Екстерно тестирање - па што?

ДА, тоа го дознав пред некој ден кога ги добив резултатите од екстерното за ќерка ми.
а до последен момент се викаше на големо дека немало да влијае :facepalm:

Celo vreme se znaese deka ke vlijaat na sredniot uspeh , izgleda klasniot rakovoditel ne bil informiran :)
 
А се знае ли што се последиците ако имаш 1 на екстерното? Како е можно да се вади просек со единица? Инаку чисто да се пофалам, 5,00 сум и годинава, заедно со екстерното :P
 
А се знае ли што се последиците ако имаш 1 на екстерното? Како е можно да се вади просек со единица? Инаку чисто да се пофалам, 5,00 сум и годинава, заедно со екстерното :P

Ништо, само ти се запишува единицата во свидетелство и ти намалува просек :D. Инаку за учениците имаше рок од три дена за приговарање за оценката, па можело нешто да се смени кај комисијата екстерно тестирање.
Ај честито за просекот, ќе ти купат чоколатце оти умен си бил (y) и да продолжиш така ;)
 
И тука ќе го поставам прашањето.
Дали на форумов има лица, средношколку кои учествуваа во протестите против екстерното тестирање и оваа година и таа 2009, но би било добро и некој од организаторите да има свој профил на форумов???
Екстерното тестирање е само една „ситница“ за полнење на веќе испразнетиот буџет, а бидејќи законот беше лани усвоен нека е со среќа полнењето на буџетот кое ќе започне догодина.
Дали средношколците имаат своја унија која треба да ги согледува и штити нивните ставови и проблеми? Дали наставниците и професорите имаат свој синдикат кои ги има истите карактеристики како и унијата на средношколци??? Очигледно овие 2 институции денес не постојат.
 
Прашањата за екстерно се хорор. Не очекуваат белким ученикот да владее со неколку илјади прашања и тоа прилично двосмислени, нејасни или тешки дури и за родителите и за така краток временски период

НЕЈАСНИ И НЕЛОГИЧНИ ПРАШАЊА ЗА ЕКСТЕРНОТО ОЦЕНУВАЊЕ
За два дена до Државниот изпитен центар се пристигнати 744 приговори на прашањата за екстерното оценување. Најмногу се однесуваат за нелогични прашања и за прашања со лош превод. Некои од прашањата се поставени вака:

-Кој од семејството ќе се погрижи за уредување на новата детска соба.

-Кое семејство има родители, баба, дедо и деца?

-Кога ќе пораснеш и ќе бидеш полнолетен и треба да гласаш, колку години треба да имаш?

Веројатно некои вакви прашања отвораат дилеми и за возрасните како да ги одговорат, а тешко е особено за деца од четврто одделение. Дали е најважно за Крушево што таму е роден Тоше Проески, па е запоставена Крушевската република, на пример? Бездруго, многубројните дилеми се причината што родителите ја преплавија интернет-страницата на Испитниот центар.

Учениците, во наша анкета, велат дека прашања има многу, дека дел од нив се тешки, а воедно, нема доволно време за подготовка бидејќи во тек се испрашувања и тестови.

Од МОФ велат дека дел од прашањата се неиздржани и нелогични и дека недостатоците во онос на минатата година не се доволно отклонети.

Од Државниот испитен центар ветуваат дека забелешките ќе бидат разгледани.
 
Прашањата за екстерно се хорор. Не очекуваат белким ученикот да владее со неколку илјади прашања и тоа прилично двосмислени, нејасни или тешки дури и за родителите и за така краток временски период

НЕЈАСНИ И НЕЛОГИЧНИ ПРАШАЊА ЗА ЕКСТЕРНОТО ОЦЕНУВАЊЕ
За два дена до Државниот изпитен центар се пристигнати 744 приговори на прашањата за екстерното оценување. Најмногу се однесуваат за нелогични прашања и за прашања со лош превод. Некои од прашањата се поставени вака:

-Кој од семејството ќе се погрижи за уредување на новата детска соба.

-Кое семејство има родители, баба, дедо и деца?

-Кога ќе пораснеш и ќе бидеш полнолетен и треба да гласаш, колку години треба да имаш?

Веројатно некои вакви прашања отвораат дилеми и за возрасните како да ги одговорат, а тешко е особено за деца од четврто одделение. Дали е најважно за Крушево што таму е роден Тоше Проески, па е запоставена Крушевската република, на пример? Бездруго, многубројните дилеми се причината што родителите ја преплавија интернет-страницата на Испитниот центар.

Учениците, во наша анкета, велат дека прашања има многу, дека дел од нив се тешки, а воедно, нема доволно време за подготовка бидејќи во тек се испрашувања и тестови.

Од МОФ велат дека дел од прашањата се неиздржани и нелогични и дека недостатоците во онос на минатата година не се доволно отклонети.

Од Државниот испитен центар ветуваат дека забелешките ќе бидат разгледани.
И тука на политика ја вртат работата :tapp:
 
Ги немам отворено прашањата, бидејќи последните два дена ќе учам, ко по обичај. Ама според ова можам да заклучам дека не се поразлични од минатата година. Лани ми се паднаа ликовно и географија. Бев втора година. А ликовно ми се паднаа прашања од прва, втора, трета и четврта година. А нема врска тоа што јас годинава сум друг смер, што немам ликовно и што првпат прочитав за некои термини. Онака само читам и се чудам. Имаше едно прашање, што е претставено на сликата, а немаше слика! Прашуваме што да направиме тука? Па решете на тепка. Имаше многу слики, а сликите што да ти кажам... да земеш да ги гледаш преку микроскоп. Ништо не се гледа, минијатурно. Не знам како сум извлекла 4ка, стварно. Пошо све на тепка решив. Се израдував. :D
 
Ги немам отворено прашањата, бидејќи последните два дена ќе учам, ко по обичај. Ама според ова можам да заклучам дека не се поразлични од минатата година. Лани ми се паднаа ликовно и географија. Бев втора година. А ликовно ми се паднаа прашања од прва, втора, трета и четврта година. А нема врска тоа што јас годинава сум друг смер, што немам ликовно и што првпат прочитав за некои термини. Онака само читам и се чудам. Имаше едно прашање, што е претставено на сликата, а немаше слика! Прашуваме што да направиме тука? Па решете на тепка. Имаше многу слики, а сликите што да ти кажам... да земеш да ги гледаш преку микроскоп. Ништо не се гледа, минијатурно. Не знам како сум извлекла 4ка, стварно. Пошо све на тепка решив. Се израдував. :D
А јас пак, друго читам и се чудам.
Намалување на 10 плати на еден професор од 20% по плата!
Унијата на средношколци укопана односно тоа се се политички роботи.
Професорите молчат! Учениците исто така молчат!
Спиро тресе глупости, за тоа е барем способен, исто како и Панче пред него, (па и Тодоров кои ги постави темелите на оваа глупост).

Можам само да ти посакам среќа, поготово кога ќе ти ги бираат предметите.:)
 
Јас само да кажам дека кај мене имаше случај по МАТЕМАТИКА,каде што дете кое имаше 1 и одеше на полагање,доби на екстерно 3ка,а девојче кое што имаше 4ка и 5ка,на крај 5ка заклучена по математика,доби 1 на екстерно.
 
Е ајде и јас да си кажам што ми смета на душичкава :D
Како прво неможе некој да го сумира твоето знаење за 1 саат како некој што ја следел твојата работа повеќе месеци.То ти е факт бре.
Ко второ ај министеров нека се сети за 3 дена што јадел цела годиина па нека дојде да ни каже одма ке идам да се тестирам неспремна ако треба.
Ко трето уштеее еве нема што ке ме тестираат а на 3ти во вторник сум.ен
Ко четврто лани прашањата беа тапа.Се одговораат за 15мин.Тоа сите што имаа единици тројки математика изповадија.А ко што дознав некои професори терале ученици намерно да одговараат неточни прашања за да не извадат две оценки повисоки од таа што ја имаат -_-
ии сеа во една училна ке се тестираат деца со различни предмети а не со исти да не сме препишувале.
Заклучок:значи повеќето министерство е со подпросечно образование затоа што ова само таквите го смислуваат.Тој што седнал на столот со вистинско стекнато знаење знае дека ова вака не иде ;)
 
90% прашањата од прашањата на општо образовните предмети се од логика, за разлика од стручните како Автоматика електротехника итн(завршив Електротехничко) имаа прашања кои не се по програма или воопшто не се учеле темите барем 2/3 беа нејасни.
 
Драга, да појаснам ја некои работи со мое мислење

@DaniBMW ја па би рекол дека проблемот е до „просветните работници“ и министерство. 3 години еве ќе се направат од коа сум матурирал, колкава само беше разликата во „општо знаење“ од тие што беа 2-3 години постари од нас со мојата генерација беше застрашувачко. Некако критериумите ги намалуваа од година на година. Добро бе ја 2 години не бев појавен на училиште, изостаноци ? што се тоа ? ги имав насобрано уште во декември доволно за исклучување. Не ми се одеше бе ? Зошо да одам ? Предавње - досадно ... Не си отишол, 50-50 шанса да те запишат за отсутен, и да те запишат, класната ќе оправдa ;) Што барав ? За учење, знам не е проблем, ќе отидам на крај на тромесечие/полугодие/година ќе одговарам на цел матерјал ...ајде 5ка...После ја сум бил крив ? Зошто ја крив ? Кога некој ми дозволува мене да се заебавам со „системот“ ( ова ме прави да звучам како несфатен поет :/ ), кога некој ми дозволува што сакам да правам и на крај на година да се извадам со тоа што сум го научил матерјалот во недела дена ? Зошто ?! Не се криви децата коа се им е дозволено...еееј, се донесе закон да не смееш не да го удриш, да не смееш од час да го избркаш... :facepalm: Па после ќе се жалаат дека тешко им било, најнормално дека ќе се жалаат. Кога некој си го научил дека ќе добива „награди“ иако ништо не направил, при најмалиот труд што треба да го покажи ќе се свитка и ќе плачи и писка дека е обезправен.


Да не бидеме досадни во ДК... :)

Делумно се согласувам. Критериумите се значително намалени, но јас сметам дека просветните работници се приморани за таквите чекори.
80% од наставниците што ми предаваа мене во основно, предаваат и сега. Зашто би менувале нешто во начинот на предавање/оценување ?

Главни виновници според мене се родителите. Ептен се разгалени денешниве деца.
Кај смеевме ние без потреба да отсуствуваме ?
Кога ќе се вратевме од школо прво фаќавме книга и домашната... а сега телефонот, интернетот, фејсбукот и да видат кој со кого се ставил во врска (алоооооо 10 годишни деца).

И нека не се жалат од екстерното. Ние правевме годишни тестови по секој предмет (без да ни дадат прашања, а камо ли и одговори)... немавме друг избор освен книгата да ја читаме цела.
Сега и тие веќе се исфрлени. Ретко кој ги применува.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom