Забрана за емитување на македонска музика во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата .Sky.
  • Време на започнување Време на започнување
Немаше телевизии тогаш, од нејзиното појавување во 91 на Макфест почна и телевизиската ера во Македонија.
 
Немаше телевизии тогаш, од нејзиното појавување во 91 на Макфест почна и телевизиската ера во Македонија.

:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Така е, да не беше Каролина уште ќе слушавме Радио Београд
 
:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Така е, да не беше Каролина уште ќе слушавме Радио Београд

Еее, а сега сме и без битолчанката и без Радио Београд, и како капак на се, мораме да го чекаме Ѓорѓе Балашевиќ за да ни дојде во посета на секои 2 или 3 години, исто како и Бајага - кој е автор на некои од песните кои ги пее битолчанката.

Оти не ни чинеше Југославија, па изгласавме независност.
 
Па добро, факт е дека Каролина од женски вокали е број еден (за мене) или меѓу најдобрите што ги имала Македонија години/децении наназад па и малку пошироко од Македонија. Затоа и рангот веројатно е потенциран.

Ако некој правел свадба или се сеќава какви глупости се правеа и колку бил асален нивниот правилник..ама тогаш било ок, пари си течеле.
http://www.idividi.com.mk/vesti/makedonija/421698/index.html

Одговор од здружението на приватни медиуми
https://tera.mk/zdruzhenieto-na-privatni-mediumi-so-reaktsija-za-zabranata-na-zamp/
Во спротивно, како Здружение, ќе им посочиме на нашите членови, комплетно да ја тргнат од своите програми македонската музика, се` до комплетното средување на работите и односите во оваа исклучително важна област.
 
Па добро, факт е дека Каролина од женски вокали е број еден (за мене) или меѓу најдобрите што ги имала Македонија години/децении наназад па и малку пошироко од Македонија. Затоа и рангот веројатно е потенциран.

Ако некој правел свадба или се сеќава какви глупости се правеа и колку бил асален нивниот правилник..ама тогаш било ок, пари си течеле.
http://www.idividi.com.mk/vesti/makedonija/421698/index.html

Одговор од здружението на приватни медиуми
https://tera.mk/zdruzhenieto-na-privatni-mediumi-so-reaktsija-za-zabranata-na-zamp/
Во спротивно, како Здружение, ќе им посочиме на нашите членови, комплетно да ја тргнат од своите програми македонската музика, се` до комплетното средување на работите и односите во оваа исклучително важна област.

Па не знам за рангот на Каролина, знам дека јас го дочекав почетокот на 1990-те години со Владо Јаневски и Ластовица, и Ристо Бомбата и Кучешка Тенија се слушаа насекаде. Битолчанката можеби се појавила тогаш, но дури кон крајот на 1990-те години стана актуелна.

Но добро, може да им се прости на БиБиСи, појма немаат каков е животот во оваа држава, а уште помалку какви се македонските музичар(к)и и пејач(к)и.

Можеле да ја стават и Александра Пилева, но таа веќе од поодамна живее со сопругот и синот во САД, бидејќи ЗАМП во Македонија ептен ги бранеше нејзините интереси, па можеби затоа не им текнало на БиБиСи да ја спомнат нејзе.
 
Тие на кои ќе им се допаднат нивните песни ќе платат за да имаат оригинални копии од албумите, а тие на кои нема да им се допаднат нивните песни ќе им остават по некој коментар со критики за песните.

.
Околу муабетов на темава, (иако малку оф-топик) можеби е згодно да се напомене дека функционирањето на музичката индустрија денес е различно, во споредба од пред десет-петнаесет години.
Денес, на нашава сцена, но и по светов, главните пари се земаат од концерти. Албумите денес, се во служба на промоција на настапи. Порано, концертите беа во служба на изданијата,односно нивната продажба, а сега е обратно. Да, интернетот си одигра улога во ова.
Нашиве музичари (а и светските), веќе некое време сите надежи ги полагаат во што повеќе настапи. Студиската работа им е исклучиво во служба на договарање на што повеќе концерти.
Драматуршката извежбаност е многу in, па така на пример можеме да забележиме дека некои од бендовите/настапувачите чија популарност е висока, во последно време (на пример Дубиоза Колектив и др., ), всушност многу се потпираат на сценската визуелна изведба, покрај аудио порцијата од настапот - чие влијание е процентуално намалено, во севкупниот дојам. Видете ги нашиве "издавачи" Литиум, Скопски Џез и други, на сите веќе поодамна им е главна дејност концертирање, а не издавање.
(ова све од прва рука го кажувам преку муабети со луѓе кои се влезени во тој бизнис)

Тука има многу да се збори, зошто е ова така и кои се факторите за тоа, како овој процес во музичката индустрија би изгледал низ една строго уметничка призма, но не е тоа темата. Како и да е, поентата ми беше во фактот дека продавњето на албуми, како значајна економска компонента в,о музичкиот бизнис е сведено на симболични вредности, што е верувам, како факт, битно да се има во предвид, разгледувајќи ја темава, затоа што овие royalties кои ги добиваат преку ЗАМП се еден од ретките начини во ова модерно време, како да се заработи од носачи на звук.
 
Последно уредено:
Па не знам за рангот на Каролина, знам дека јас го дочекав почетокот на 1990-те години со Владо Јаневски и Ластовица, и Ристо Бомбата и Кучешка Тенија се слушаа насекаде. .
Споменуваш луѓе, некои постари и од мене и ги споредуваш со дете од тогашни 10-12 години (Каролина). Факт е дека како женски вокал е најдобра или меѓу најдобрите веќе 15-16 години.
Можеле да ја стават и Александра Пилева
ех, неблагодарна е споредбата на гласовите на Каролина и Пилева. Башка и музичките правци...

Реалноста е дека, освен неколкумина, ние и немаме некои пеачи за паметење. Тоа се гледа и од репертоарот по свадбите и на радијата (доминираат т.н. евергрин македонски песни од Југославија и од 90тите). А зошто и како не знам. Може само да претпоставувам затоа што не сум упатен во тие тајни. Затоа и нема да ми фали овој т.н. мрак, освен само тие неколку изведувачи.
 
Споменуваш луѓе, некои постари и од мене и ги споредуваш со дете од тогашни 10-12 години (Каролина). Факт е дека како женски вокал е најдобра или меѓу најдобрите веќе 15-16 години. ех, неблагодарна е споредбата на гласовите на Каролина и Пилева. Башка и музичките правци...

Реалноста е дека, освен неколкумина, ние и немаме некои пеачи за паметење. Тоа се гледа и од репертоарот по свадбите и на радијата (доминираат т.н. евергрин македонски песни од Југославија и од 90тите). А зошто и како не знам. Може само да претпоставувам затоа што не сум упатен во тие тајни. Затоа и нема да ми фали овој т.н. мрак, освен само тие неколку изведувачи.

Па онака ми текна да ги спомнам нив бидејќи портпаролката на Каролина спомна на темава дека пред 1991 година не сме имале телевизии бидејќи пред тоа ја немало битолчанката. :D

И да, во право си, не можат да се споредуваат Каролина Гочева и Александра Пилева - оваа вторава повеќе се занимаваше со музика пред да се исели, за разлика од битолчанката која повеќе се занимава со појавување во јавност отколку со музика. Затоа и ја спомнав Пилева, бидејќи на нејзе музиката и беше вистинска професија и посветеност пред да се исели, наспроти јавната слика и имиџот на битолчанката.
 
А досега не беше забранета ? Па повеќе се слушаат песни од 90 од колку од новиве . Нека почнат да прават саглам музика а не глупости.[DOUBLEPOST=1474578847][/DOUBLEPOST]
Споменуваш луѓе, некои постари и од мене и ги споредуваш со дете од тогашни 10-12 години (Каролина). Факт е дека како женски вокал е најдобра или меѓу најдобрите веќе 15-16 години. ех, неблагодарна е споредбата на гласовите на Каролина и Пилева. Башка и музичките правци...

Реалноста е дека, освен неколкумина, ние и немаме некои пеачи за паметење. Тоа се гледа и од репертоарот по свадбите и на радијата (доминираат т.н. евергрин македонски песни од Југославија и од 90тите). А зошто и како не знам. Може само да претпоставувам затоа што не сум упатен во тие тајни. Затоа и нема да ми фали овој т.н. мрак, освен само тие неколку изведувачи.
Јас ќе ти кажам порано музиката не ја правеле за пари туку за слава и популарност. Сега се прави за да се заработи од нејзе еве неодамна Маријан Стојановски го изјави следното : Јас добив субвенција за песната , а дали и каде ќе се емитува истата не ме интересира. Тука лежи проблемот главен. Од поновите вокали женски би ја издвоил Александра Јанева растура девојката со песните.
 
Зошто да знаеме дека сеуште постојат, ако не снимаат ништо асално ?

Не, не снимаат за да знаеме дека сеуште постојат, туку снимаат за пари.

Ако не снимаат за пари, зошто не се спротивстават на ваквата забрана на ЗАМП и не ги повлечат овластувањата кои му ги дале ?

Сакаат пари, а свесни се дека немаат што да продадат за тие пари.

Ако снимаат за да знаеме дека сеуште постојат, нека ги направат своите песни бесплатни и нека ги закачат на нивните официјални веб сајтови за бесплатно симнување.

Тие на кои ќе им се допаднат нивните песни ќе платат за да имаат оригинални копии од албумите, а тие на кои нема да им се допаднат нивните песни ќе им остават по некој коментар со критики за песните.

Некои бендови започнуваат така што првите албуми ги закачуваат на The Pirate Bay, па дури и Пауло Коељо ги закачи своите книги на торент бидејќи сака неговиот напишан збор да допре до сите. Очигледно парите ги ставил на второ, ако не на последно место, за разлика од нашите музички анти-уметници.

Пиратеријата е најдобриот маркетинг агент и тоа бесплатен, некои компании дури и намерно дозволуваат нивните музички/филмски/софтверски производи да бидат закачени на пиратски канали пред истите да бидат пуштени во продажба за да го осетат пулсот на слушателите/гледачите/корисниците.
Се разбира дека сите снимаат песни и спотови за да добијат пари, но има разлика од пејач до пејач. Најголемиот дел снимаат шкарт песни и спотови само колку да се појават народот да знае дека сеуште постојат и дека и они работат со пеење, па може некој да ги викне, додека пак неколку само снимаат песни и спотови со цел да направат и хит, и популарност и се, без разлика на тоа што песната нема да им ја пуштаат на телевизија. Но тие што малку вложуваат многу помалку се и платени и никој не ги слуша. А и да снимат кој би ги слушнал кога телевизијата како најголем медиум ги одбива.

Што се однесува до заработката преку купување песни од Интернет...................., тоа можеби било актуелно во време кога си морал да платиш за да ја слушаш песната што ја сакаш, но во денешно време кога постои Јутуб како место за бесплатно слушање на песни, кој би ги купувал од други страни на Интернет?
 
Се разбира дека сите снимаат песни и спотови за да добијат пари, но има разлика од пејач до пејач. Најголемиот дел снимаат шкарт песни и спотови само колку да се појават народот да знае дека сеуште постојат и дека и они работат со пеење, па може некој да ги викне, додека пак неколку само снимаат песни и спотови со цел да направат и хит, и популарност и се, без разлика на тоа што песната нема да им ја пуштаат на телевизија. Но тие што малку вложуваат многу помалку се и платени и никој не ги слуша. А и да снимат кој би ги слушнал кога телевизијата како најголем медиум ги одбива.

Што се однесува до заработката преку купување песни од Интернет...................., тоа можеби било актуелно во време кога си морал да платиш за да ја слушаш песната што ја сакаш, но во денешно време кога постои Јутуб како место за бесплатно слушање на песни, кој би ги купувал од други страни на Интернет?

Е па, бидејќи снимаат за пари, а никој не им го купува производот, очигледно производот не им чини. Нема преку леб погача, или како што велат Шпанците "и ако мајмунката се облече во свила, останува мајмунка".

Македонските уметници не го користат Интернетот доволно за да ги промовираат своите дела. Ретки се исклучоците како Андријана Јаневска која има свој Vevo канал на YouTube, и тоа младото девојче Рената Кралевска од Прилеп, која можеби не е нешто посебна - според мене лично не е, но барем се труди и тоа е за поздрав.

Но за разлика од тие неколкумина кои вршат промоција на своите дела на Интернет, мнозинството македонски уметници и понатаму го третираат Интернетот како табу тема, добар дел од нив бидејќи појма немаат како функционира Интернетот, но и добар дел од нив бидејќи се свесни дека немаат баш нешто квалитетно да понудат на Интернет.

Па за почеток можат да ги рекламираат своите наредни настапи преку рекламите на YouTube - ете еден доста добар извор на Интернет маркетинг, но вистината е дека не се толку заинтересирани за настапи во живо - повторно бидејќи дел од нив немаат голема публика, а друг дел се свесни дека немаат нешто квалитетно за да понудат, па затоа вака се нафрлуваат на радијата и телевизиите, исто како и на штотуку венчаните брачни парови, како деца кои се мислат дека ќе можат доживотно да живеат на доилката на мама.

Е па не чинат, и ќе продолжат да не чинат бидејќи повеќе се занимаваат со бизнис отколку со уметност, тоа можеби пали во големи и богати држави, но во мали држави како Македонија со мали и сиромашни народи како Македонците, не пали. Или нека се преселат во друга држава за да живеат на туѓа доилка, или нека си ја сменат професијата.

Или нека почнат да прават вистинска музика со вистински музички стил, па можеби некој ќе сака да слушне што пејат.
 
Е па, бидејќи снимаат за пари, а никој не им го купува производот, очигледно производот не им чини. Нема преку леб погача, или како што велат Шпанците "и ако мајмунката се облече во свила, останува мајмунка".

Македонските уметници не го користат Интернетот доволно за да ги промовираат своите дела. Ретки се исклучоците како Андријана Јаневска која има свој Vevo канал на YouTube, и тоа младото девојче Рената Кралевска од Прилеп, која можеби не е нешто посебна - според мене лично не е, но барем се труди и тоа е за поздрав.

Но за разлика од тие неколкумина кои вршат промоција на своите дела на Интернет, мнозинството македонски уметници и понатаму го третираат Интернетот како табу тема, добар дел од нив бидејќи појма немаат како функционира Интернетот, но и добар дел од нив бидејќи се свесни дека немаат баш нешто квалитетно да понудат на Интернет.

Па за почеток можат да ги рекламираат своите наредни настапи преку рекламите на YouTube - ете еден доста добар извор на Интернет маркетинг, но вистината е дека не се толку заинтересирани за настапи во живо - повторно бидејќи дел од нив немаат голема публика, а друг дел се свесни дека немаат нешто квалитетно за да понудат, па затоа вака се нафрлуваат на радијата и телевизиите, исто како и на штотуку венчаните брачни парови, како деца кои се мислат дека ќе можат доживотно да живеат на доилката на мама.

Е па не чинат, и ќе продолжат да не чинат бидејќи повеќе се занимаваат со бизнис отколку со уметност, тоа можеби пали во големи и богати држави, но во мали држави како Македонија со мали и сиромашни народи како Македонците, не пали. Или нека се преселат во друга држава за да живеат на туѓа доилка, или нека си ја сменат професијата.

Или нека почнат да прават вистинска музика со вистински музички стил, па можеби некој ќе сака да слушне што пејат.
Одиш од една тема во друга. На песната и треба силна промоција, а секако и квалитет, за да стане хит. Во Србија и во Бугарија пејачите многу добро знаат да се промовираат преку Интернет, но они добиваат и медиумско внимание. Песните постојано им ги пуштаат на телевизија и радио или ги викаат во емисија да се промовираат, додека пак кај нас ги забрануваат. Телевизијата останува најјак медиум за промоција, само што штета кај нас изгледа тоа не е така, освен за политиката и безвезните турски серии.
 
Одиш од една тема во друга. На песната и треба силна промоција, а секако и квалитет, за да стане хит. Во Србија и во Бугарија пејачите многу добро знаат да се промовираат преку Интернет, но они добиваат и медиумско внимание. Песните постојано им ги пуштаат на телевизија и радио или ги викаат во емисија да се промовираат, додека пак кај нас ги забрануваат. Телевизијата останува најјак медиум за промоција, само што штета кај нас изгледа тоа не е така, освен за политиката и безвезните турски серии.

Едната тема е причина за оваа другава тема.

Точно, телевизијата сеуште е најмасовен медиум за промоција, но и Интернетот исто така е одличен медиум за промоција.

Проблемот е во тоа што, како што веќе спомнав, македонските уметници сакаат преку леб погача со рекетот кој ЗАМП им го собира на радијата и на телевизиите, наместо да поработат малку повеќе на својата промоција и на Интернет.

До некаде е разбирлив нивниот анти-промотивен начин на размислување, бидејќи ЗАМП не може да го рекетира Интернетот како што ги рекетира радијата и телевизиите, особено ако некој веб сајт овозможува пристап до нивните музички дела, а истиот тој веб сајт е регистриран и хостиран во странство, но тоа не ги оправдува нивните застарени методи за промоција и за заработување преку рекетот кој ЗАМП го собира од радијата, телевизиите и штотуку венчаните парови кои можеби воопшто не ги слават своите венчавки и крштевки со македонска музика.
 
Пак ќе се навратам назад во времето во 90 те дали тогаш нашите пеачи имале доволно медиумски простор за нивните песни ? Нормално дека не но од тогаш до ден денешен се слуша музиката на Студени нозе , Меморија , Ристо Бомбата , Ластовица , Куку Леле , Нокаут , па во подоцните деведести се појавуваат Тоше , Каролина , Андријана Јаневска , Маријан Стојановски... Имено Тоше со само два албуми на скопско лизгалиште правеше концерт , а се уби од врнење додека денешниве пејачи кои зад себе имат по 4-5 албуми не се нафаќаат да прават концерт затоа што ретки се тие што знаат да пееат во живо 1 час минимум си одиш во некој клуб и диско на плејбек и си свиркаш. Плус погоре споменатите изведувачи сите до еден правеа парче затоа што симаа со Копров , Миодрак Врчаковски , Огнен Неделковски , Кире Костов и слични и да се снимаше со љубов и желба да бидеш што повеќе популарен. Сега не само радиата и интернет порталите повеќе пишуваат за српските пеачки одколку за нашите. Па побитно е да знам дека на Карлеуша и пукнале фармерките на Северина и се сикнало ланчето или незнам уште што додека за нашите не се пишва ама баш ништо. Никаков маркетинг , менаџмент и потоа никој не не слуша или незнам што. Еднаш кажав ако неможеш да собереш 2-3000 луѓе на твој личен концерт откажи се од музиката .
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom