Колку постаро возило толку поголеми трошоци за регистрација?

  • Креатор на темата Креатор на темата Torte Mobile
  • Време на започнување Време на започнување
Зарем на нова не можат да и откажат кочници за 1 година ако не се одржува? Нема потреба од демагогии. И тие нови коли се исто срање, исто гориво користат како и старите возила. Единствена разлика е катализатор. Зарем не може да се вгради катализатор во стара кола?
Што тропаш бре глупости? Исто срање биле нови и коли на старо? :tapp:

Имаш некој познат што има кола?
Си се возел у кола?
 
Што тропаш бре глупости? Исто срање биле нови и коли на старо? :tapp:

Имаш некој познат што има кола?
Си се возел у кола?
Биди сигурен дека имам повеќе сменето и возено различни коли од тебе.
 
Биди сигурен дека имам повеќе сменето и возено различни коли од тебе.
И?
Дојде до заклучок дека исто срање е дали ќе купиш нова и кола на старо?

Ми делува како да не сме се разбрале. Види, не збориме овде за Бураго, Хот Вилс и Мечбокс, него за онакви големи вистински коли какви што возат чичковците.
 
И?
Дојде до заклучок дека исто срање е дали ќе купиш нова и кола на старо?

Ми делува како да не сме се разбрале. Види, не збориме овде за Бураго, Хот Вилс и Мечбокс, него за онакви големи вистински коли какви што возат чичковците.
Еве ти прост пример земи едно Поло старо 1 година со 3 цилиндри (службено пошто Порше ги дава на лизинг) и некоја Корса 1999 (редовно одржувана на приватно лице) двете да се бензинци.
Да ги ставиме на тест за мерење на загаденост ти гарантирам дека Полото ќе има катастофални резултати.
 
Еве ти прост пример земи едно Поло старо 1 година со 3 цилиндри (службено пошто Порше ги дава на лизинг) и некоја Корса 1999 (редовно одржувана на приватно лице) двете да се бензинци.
Да ги ставиме на тест за мерење на загаденост ти гарантирам дека Полото ќе има катастофални резултати.
:pos:

(не се смеам за тоа дека наводно не си у право)
 
А стара кола не сакам зашто имав болно искуство со една таква, среќа со мала штета (откажаа кочници), така да ми дојде умот и купувам само нова кола(колку ми е чергата до таму ги пуштам нозете) , па тврдам дека и најевтината нова кола е многу подобро решение од стара луксузна лимузина...
Ама секој со паметот.....
Секој со својата прилика, размислување, среќа...
Јас наспроти тебе имам одлично искуство со стара кола, и тоа баш од истиот бренд што го спомна. Советот би бил да купуваш исклучиво од познати луѓе, со што донекаде си заштитен од замки и превари.

Денес колите, како и се друго, не се прават да траат како некогаш. Не велам дека новите коли се полоши од старите, туку само да не бидеш толку сигурен дека со нова кола нема да имаш проблеми.
Кога ќе купиш нова кола, во старт и паѓа вредноста за една третина (во случај да мораш да ја продадеш). Е сега ако имаш пари, и не сакаш да се замараш, нова кола е одличен избор.
Ама чим зборуваш за „најевтина нова кола„ некако не ми звучиш како да парите не ти се важна ставка во купувањето на кола.

Како што кажа, секој со своето. Јас на пример никад не би купил кола од салон.
 
Еве ти прост пример земи едно Поло старо 1 година со 3 цилиндри (службено пошто Порше ги дава на лизинг) и некоја Корса 1999 (редовно одржувана на приватно лице) двете да се бензинци.
Да ги ставиме на тест за мерење на загаденост ти гарантирам дека Полото ќе има катастофални резултати.
Како?
 
Солиден аргумент.
Како може возило кое треба да исполнува Eуро 5 стандард и има 5-10% поголема ефикасност од бензинците стари 15+ години да загадува повеќе од извозена канта стара 15 години?
Единствено објаснување би било доколку си препорадавач на коли.Тогаш ќе те разберам и ќе ми стане јасно дека Гољф 4 е најдобра кола која некогаш се произведувала и дека нова кола во никој случај не треба да се купува.
 
Солиден аргумент.
Како може возило кое треба да исполнува Eуро 5 стандард и има 5-10% поголема ефикасност од бензинците стари 15+ години да загадува повеќе од извозена канта стара 15 години?
Единствено објаснување би било доколку си препорадавач на коли.Тогаш ќе те разберам и ќе ми стане јасно дека Гољф 4 е најдобра кола која некогаш се произведувала и дека нова кола во никој случај не треба да се купува.
Кратко прашање, краток одговор. ;)
Нискобуџетните коли кои се произведуваат во моментот се направени да не траат долго... Не сум никаков препродавач. Исто така спомнав службена кола кој никој не ја пази ко своја...
Пак таа кола што е стара 2 години нема да треба да плаќа еко такса само зошто е поново годиште а плаче за ремонт?
 
Последно уредено:
Солиден аргумент.
Како може возило кое треба да исполнува Eуро 5 стандард и има 5-10% поголема ефикасност од бензинците стари 15+ години да загадува повеќе од извозена канта стара 15 години?
Единствено објаснување би било доколку си препорадавач на коли.Тогаш ќе те разберам и ќе ми стане јасно дека Гољф 4 е најдобра кола која некогаш се произведувала и дека нова кола во никој случај не треба да се купува.
Ako imas nekoe osnovno poznavanje od avtomehanika i motori ondak treba da znaes deka vo princip od 95 nagore od koga masovno pocnaa da se vgraduvaat katalizatori i lambda sondi motorite i principot na ubrizgavanje se veke 20 godini skoro nepromeneti. nekoi raboti se usovrsuvaat, vovedeni se sistemi so 2 i poveke lambdi i razlicni senzori (so X pati pogolem rizik za rasipuvanje). Eden senzor, luftmaser ili lambda ako ne raboti pravilno voziloto ni euro1 normativ nema da ispolnuva.
Pa sega zamisli na moderen euro6 motor so 3-4 lambdi,20 senzori,dual katalizatori i filtri za cestici,i promenliva geometrija na ventilite i palenjeto itn kolku se sansite site ovie komponenti istovremeno da rabotat optimalno. Kako sto kazav edno od ovie raboti da ne e kako sto treba bye bye euro5 i nazad na euro 1.[DOUBLEPOST=1398000012][/DOUBLEPOST]Baj d vej emisijata na CO2 od 95 nagore voopsto ne e namalena, kaj dizelite nema ama bas nikakva promena, emisijata na CO2 direkno zavisi od potrosuvackata na gorivo. Eve podatoci:
a4 2.0tdi 2007 nagore, 134g/km
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a4-2007-heute/2.0-tdi-88-kw-120-ps/
a4 1.9tdi 96-2000g , 143g/km
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a4-1994-2000/1.9-tdi-66-kw-90-ps/
Razlikata e smesni 7%. Tolku e napredokot od euro1 do euro6.
 
Последно уредено:
Ako imas nekoe osnovno poznavanje od avtomehanika i motori ondak treba da znaes deka vo princip od 95 nagore od koga masovno pocnaa da se vgraduvaat katalizatori i lambda sondi motorite i principot na ubrizgavanje se veke 20 godini skoro nepromeneti. nekoi raboti se usovrsuvaat, vovedeni se sistemi so 2 i poveke lambdi i razlicni senzori (so X pati pogolem rizik za rasipuvanje). Eden senzor, luftmaser ili lambda ako ne raboti pravilno voziloto ni euro1 normativ nema da ispolnuva.
Pa sega zamisli na moderen euro6 motor so 3-4 lambdi,20 senzori,dual katalizatori i filtri za cestici,i promenliva geometrija na ventilite i palenjeto itn kolku se sansite site ovie komponenti istovremeno da rabotat optimalno. Kako sto kazav edno od ovie raboti da ne e kako sto treba bye bye euro5 i nazad na euro 1.[DOUBLEPOST=1398000012][/DOUBLEPOST]Baj d vej emisijata na CO2 od 95 nagore voopsto ne e namalena, kaj dizelite nema ama bas nikakva promena, emisijata na CO2 direkno zavisi od potrosuvackata na gorivo. Eve podatoci:
a4 2.0tdi 2007 nagore, 134g/km
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a4-2007-heute/2.0-tdi-88-kw-120-ps/
a4 1.9tdi 96-2000g , 143g/km
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/a4-1994-2000/1.9-tdi-66-kw-90-ps/
Razlikata e smesni 7%. Tolku e napredokot od euro1 do euro6.
А колкаво е намалувањето на NOx?
 
А колкаво е намалувањето на NOx?
E gledas na zamka se fati, bas kaj common rail dizelite i kaj benzincite so direkno ubrizgavanje GDi NOx e zgolemen ako se sporeduva so postarite vozila. Ni DPF filtrite ne pomagaat. Toa e cenata za istisnuvanje na poveke mok od pomala zafatnina.
 
Euro3 NOx 0.5 Euro 6 NOx 0.08 (y)
DPF filterot e toj sto e zadolzen za ovaa rabota
Euro3 NOx 0.5 Euro 6 NOx 0.08 (y)
Da, ama prosecniot vek na optimalno deluvanje na DPF filterot e max 2 godini. Inaku samite CR i GDi motori bez katalizator i DPF isfrlaat poveke stetni gasovi i cesticki nego postarite motori. Ekologijata e ustvari vo izvedbata na katalizatorot i DPFto. Zakaci mu na euro 1 motor ponov tip na katalizator i DPF filter i evo ti vozilo so euro6, duri i pocisti ke bidat.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom