Воени авиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Bacillus gagous
  • Време на започнување Време на започнување
Koj averzija od MiG-23 ima bombaderski sposbnosti ikoja.

@# 23 ima
radar SAFIR a A 27 ima npaden sistem KJARA.

Meshavina nema veruvaj mi.

naj grubo receno ili ne seproslvaile vo lokalnit ekonflikti.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-23[DOUBLEPOST=1445855210][/DOUBLEPOST]https://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_MiG-27

Kaj linkot sto go spodeluvas za Mig 23 procitaj eve pomos baraj Ground-attack variants a kaj 27 vidi gi bombite.
 
Последно уредено:
..ајсмен.., шипки варени што ќе ме погодиш од Загреб... :) , не ќе можеш ни опашката да ми ја посолиш , а не пак да ме погодиш....:)
Миг 21 е последен во низата едномоторни пресретнувачи и мора да се признае достоен примерок , во самиот врв .. на концептот на Курт Танк кој инаку се прославил на времето со ФокеВулфот 190..... и кој концепт потоа и русите , американците, французите и останатите без срам и перде го копираа...
Овие другиве кои ги спомнуваш се двомоторни авиони , небо и земја со лозата Миг15-17-19-21 и на нив сличните Сухои , не многу познати надвор од СССР..
Русија има еден интересен систем во авијацијата , посебно воената..
ОКБ и производни заводи означена со бројка. Опитните Конструкторски Бироа ги носеа имињата на Главните Конструктори , а обично беа од ниво на мали тимови , до цели институти кои на некој начин конкурираа и се натпреваруваа за државни буџети за проекти кои ги нудеа , а на основа на ТТ барања емитирани од страна на заинтересираните министерства. ОКБ -те го следат проектот до напреден прототип, а после на основа на одлука за сериско производство некој или повеќе од заводите добиваат нарачки за серија.
Со распадот на СССР многу од овие системи останаа без работа и се снаоѓаа како кој знае и умее.., а само неколку останаа исклучиво во браншата на воздухопловно производство. Истата судбина ги стигна и многуте кооперанти и производители на компоненти, материјали и подсистеми.
Системот е сличен и во УСА , а и насекаде само што таму од секогаш компаниите ( наводно приватни , а ДЕБЕЛО на државни буџети) реализираат проекти на основа на спецификацци емитирани од страна на соодветните заинтересирани државни институции во рамките на самата компанија , соработка со НАСА и некои универзитети...
Всушност се е тоа иста приказна само во различни обланди..., а се сведува на дебело трошење на пари за да се одржува трката во наоружување, која пак за да биде оправдана , постојано мора да измислува и произведува војна.....:sneaky:
 
..ајсмен.., шипки варени што ќе ме погодиш од Загреб... :) , не ќе можеш ни опашката да ми ја посолиш , а не пак да ме погодиш....:)
Миг 21 е последен во низата едномоторни пресретнувачи и мора да се признае достоен примерок , во самиот врв .. на концептот на Курт Танк кој инаку се прославил на времето со ФокеВулфот 190..... и кој концепт потоа и русите , американците, французите и останатите без срам и перде го копираа...
Овие другиве кои ги спомнуваш се двомоторни авиони , небо и земја со лозата Миг15-17-19-21 и на нив сличните Сухои , не многу познати надвор од СССР..
Русија има еден интересен систем во авијацијата , посебно воената..
ОКБ и производни заводи означена со бројка. Опитните Конструкторски Бироа ги носеа имињата на Главните Конструктори , а обично беа од ниво на мали тимови , до цели институти кои на некој начин конкурираа и се натпреваруваа за државни буџети за проекти кои ги нудеа , а на основа на ТТ барања емитирани од страна на заинтересираните министерства. ОКБ -те го следат проектот до напреден прототип, а после на основа на одлука за сериско производство некој или повеќе од заводите добиваат нарачки за серија.
Со распадот на СССР многу од овие системи останаа без работа и се снаоѓаа како кој знае и умее.., а само неколку останаа исклучиво во браншата на воздухопловно производство. Истата судбина ги стигна и многуте кооперанти и производители на компоненти, материјали и подсистеми.
Системот е сличен и во УСА , а и насекаде само што таму од секогаш компаниите ( наводно приватни , а ДЕБЕЛО на државни буџети) реализираат проекти на основа на спецификацци емитирани од страна на соодветните заинтересирани државни институции во рамките на самата компанија , соработка со НАСА и некои универзитети...
Всушност се е тоа иста приказна само во различни обланди..., а се сведува на дебело трошење на пари за да се одржува трката во наоружување, која пак за да биде оправдана , постојано мора да измислува и произведува војна.....:sneaky:

Тебе не се ни обидувам да те нишанам,а уште помалку да се обидам да те гаѓам па макар летал и со An-2 за кој мислам дека ти е омилен. Напишав дека влече корени од Mig 21 и е негова замена, а кога е замена нормално е да е подобрена иако ми е жал што 29 не ги задржа делта крилата и овој моабет ќе го немавме;)
Нормално е да не се познати Сухоите од таа генерација затоа што беа далеку зад Миг, твојот коментар може да се смета како надополнување на мојте предходни, мислам дека токму тој натпревар меѓу развојните бироа ја имаат уназадено руската авијација особено по згаснувањето на многу познати кои по доаѓањето на Путин се вратија како Beriev, Yakovlev и останати. Во САД играта е околу парите субвеции, развојни прогарами и како уште не се нарекуваат, не сакам да пишувам колку пари се фрлени на тажниот F-35 Lightning II кој никако да проработи, кога би знаеале американците кај им одат парите од данокот.
 
Ја објавив во конфликтот за Сирија но морам и тука, многу добро изгледа :cuc: владетелот SU-24
Еве слика
suhoj2-640x360_zpsqzvvef9t.jpg
 
XF85 "Goblin"
[DOUBLEPOST=1454831327][/DOUBLEPOST]М50,М52
 

Attachments

  • m50_02.jpg
    m50_02.jpg
    30,5 KB · Прегледи: 8
Последно уредено:
Имав прочитано некаде мислам дека за su-30 стануваше збор, дека максимална брзина на низок лет изнесува 1350m/h, а на висок лет 2400,дали некој може да ми објасни зошто на големи височини постигнува поголема брзина, а воздухот таму е поредок па мислам дека и брзината би требала да биде помала?
 
Имав прочитано некаде мислам дека за su-30 стануваше збор, дека максимална брзина на низок лет изнесува 1350m/h, а на висок лет 2400,дали некој може да ми објасни зошто на големи височини постигнува поголема брзина, а воздухот таму е поредок па мислам дека и брзината би требала да биде помала?
во низок лет воздухот е погуст и дава многу поголем отпор на површините на авионот, тоа не само шо го забавува авионот туку и преставува опасност од пренапрегнување на крила, стабилизатори, преткрилца.... затоа некогаш е пропишана и максимална брзина на авион при ниски брзини иако може да постигне и поголема, не се користи ради безбедносни причини, на поголеми висини воздухор е мнооогу поредок нема отпор нема стрес на материјалот...
 
Гледав видео кога МиГ-29 беше на 17km висина и леташе со некоја брзина од 600-650km/h, и тоа ме збуни, изгледа не е летал со полна гас.
 
Гледав видео кога МиГ-29 беше на 17km висина и леташе со некоја брзина од 600-650km/h, и тоа ме збуни, изгледа не е летал со полна гас.

Па ако нема потреба никогаш авионите не летаат со суперсонична брзина,
 
Гледав видео кога МиГ-29 беше на 17km висина и леташе со некоја брзина од 600-650km/h, и тоа ме збуни, изгледа не е летал со полна гас.
не знам дал може да лета со толку мала брзина на толкава висина, си има за секој модел на авион и минимална и максимална брзина, на големи висини поради реткиот воздух (а воздухот го “држи“ авионот“ потребна е поголема брзина за да лета авионот, да не влзе цо стал... а колку е тоа кај Миг, не знам, можеби беше 650 јазли брзината? то е веќе околу 1200 км/час
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom