O
ob1
Гостин
Наместено беше. Reborn.mk кој што беше организатор на натпреваров е истата фирма која им ја води маркетинг кампањата на Маџо 2.0. Сето ова беше една огромна реклама, не можам ни да замислам колку луѓе отишле по завршувањето на натпреварот специјално за бургеров да го пробаат.Да де,така си е. Покрај дилемата која секогаш е валидна тука, а тоа е дека скроз може да е наместено, стои и ова што си го пишал.
Плус, стандардна понуда е мисловна именка за македонските сервиси, ресторани, но и производители на храна. Па така често можеш на почеток, кога е нов брендот, да добиеш нешто со супер квалитет, ама и да се заебеш очекувајќи исто во иднина.
Единствена работа која ми се свиѓа кај Седмица е стандардот, односно фактот дека знаеш што можеш да очекуваш од нив, не им варира квалитетот. Друга работа е тоа што јас нивниот стандард го ценам како срање.