Ako imas nekoe osnovno poznavanje od avtomehanika i motori ondak treba da znaes deka vo princip od 95 nagore od koga masovno pocnaa da se vgraduvaat katalizatori i lambda sondi motorite i principot na ubrizgavanje se veke 20 godini skoro nepromeneti. nekoi raboti se usovrsuvaat, vovedeni se sistemi so 2 i poveke lambdi i razlicni senzori (so X pati pogolem rizik za rasipuvanje). Eden senzor, luftmaser ili lambda ako ne raboti pravilno voziloto ni euro1 normativ nema da ispolnuva.
Pa sega zamisli na moderen euro6 motor so 3-4 lambdi,20 senzori,dual katalizatori i filtri za cestici,i promenliva geometrija na ventilite i palenjeto itn kolku se sansite site ovie komponenti istovremeno da rabotat optimalno. Kako sto kazav edno od ovie raboti da ne e kako sto treba bye bye euro5 i nazad na euro 1.[DOUBLEPOST=1398000012][/DOUBLEPOST]Baj d vej emisijata na CO2 od 95 nagore voopsto ne e namalena, kaj dizelite nema ama bas nikakva promena, emisijata na CO2 direkno zavisi od potrosuvackata na gorivo. Eve podatoci:
a4 2.0tdi 2007 nagore, 134g/km
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a4-2007-heute/2.0-tdi-88-kw-120-ps/
a4 1.9tdi 96-2000g , 143g/km
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a4-1994-2000/1.9-tdi-66-kw-90-ps/
Razlikata e smesni 7%. Tolku e napredokot od euro1 do euro6.