Производство на автомобили во Македонија!

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Абе за Југо склопување сам ке го склопам. Имам и алати и чоек да ме дружи (а и знаење). Дајте делови само. Еве пр. Волсваген. Да има за склопување прв е без викање. И јас сум тука некаде (ако имам 19 години). Па ај ке видине што ке бидни од работава...
 
concrete напиша:
Vaka ...prvo mi davate nadez deka normalni luge ima vo MKD,vtoro ideata e epten dobra i ne e loso entuzijastite da mi pratat telefon na PP..... treto ima nekolku varijanti sto pijat voda...cetvrto vakov proekt bi bil epten dobar za diganje na moralot na zaspaniov narod...peto ..involviranite ke imaat moznost zadovolstvoto da go spojat so egzistencijata, sesto ke trebaat pari,sedmo uste pari...osmo..uste mnogu pari.....deveto:... no toa e pomal problem zatoa sto se naogaat koga go ima ona prvoto...:):)!!!

Со сите работи се сложувам, само парите. Ни сме обични ентузијасти со плитки џебови? Треба да бараме спонзори. Единствените спонзори се самите произведувачи. Д поинт ис, како ќе ги „натераме“ да им ги придобиеме симпатиите?! Иначе ќе најдеме некој хангар, платена работа од самата фабрика, немора за почеток некое којзнае какво комплицирано возило, како што кажав дозвола да добиеме од Fiat за Zastava 750 или според нивниот каталог Fiat 770S ќе биди доволно. Ќе се потрудиме да ставиме Yugo 45 мотор како посовремен, предни диск кочници и решение со парното (не е филозофија).

VW сигурен сум дека ќе бидат тврдоглави потрошија толку пари само да кажат дека крај е на производството.

Инаку деновиве разбрав дека во Тузла, некој човек добил лиценца од Citroen за производство на DS! (ајкулата-Де Гол)
 
Тие возила се лудило (популарнте ајкули). Ама маана му е таа хидраулика на која се поставени кочниците, сервото, кунплугот, и висината на возилото. А ги има со 2.0 и 2.4 безнин мотор. Појакиот 200 оди како ништо.
 
Compadrito, sedni na mail i tel. i soberi ekipa. CV od sekogo,znaenja,iskustvo,lokacija,....za pari kolaj bilo...:):)!!
Za nekoi vozila ne treba licenci , ama tesko ke bide da se homologiraat vo letoto Gospodovo 2007 :):)!!!
Vidi ima eden problem pogolem od se: ti treba nekoja serija za da mozes da opstanes, ako ne pravis skapi avtomobili. Kaj skapite vozila e druga pesna. Ama tie sto bi kupile vozilo takvo od tebe nemaat pari, samo cist entuzijazam, a tie sto imaat pari kupuvaat marka :):)!!!
Zosto eden Spark e cca 6000 Evra...toa znaci na prag na proizvodniot pogon cca 2000 Evra, pa vidi kolkava kolicina ke ti treba od takvi vozila za da izvadis za leb i sol...:):)!!
Ama Buba "originalna" so motor napred ?????:):)!!!!.....50 kom. godisno po nekoja dooobra cena za meraklii po svet :):)????

Prikaznata so revamp na DS19 trajat od koga izlegov od fakultet , a toa e doooolgo........ Avtomobilot e super, edno drustvo vo Spanija so godini sobiraa pretplata za nekoja serija od 250 parcinja mislam za da moze da vazi originalnata homologacija , no ne uspeaja. Ostanuva totalna reparacija na originali zaradi seriskiot broj i kontinuitetot......na tip certifikatot....sto se pravi po Evropa od specijalizirani rabotilnici.
 
A што толку тешка ја прават таа е***а хомологација!

Кои се правилата?

Самите тие си прават критериуми или има правилник?
 
Od najtulata, a kako mozam da namirisam izgleda i najstara betonska tula ovde ???:):)!!
Mislam deka treba toa so homologacija da se ostavi za nekoi drugi vreminja, toa e komplicirana prikazna, nema potreba da se postavuvaat celi koi se nedostizni , pa ide posle frustracija ..i raspad na sistemot...
Mislam deka, ako malku se poduska okolu moze bi i ke se najde nacin da se protne nesto na mala vrata ...za pocetok.....
Sega za sega, bitno e najvaznoto prasanje: moze li vo Makedonija da se sobori magicnata brojka od dva proizvedeni avtomobili od ist tip: dva Vardara ,dva Audi3 od CKD kompleti ....edna replika na baza na 2CV???
5 komada bi bilo fantasticno i mislam deka so P2P dobra organizacija bi mozele da se napravat tie 5 isti vozila...dovolno dobra cel za vakov proekt...ima li predlozi????
 
..............dodatok:
# Sam Rose Says:
September 6th, 2006 at 4:02 pm

Michel, you write: “We can easily imagine for example, the design of a car that would be vastly superior to the car designs by corporations. But the question remains on how to finance its physical construction. But we already see companies in the software industry, who successfully link their market-based aims and behaviour, with a dependence on a intellectual commons and an open source community, fruitfully building a ecology from which all parties profit. It’s a model that can be expanded to other sectors of the economy.”

Let me say that, if we can co-design a car, or a house, or a machine, or another similar structure online right now, we can also design it in a way that would allow people to physically construct it for less money, and within the means of general fabrication industries available to the average person right now. Basically, we can co-design the contruction process of the car as well. The actual cosntruction could be done by a combination of different independent fabricators. This could actually create a new industry. Because, many of the parts of such a car could be fabricated on CAD/CAM or CAX machines that are wideley available. So, people who want to be paid to fabricate peer produced design can do so.

To peer-design a car like we are talking about would be no small task, though. http://www.theoscarproject.org/index.php It has taken6 years and they are still in the concept phase. However, they are making mch more progress, and I believe that projects like this will progress more quickly because the tools to make them progress more quickly are becoming cheaper and easier to access and use.
 
Сепак мислам парите се најголемиот проблем.

Идеи имам МИЛИЈАРДА! Инженерски издржани, започнување од концепт, до ситници како изедначување на притисокот кај издувниот систем.

Особено добри идеи имам за Фичо :) Инспириран од kbpKengur (извии пеер ако го зрешив никот) да се стави V8 место задно седиште :)
Преден кочен систем од Fiat 850 или модификација од 101,Yugo по можност со серво пумпа за кочење...Ниско поставен моторот како и спуштање на фичото напред бидејки од тежината на моторот ќе „клапне” назад. Кардански пренос ќе биди со скратени полуосовини, широки гуми назад. V8 од некое старо BMW или носено некое од Германија за делови.
Водено ладење напред ладилник со додатна пумпа за водата, метален ѕид (firewall) меѓу моторот и возачот. Мислам дека идејава полесно ќе се направи во 101 Mediteran бидејки релативна работа е колку ќе собери V8 во Фичо. Има соберено Алфа V6 во „пегле“...
 
Pa Compadrito ..ti za proivodstvo zboruvas...eve neka e i epten maloserisko ..ili za nekakvi sareni avtomobili ,poveke umetnicki impresii...za kurcenje o slicno????:):)
Onamu kade sto se pravi para...parata doaga koga ke i pokazes deka moze da se umnozi...tamu kade se trosi..obicno ne navratuva,duri bega bez da se svrti nazad :):)
I ne treba milijarda idei...obicno edna dve, eve pet...se dovolno.....
 
Не ни е пројден меракот:) прееска размислував како сето тоа ќе изгледа. Рамислував и за електрично возило, со квадратни алумиумски цевки поврзани со челични штрафови (како Lotus што ги прави шасиите) бидејки за алуминиумот тешко се наоѓа мајстор кој знае убаво да швајцова. За почеток нешто како buggy...
Сепак одам на варијната за бензинец. Слична идеја како горнава.
 
Moze da se dogovorat elementi direktno od proizvoditelot na nekoe veke postojno vozilo vo paket : SPARK???
Posle da se najdat elektro motor sto odi direktno na zvonoto na menuvacot. Posle dogovor so Akulmulatori Probistip za poddrska. Posle nekoj dobar hardveras koj ke go sostavi ili gotov sklop na kontroler...posle..posle...... se sostavuva vozilo koe ke moze da trca edno 80-100 km. so maksimalna 80km/cas , prosek 55 km/cas.
Ova e proekt prva liga i realno ostvarliv. Ako doobro se spakuva moze da se najdat i pari za poddrska i toa ne mali pari...............no prvo treba da odlucis ..kako toa ke go realiziras i da smislis kako ke soberes tim. Prouci go sepak P2P sistemot...dava nadaz i za vukojebini kako sto e MKD...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom