Mig 23 ima dve verzii lovec-presretnuvac i lovec-bombarder slicno i Mig 27.Mig-23 e tipicen lovec - lovec bombarder e MiG-27 .
na izgle slicni no totalno razlicna namena i oprema.
Kaj linkot sto go spodeluvas za Mig 23 procitaj eve pomos baraj Ground-attack variants a kaj 27 vidi gi bombite.Koj averzija od MiG-23 ima bombaderski sposbnosti ikoja.
@# 23 ima
radar SAFIR a A 27 ima npaden sistem KJARA.
Meshavina nema veruvaj mi.
naj grubo receno ili ne seproslvaile vo lokalnit ekonflikti.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan-Gurevich_MiG-23[DOUBLEPOST=1445855210][/DOUBLEPOST]https://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_MiG-27
Тебе не се ни обидувам да те нишанам,а уште помалку да се обидам да те гаѓам па макар летал и со An-2 за кој мислам дека ти е омилен. Напишав дека влече корени од Mig 21 и е негова замена, а кога е замена нормално е да е подобрена иако ми е жал што 29 не ги задржа делта крилата и овој моабет ќе го немавме..ајсмен.., шипки варени што ќе ме погодиш од Загреб... , не ќе можеш ни опашката да ми ја посолиш , а не пак да ме погодиш....
Миг 21 е последен во низата едномоторни пресретнувачи и мора да се признае достоен примерок , во самиот врв .. на концептот на Курт Танк кој инаку се прославил на времето со ФокеВулфот 190..... и кој концепт потоа и русите , американците, французите и останатите без срам и перде го копираа...
Овие другиве кои ги спомнуваш се двомоторни авиони , небо и земја со лозата Миг15-17-19-21 и на нив сличните Сухои , не многу познати надвор од СССР..
Русија има еден интересен систем во авијацијата , посебно воената..
ОКБ и производни заводи означена со бројка. Опитните Конструкторски Бироа ги носеа имињата на Главните Конструктори , а обично беа од ниво на мали тимови , до цели институти кои на некој начин конкурираа и се натпреваруваа за државни буџети за проекти кои ги нудеа , а на основа на ТТ барања емитирани од страна на заинтересираните министерства. ОКБ -те го следат проектот до напреден прототип, а после на основа на одлука за сериско производство некој или повеќе од заводите добиваат нарачки за серија.
Со распадот на СССР многу од овие системи останаа без работа и се снаоѓаа како кој знае и умее.., а само неколку останаа исклучиво во браншата на воздухопловно производство. Истата судбина ги стигна и многуте кооперанти и производители на компоненти, материјали и подсистеми.
Системот е сличен и во УСА , а и насекаде само што таму од секогаш компаниите ( наводно приватни , а ДЕБЕЛО на државни буџети) реализираат проекти на основа на спецификацци емитирани од страна на соодветните заинтересирани државни институции во рамките на самата компанија , соработка со НАСА и некои универзитети...
Всушност се е тоа иста приказна само во различни обланди..., а се сведува на дебело трошење на пари за да се одржува трката во наоружување, која пак за да биде оправдана , постојано мора да измислува и произведува војна.....
Вториот авион е сириски Mig-21 еве уште едно видеоЈа објавив во конфликтот за Сирија но морам и тука, многу добро изгледа владетелот SU-24
Еве слика
во низок лет воздухот е погуст и дава многу поголем отпор на површините на авионот, тоа не само шо го забавува авионот туку и преставува опасност од пренапрегнување на крила, стабилизатори, преткрилца.... затоа некогаш е пропишана и максимална брзина на авион при ниски брзини иако може да постигне и поголема, не се користи ради безбедносни причини, на поголеми висини воздухор е мнооогу поредок нема отпор нема стрес на материјалот...Имав прочитано некаде мислам дека за su-30 стануваше збор, дека максимална брзина на низок лет изнесува 1350m/h, а на висок лет 2400,дали некој може да ми објасни зошто на големи височини постигнува поголема брзина, а воздухот таму е поредок па мислам дека и брзината би требала да биде помала?
Па ако нема потреба никогаш авионите не летаат со суперсонична брзина,Гледав видео кога МиГ-29 беше на 17km висина и леташе со некоја брзина од 600-650km/h, и тоа ме збуни, изгледа не е летал со полна гас.
не знам дал може да лета со толку мала брзина на толкава висина, си има за секој модел на авион и минимална и максимална брзина, на големи висини поради реткиот воздух (а воздухот го “држи“ авионот“ потребна е поголема брзина за да лета авионот, да не влзе цо стал... а колку е тоа кај Миг, не знам, можеби беше 650 јазли брзината? то е веќе околу 1200 км/часГледав видео кога МиГ-29 беше на 17km висина и леташе со некоја брзина од 600-650km/h, и тоа ме збуни, изгледа не е летал со полна гас.