Ватикан!
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Mud
Секогаш Евреите и Масоните во Ватикан иле љубоморни на техничкиот и интелектуалниот напредок на Македонија
Уше црешовото топче ко го напраја Македонските научници тие пратија саботери да го уништат илинденското востаније да не се дознае тајната која би овозможила од дрво на цреша да се прават едно чудо машини апарати возила ракети.
Таја тајна на црешово дрво - појако од дијамант засекогаш е загубено или скриено во тајните библиотеки длабоко во бункерите на Ватикан!


Дал да плачам ил да се смеам...имаше една песна порано......

Но се си доага со годините,нели??
Нема врска ајде нека ти биде.Пишував на оваа тема оддамна,дури имав и фотографии залепено ако не се лажам.
Македонија во тој период значи зборувам за Екс-Ју или кога повекето ако не и 100% не сте биле во план да се појавите на овој свет,имаше машинска индустрија која за жал сега ја нема.Еве ке се обидам да се сетам на фабриките кои произведуваа авто делови(ако има некој вампир ко мене нека дополни)
1.Руен Кочани.Руен Кочани произведуваше ламели и потисни плочи за секое возило кое се склопуваше во Екс-Ју,а имаше и продажна мрежа низ цела Ју.Дури и во произвдниот програм имаше и за западно европските возила кои беа ретки но ги имаше.Инаку лиценцата беше на SASH или нешто така беше.Значи се купуваше потисна и ламела која беше со екстра квалитет.
2.ХТЗ или Херој Тоза Драговик од Охрид.Комплетна галантерија за производствениот програм на Црвена Застава и ТАС Сараево.Од каиши,шал табли,предни маски,итн,итн........
3.ФАС 11 Октомври кој освен производство на автобуси имаше и погон каде се произведуваше целата галантерија за нивните автобуси.Шасијата стигаше од Мерцедес,а останатото беше од ФАС 11 Октомври.
4.Авто Гума.Производство и репарација на сите производи од гума за авто индустријата во Екс-Ју.Од манжетни,гумици за баланс-штангла,пиксни за амортизери,итн,итн.....Квалитет без збор.....
5.Раде Кончар ама не Хрватскиот туку погонот во Скопје,произведуваше разводници за палење за програмата на Црвена Застава,а во ливницата беа лиени од бакелит палецот и разводните капи....
6.Тетекс од Тетово.Целиот асортиман на тапацири и навлаки за седиштата за Црвена Застава и ТАС Сараево беа од тој погон.И по 30 години со малку чистење изгледаат како да се сега монтирани.....
7.МЗТ Леарница.Малкумина знаат дека гусените спојки и алуминиумските прирубници за Фико беа правени таму.Квалитет без збор.Порано не се слушало да ти се скрши спојка.....
8.И уште еден куп на занаетчиски погони кои изработуваа ситна галантерија за Црвена Застава и ТАС Сараево......

Ако сум промашил нешто,вампирите кои ке го читаат слободно нека додадат.......

Значи не е до црешовото топче или до Ватикан,туку е проблемот што сите овие фабрики кои ги наведов ВЕКЕ НЕ ПОСТОЈАТ!!!!!!!!

Жално но вистинито.Македонија има капацитет за авто индустрија.Можеби не во некој поголем обем но сепак авто индустрија.......

Кој сака да чита,нека повели.Тој што сака да трола и да с***е глупости,поарно ке му биде да го батали тоа......
 
1.Руен Кочани.Руен Кочани произведуваше ламели и потисни плочи за секое возило кое се склопуваше во Екс-Ју,а имаше и продажна мрежа низ цела Ју.Дури и во произвдниот програм имаше и за западно европските возила кои беа ретки но ги имаше.Инаку лиценцата беше на SASH или нешто така беше.Значи се купуваше потисна и ламела која беше со екстра квалитет.
2.ХТЗ или Херој Тоза Драговик од Охрид.Комплетна галантерија за производствениот програм на Црвена Застава и ТАС Сараево.Од каиши,шал табли,предни маски,итн,итн........
3.ФАС 11 Октомври кој освен производство на автобуси имаше и погон каде се произведуваше целата галантерија за нивните автобуси.Шасијата стигаше од Мерцедес,а останатото беше од ФАС 11 Октомври.
1.Руен Кочани нели произведувале едно време за Ситроен и Пежо?
2.Дел погони уште работат само далеку од тој капацитет.Си-По (Сигурносни појаси) погонот во Белчишта, Охридско и Велмакс (http://www.velmaks.com/velmaks/proizvodstvo.php) и Амак СП делумно во стариот објект на ХТЗ уште работат(http://www.amac.com.mk/mk/products.asp).
3.Единствена фабрика надвор од Германија или воопшто нивна фабрика со лиценца за користење нивни шасии и мотори.Едно време имаше некакви најави за влез на индиска Тата во Санос, за производство на патнички возила ама ништо од договорот.Отидоа во Шпанија http://en.wikipedia.org/wiki/Tata_Hispano.

Интересна работа како во таа Југославија сите поголеми фабрики биле подредени со feeder фабрики во неколку држави.Ама секогаш главните биле посеверно.
 
Дал да плачам ил да се смеам...имаше една песна порано......

Но се си доага со годините,нели??
Нема врска ајде нека ти биде.Пишував на оваа тема оддамна,дури имав и фотографии залепено ако не се лажам.
Македонија во тој период значи зборувам за Екс-Ју или кога повекето ако не и 100% не сте биле во план да се појавите на овој свет,имаше машинска индустрија која за жал сега ја нема.Еве ке се обидам да се сетам на фабриките кои произведуваа авто делови(ако има некој вампир ко мене нека дополни)
1.Руен Кочани.Руен Кочани произведуваше ламели и потисни плочи за секое возило кое се склопуваше во Екс-Ју,а имаше и продажна мрежа низ цела Ју.Дури и во произвдниот програм имаше и за западно европските возила кои беа ретки но ги имаше.Инаку лиценцата беше на SASH или нешто така беше.Значи се купуваше потисна и ламела која беше со екстра квалитет.
2.ХТЗ или Херој Тоза Драговик од Охрид.Комплетна галантерија за производствениот програм на Црвена Застава и ТАС Сараево.Од каиши,шал табли,предни маски,итн,итн........
3.ФАС 11 Октомври кој освен производство на автобуси имаше и погон каде се произведуваше целата галантерија за нивните автобуси.Шасијата стигаше од Мерцедес,а останатото беше од ФАС 11 Октомври.
4.Авто Гума.Производство и репарација на сите производи од гума за авто индустријата во Екс-Ју.Од манжетни,гумици за баланс-штангла,пиксни за амортизери,итн,итн.....Квалитет без збор.....
5.Раде Кончар ама не Хрватскиот туку погонот во Скопје,произведуваше разводници за палење за програмата на Црвена Застава,а во ливницата беа лиени од бакелит палецот и разводните капи....
6.Тетекс од Тетово.Целиот асортиман на тапацири и навлаки за седиштата за Црвена Застава и ТАС Сараево беа од тој погон.И по 30 години со малку чистење изгледаат како да се сега монтирани.....
7.МЗТ Леарница.Малкумина знаат дека гусените спојки и алуминиумските прирубници за Фико беа правени таму.Квалитет без збор.Порано не се слушало да ти се скрши спојка.....
8.И уште еден куп на занаетчиски погони кои изработуваа ситна галантерија за Црвена Застава и ТАС Сараево......

Ако сум промашил нешто,вампирите кои ке го читаат слободно нека додадат.......

Значи не е до црешовото топче или до Ватикан,туку е проблемот што сите овие фабрики кои ги наведов ВЕКЕ НЕ ПОСТОЈАТ!!!!!!!!

Жално но вистинито.Македонија има капацитет за авто индустрија.Можеби не во некој поголем обем но сепак авто индустрија.......

Кој сака да чита,нека повели.Тој што сака да трола и да с***е глупости,поарно ке му биде да го батали тоа......
Mи наброја сите погони со капацитет да напрат пола фиќо или четврт стоедно
за самостојна, своја кола треба ептен многу повеќе од тоа. Да беше така едноставно Застава немаше дури после 50 години постоење да извади сопствен модел и тоа едноставниот Југо
 
Последно уредено:
Drzava od dva miliona narod nema nitu kapacitet nitu potreba nitu pazar za kompletno proizvodstvo na avtomobilski model. Posebno pa so nasiov standard. Moze i ke se otvori nekoja pogolema fabrika za sklopuvanje, ama koga i ako vlezeme vo EU. Prikaskata na slovacka, koja e najgolem proizvoditel na vozila sprema broj na naselenie,oni najdobro go iskoristija momentot na vleguvanjeto vo EU za fantasticen razvoj na avtoindustrijata. Ama fakt e deka i pokraj toa imaat nizok standard i narodot pretezno kupuva polovnjaci od zapad, a vozilata proizvedeni vo slovacka se 95% za izvoz. Momentalno imaat strasen nedostig na rabotnici po fabrikite i regrutiraat bugari i romanci, poso slovacite isto masovno begaat na zapad i nejkat da rabotat za 500 evra.
 
Последно уредено:
Drzava od dva miliona narod nema nitu kapacitet nitu potreba nitu pazar za kompletno proizvodstvo na avtomobilski model. Posebno pa so nasiov standard. Moze i ke se otvori nekoja pogolema fabrika za sklopuvanje, ama koga i ako vlezeme vo EU. Prikaskata na slovacka, koja e najgolem proizvoditel na vozila sprema broj na naselenie,oni najdobro go iskoristija momentot na vleguvanjeto vo EU za fantasticen razvoj na avtoindustrijata. Ama fakt e deka i pokraj toa imaat nizok standard i narodot pretezno kupuva polovnjaci od zapad, a vozilata proizvedeni vo slovacka se 95% za izvoz. Momentalno imaat strasen nedostig na rabotnici po fabrikite i regrutiraat bugari i romanci, poso slovacite isto masovno begaat na zapad i nejkat da rabotat za 500 evra.
Природата вакум не трпи......постојано се прашувам кој ќе го пополни вакумот во бугарија, романија ..па и кај нас???.. сомалици, пакистанци и остали претежно послушни на имамот муслимани??? Тие за 500 евра и песна пејат...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom