Испрекината/полна линија

Да. Мислев на бензинец и дизел.Ќе го прашам инструкторот за прашување ама реков тука малку нешто да принаучам, пошто незнам што ќе ме учи тој. Фала ви на одговорите. Уште тоа со свеќиците да ми кажи некој. Што е финтата со нив. А, и со клиповите... Што се тоа и зошто служат?
Ти бе пријател, ќе полагаш за возачка дозвола или за мајстор?
 
:pos::pos::pos:
За возачка, ама сакам и овие работи да ги знам пошто ми притребуват.
 
:pos::pos::pos:
За возачка, ама сакам и овие работи да ги знам пошто ми притребуват.
Да, да, убаво е да се знае тоа, па затоа секогаш кога ќе патуваш надвор од градот земи си свеќици, клипови, ремени (каиши) и сл. за ако се заебе нешто колата на сред возење на автопат, да можеш САМ да си ја поправиш!!! :pos:
 
Најбитна разлика што тебе би ти сменило нешто на почеток е тоа што дизелаш тргнува и без да стиснеш на гас. Отпушташ кумплунг и цепа (не е нешто значително, али сепак за почетник е ептен мерачки поготово за оние што имаат проблеми при тргнување со бензинец). За разлика од ова, кај бензинците нели треба да ги „урамнотежиш“ педалите за да тргне колата (ако има саук друг муабет). Обично тие што полагаат на полигон на рачната со дизелаш поминуваат сто пати полесно пошто мислам дека и најпростиот човек може да го помине тоа.
Кај дизелаш не можеш да запалиш одеднаш. Прво даваш контакт и чекаш да светне индикаторот дека греачите се загреани за да можеш да запалиш. Бензинец ти е пали вози (не на ладно време, али со тек на време ќе укапираш тоа).
Цената на дизел колите е нешто поскапа од бензинците, но затоа пак нафтата е поевтина.

Ајт.
 
Најбитна разлика што тебе би ти сменило нешто на почеток е тоа што дизелаш тргнува и без да стиснеш на гас. Отпушташ кумплунг и цепа (не е нешто значително, али сепак за почетник е ептен мерачки поготово за оние што имаат проблеми при тргнување со бензинец). За разлика од ова, кај бензинците нели треба да ги „урамнотежиш“ педалите за да тргне колата (ако има саук друг муабет). Обично тие што полагаат на полигон на рачната со дизелаш поминуваат сто пати полесно пошто мислам дека и најпростиот човек може да го помине тоа.
Кај дизелаш не можеш да запалиш одеднаш. Прво даваш контакт и чекаш да светне индикаторот дека греачите се загреани за да можеш да запалиш. Бензинец ти е пали вози (не на ладно време, али со тек на време ќе укапираш тоа).
Цената на дизел колите е нешто поскапа од бензинците, но затоа пак нафтата е поевтина.

Ајт.
Накратко кажано, и бензинците и дизелашите си имаат свои предности и маани!
 
Најбитна разлика што тебе би ти сменило нешто на почеток е тоа што дизелаш тргнува и без да стиснеш на гас. Отпушташ кумплунг и цепа (не е нешто значително, али сепак за почетник е ептен мерачки поготово за оние што имаат проблеми при тргнување со бензинец). За разлика од ова, кај бензинците нели треба да ги „урамнотежиш“ педалите за да тргне колата (ако има саук друг муабет).
ова со педалите не е правило ... кај мене бензинаш е и можеш да пуштиш кумплунг без гас и ќе тргне, без да ти згасне ...
 
Најбитна разлика што тебе би ти сменило нешто на почеток е тоа што дизелаш тргнува и без да стиснеш на гас. Отпушташ кумплунг и цепа (не е нешто значително, али сепак за почетник е ептен мерачки поготово за оние што имаат проблеми при тргнување со бензинец). За разлика од ова, кај бензинците нели треба да ги „урамнотежиш“ педалите за да тргне колата (ако има саук друг муабет). Обично тие што полагаат на полигон на рачната со дизелаш поминуваат сто пати полесно пошто мислам дека и најпростиот човек може да го помине тоа.
Кај дизелаш не можеш да запалиш одеднаш. Прво даваш контакт и чекаш да светне индикаторот дека греачите се загреани за да можеш да запалиш. Бензинец ти е пали вози (не на ладно време, али со тек на време ќе укапираш тоа).
Цената на дизел колите е нешто поскапа од бензинците, но затоа пак нафтата е поевтина.

Ајт.
Е баш ова го чекав. Си мислев дека е така ама си реков ако прашам ќе се избрукам. Фала ви на сите за помошта што ми ја давате во овој момент.
 
Член 54 став (2) од Законот за безбедност на сообраќајот на патиштата: „Возачот не смее да ја зголемува брзината на движењето на своето возило, за време додека го престигнува друго возило.“
сите овие закони се напишани на база комуњарските и се реални за отворен двонасочен пат... значи не би важеле за автопат а посебно не во градски сообраќајници со повеќе ленти каде нема бавни и брзи ленти.
Јасно е дека возилото кое е претекнувано не смее да забрзува во моментот на завршување на претекнувањето, кога возилото што претекнува веќе го одминува и се престројува на неговата лента.
Но разгледајте ја ситуацијата кога возите со макс. дозволената брзина на двонасочен пат со 2 ленти, а тргнува да ве претекнува побавно возило, н.пр. товарно или автобус. Бидејќи тој многу бавно претекнува, во почетокот на неговото бавно претекнување имате 2 можности :
-нагло да успорите (ако немате други возила зад вас) или нагло да забрзате и да му избегате.
Имено, неговото бавно претекнување е многу опасно за вас, бидејќи ако од спротивната ситуација оди возило можно е за да избегне судир со тешко возило да прејде на вашата лента..
Да не наведувам ситуација кога од двете насоки има претекнувања.
Значи, најголема е одговорноста на возилото кое претекнува, т.е. треба да претекнува само на дозволени места, да има добар преглед и да претекнува само бавни возила, т.е. претекнувањето да се изведе бргу. Противзаконски би било да се претекнува возило кое вози со максимално дозволената брзина...смеат само специјални возила, но и тогаш тие со сирена ги предупредуваат другите возила да ја намалат брзината.
Исто така останува прашањето околу член 54став 2, што ако возило тргне да претекнува таму каде е забрането, а исто така што ако возило тргне да претекнува колона возила кој возат со максимално дозволената брзина.
Незнам како е со најновите закони, но порано нашиот закон дозволуваше и на отворен пат да се вози во колони со мал размак, т.нр. тунелско возење . Многу наши возачи, па и полицајци, биле казнети во странство, посебно кога си возат по 2 возила ( да не се изгубат) и недават некој да го претекне второто.
Б.т.в., Многу коментари излегоа со сообраќајката на дојранскиот градоначелник, но од фотографијата е многу нејасно како настанал судирот, двете возила се удрени од десна страна. Ова го посочувам поради горенаведената претпоставка дека некој возачи инстиктивно бегаат на лева страна ако на нивната лента од другата страна наидува возило.
C6EF6C1BA4B79D4EB4624260A8DA533E.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom