Ексклузивни снимки од новиот воз

  • Креатор на темата Креатор на темата Anco
  • Време на започнување Време на започнување

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.610
Поени од реакции
15.428
Возраст
70
Локација
Skopje
Што очекувате од овој „брз“ транспорт,Скопје-Велес 30 мин.со ЖТП
Скпјје-Драчево 30 мин. со ЈСП
опишетеја состојбата на внатрешноста:по 1 година,по 5 години.
може и некоја фотка од железничките стјуардеси-кондуктерки,
какви сакате тие да бидат, професионален стајлинг-униформа.
Прашаање: дали ќе има во некој вагон спортска Кладионица(многу битно за патниците)........... Picture 1759.jpg...Picture 1757.jpg ...Picture 1760.jpg
 
Нема више избеглици по пругиве... само модерни вовчиња на една шина.

Анчо димов од кај го најде? Стаи паричка на шина да видиш што ќе ја напраи. :cool:
 
Кога сме веќе кај возови... нели нешто нови ќе имаше од Кина пренесуваа медиумчињата... Што бидна со тоа?
 
Кога сме веќе кај возови... нели нешто нови ќе имаше од Кина пренесуваа медиумчињата... Што бидна со тоа?

Еден мислам стигна, така посаглам. Само незнам пруги кога планираат да увезат...
И тие изгледа ќе дочекаме да стигнат од Чајна.
 
Стигнати се.Пред некој видов еден.Само кога и како ќе го пуштаат незнам.Важно тука е еден веќе
 
Јас го видов лично новиот воз. Имаше само еден вагон и две локомотиви.
На сликите никаде нема колку е големо зошто реалната слика беше ептен мала композиција.
 
nov_voz6-18910.jpg

Тоа доле лево како хартија што е, Анчо го искористил за да направи вовче-макета.
 
Што мислиш, зошто го нема на цела слика? ;)
Затоа што сега е донесен за сликање. Кога ќе стигне цел и тој ќе го сликаат уште еднаш и така. PR кампања. Сепак тоа не го намалува значењето на оваа инвестиција. Возовите беа очај сосе железничка а конечно се реновирани.
 
Затоа што сега е донесен за сликање. Кога ќе стигне цел и тој ќе го сликаат уште еднаш и така. PR кампања. Сепак тоа не го намалува значењето на оваа инвестиција. Возовите беа очај сосе железничка а конечно се реновирани.
Штелуваат да биде пред сам крај на политичката кампања некаде во април ќе биде „фали ме усто“.
Возовите се очај дури и со ова подновување зошто ова подновување е само капка во морето.

Исто така не верувам дека овој нов воз може да ја постигне максималната брзнина на оваа инфраструктура (шините се во очај).
 
Штелуваат да биде пред сам крај на политичката кампања некаде во април ќе биде „фали ме усто“.
Возовите се очај дури и со ова подновување зошто ова подновување е само капка во морето.

Исто така не верувам дека овој нов воз може да ја постигне максималната брзнина на оваа инфраструктура (шините се во очај).
Еј па мора од негде да се почне:-)
 
Знаев дека тој ќе ти биде одговорот. :)

Ама 10 после години сега првпат стартуваат.
Добар почеток. :P
Па они проверуваат до кога може да се издржи и сега почнуваат пошто планот им е 100 години владеење нели?
 
Затоа што сега е донесен за сликање. Кога ќе стигне цел и тој ќе го сликаат уште еднаш и така. PR кампања. Сепак тоа не го намалува значењето на оваа инвестиција. Возовите беа очај сосе железничка а конечно се реновирани.
Не е за сликање, наскоро ќе биде на пробно возење. Засега се обучуваат на новите команди и електроника. Возот е со големина од 60 метри, мал капацитет.

Железничката станица е очај во однос на цената од 2,5 милиони евра колку што чини реновирањето. За неколку години повторно ќе биде во поранешна состојба, таа е од "жив" бетон кој се движи на промена на температури. Кога ќе заврне тече од сите страни во просториите, мразот за кратко време ќе ги ископа плочките од мермер кои се на перонот. Вработените работат во канцеларии од азбестен плафон кој секој момент може да се сруши од водата што тече и вибрациите кои ги трпи. Шминка на стара баба не оди, вистинско решение е целосен покрив на цела железничка станица, само така може да се заштити.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom