Воени авиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Bacillus gagous
  • Време на започнување Време на започнување

сухој Т-50. PAK ФА, кога целосно ќе биде развиен, е наменет да биде наследник на Миг-29 и Су-27 во рускиот попис и служи како основа на FGFA Сухој / HAL се развива со ИндијаВториотпрототип беше да ја започне својата лет тест до крајот на 2010 година, но тоа беше одложено до март 2011 година

 
Еве го т-50
56130_39513372_t504.jpg


56130_91184702_but.jpg


56130_118540105_t5050.jpg


Su-41 ( сеуште е во развој )
65870_131716825_MFI_29_Arte.jpg


56130_74087644_mfp93.jpg


56130_49391765_mfp20.jpg


редполагаемые технические характеристики.
первыј полет 2020 год
вес:
максимальныј взлетныј 55000 кг
нормальныј 41250 кг
пустој 27500 кг
топливо 16500 кг
нагрузка 11000 кг
тјага двигателеј:
- форсажнаја 2 * 25000 кгс
- максимальнаја 2 * 18000кгс
длина (без пвд) 23.4 м
размах 9.71 / 19.06 м
высота 6.4 м
плоштадь крыла 76.5 / 95.0 кв. м
скорость максимальнаја 2200 км/ч
скорость крејсерскаја 2200 км/ч
дальность практическаја 10000 км
радиус дејствија 2500 - 3500 км
количество узлов подвески 20 шт
--- надополнето: Nov 25, 2011 4:46 PM ---
Сухој СУ-35 руски борбен повеќенаменски воен авион 4 + генерација.
Поради сличноста на изгледот, како и компоненти кои ги содржи од Deli SU-35 се смета за близок "братучед" СУ-30MKI, специјализирана верзија на СУ-30.
Понатаму би требало да се развива во форма на верзии на Су-35BM.

SU-35 се наоѓа во мал број во руската авијација (вкупно вклучувајќи сите прототипи направени се 12 копии).
ber72006_2.jpg


sukhoi-su-35-flanker-e-strike-fighter-1280x800.jpg





Главни карактеристики
Должина: 21.9 метри
Должина: 5,9 метри
Распон на крилја: 15.3 метри

Полетување тежина, со две Р-77 и два R-73: 25,3 тони
Полетување тежина, со максимална носивост: 34,5 тони
Вкупно удар на располагање, две Сатурн 177S мотори: 29 тони
Влеча на сооднос тежина, под нормални и максимално оптоварување: 1.14 / 0.84

Максимална гориво во интегриран резервар: 11,5 тони
Максимална оружје оптоварување: 8 тони

Користење таванот: 18 километри
Опсег со максимална гориво, на нивото на морето и висина: 1580 km / 3.600 км
Фери опсег, со две PTB-2000 надворешните резервоари: 4.500 км

Забрзување од 600kph да 1100kph, на 1000м алт и 50% гориво: 13,8 секунди
Забрзување од 1100kph да 1300kph, на 1000м алт и 50% гориво: 8,0 секунди
Максимална цена на се искачи, на 1000м алт: 280 метри / секунда
Максимална airspeed, ниско ниво и надморска височина (200 / 11000m): 1400 километри на час / M2.25
Максимална Г-оптоварување: 9 g на

Полетување се кандидира, со полно afterburner, нормална тежина: 400-450 метри
Целна тек, сопирачките + падобран, стандард слетување Тежина: 650 метри
 
Само што ако дувне ветер одма ќе паднат,овие Екраноплани може да летаат само ако времето е многу мирно. Сето ова е неуптребливо наменето за пропагандни цели во време на студената војна, да се направи нешто најголемо па макар и да не може да лета, дури и ракети монтирале. :)

Денес скапуваат и се експериментира само со многу помали. Слична технологија е онаа кај ховеркафтите кој барем имаат употребна вредност и денес се користат.


Каспиското чудовиште денес, го оставиле да скапува можеле барем во музеј да го сместат.
007ke80p

007fb8xf

007s8k5h
 
ng_jas39_01_5463.jpg

163777.jpg



Мојот омилен авион ... Грипен ЈАС 39 , се надеван дека кога некогаш ќе имаме наши ВВС и кога ќе го направат карго- воениот аеродром на Овче Поле , ќе имаме вакви барем 4 или 6 кој ќе ги заменат Сухоите и ќе имаме колку толку солидно покровителство на воздушнио простор !:D

http://www.google.com/url?sa=t&rct=...Lrgdh-0f2RD-n3DJQ&sig2=xtmYNhPdkBaHOdOQKJnSvg
 
Edno prasanje so sto raspolaga MAkedonskata Voena Avijacija ,ako moze da kaze nekoj
--- надополнето: 31 декември 2011 во 17:01 ---
F-22 Raptor

transparent.gif
AFD-060517-013.jpg



Primary Function: Fighter, air-dominance

Wingspan: 44 feet, 6 inches

Length: 62 feet, 1 inch

Height: 16 feet, 5 inches

Powerplant: Two Pratt & Whitney F119-PW-100 engines capable of supercruise and thrust vectoring

Speed: Mach 1.8 (supercruise: Mach 1.5)

Armament: Two AIM-9 Sidewinders; six AIM-120C Advanced Medium-Range Air-to-Air Missiles (AMRAAM); one 20mm Gatling gun; and two, 1,000-pound Joint Direct Attack Munitions (JDAM).

Crew: One

Builder: Boeing and Lockheed Martin Corp.

Major Subcontractors (partial list): Northrop Grumman, Texas Instruments, Kidde-Graviner Ltd., Allied-Signal Aerospace, Hughes Radar Systems, Harris, Fairchild Defense, GEC Avionics, Lockheed Sanders, Kaiser Electronics, Digital Equipment Corp., Rosemount Aerospace, Curtiss-Wright Flight Systems, Dowty Decoto, EDO Corp., Lear Astronics Corp., Parker-Hannifin Corp., Simmonds Precision, Sterer Engineering, TRW, XAR, Motorola, Hamilton Standard, Sanders/GE Joint Venture, Menasco Aerospace.

Personnel (approximate): USAF Program Office, 350; Lockheed Martin Aeronautical Systems, 1,000; Boeing, 1,500; Lockheed Martin Tactical Aircraft Systems; 1,200; Pratt & Whitney, 1,700.


edno vakvo i MAkedonija ke ja nema
 
Edno prasanje so sto raspolaga MAkedonskata Voena Avijacija ,ako moze da kaze nekoj
--- надополнето: 31 декември 2011 во 17:01 ---



edno vakvo i MAkedonija ke ja nema

Моментално колку знам со ништо, пробаат да летаат на некои метли, ама слабо им оди..:)
Мислам.... освен 4 ком Су-25 во непозната состојба и ниво на корозија , неколку Ми-17 и исто толку Ми-24 сите во апсолутно нејасна кондиција, па еден Ан-2 со истечен ресурс на мотор и потреба од комплетна ревизија..... НИШТО.
Незнам што е со оние Злин-ови кои некогаш летаа, ако не ги испокршија во меѓувреме...
Значи остануваат метлите, под услов ако успеат да најдат некоја љубезна вештица да ги научи да летаат на нив...;)
 
Моментално колку знам со ништо, пробаат да летаат на некои метли, ама слабо им оди..:)
Мислам.... освен 4 ком Су-25 во непозната состојба и ниво на корозија , неколку Ми-17 и исто толку Ми-24 сите во апсолутно нејасна кондиција, па еден Ан-2 со истечен ресурс на мотор и потреба од комплетна ревизија..... НИШТО.
Незнам што е со оние Злин-ови кои некогаш летаа, ако не ги испокршија во меѓувреме...
Значи остануваат метлите, под услов ако успеат да најдат некоја љубезна вештица да ги научи да летаат на нив...;)


haha u pravo si a ako ima nekoj sliki da postira da vidime ....
 
Моментално колку знам со ништо, пробаат да летаат на некои метли, ама слабо им оди..:)
Мислам.... освен 4 ком Су-25 во непозната состојба и ниво на корозија , неколку Ми-17 и исто толку Ми-24 сите во апсолутно нејасна кондиција, па еден Ан-2 со истечен ресурс на мотор и потреба од комплетна ревизија..... НИШТО.
Незнам што е со оние Злин-ови кои некогаш летаа, ако не ги испокршија во меѓувреме...
Значи остануваат метлите, под услов ако успеат да најдат некоја љубезна вештица да ги научи да летаат на нив...;)
A зошто би летале?? Замислуваш некои воздушни битки над Македонија ?
 
A зошто би летале?? Замислуваш некои воздушни битки над Македонија ?
...воздушни битки нема веќе нигде леташко....ниту ќе има, .................но знаеш ли ти кое е најделотворно средство за дигање на морал на напатен народ?????
-Четири Сухоја 25 у низок лет и збиена формација, два три пати во годината над Македонија...;)..ќе потсетуат дека уште не има како држава......:)
А моралот е прво, се друго е второ.......или последица..
 
...воздушни битки нема веќе нигде леташко....ниту ќе има, .................но знаеш ли ти кое е најделотворно средство за дигање на морал на напатен народ?????
-Четири Сухоја 25 у низок лет и збиена формација, два три пати во годината над Македонија...;)..ќе потсетуат дека уште не има како држава......:)
А моралот е прво, се друго е второ.......или последица..
За толку може да рентаме 2-3 пати годишно неколку авиони да пролетаат над МК, и тоа може секој пат различни, Мираж, Торнадо, Ф16, Миг.... има да биде ем спектакуларно ем разнолико а и сигурно ќе кошта помалце од колку да цела година се одржаваат авиони и плаќаат пилоти.
 
За толку може да рентаме 2-3 пати годишно неколку авиони да пролетаат над МК, и тоа може секој пат различни, Мираж, Торнадо, Ф16, Миг.... има да биде ем спектакуларно ем разнолико а и сигурно ќе кошта помалце од колку да цела година се одржаваат авиони и плаќаат пилоти.
Ај сеа..ти апсолутно антипротивен, да рентаме, само пари да се давало
Ене ги онде стојат ко накиснати тетреби, треба само да ги исушиме , исчистиме , наполниме со гориво и упуштиме тоа моторите......, колку за акумулатори ваљда може да се најде...:)...башка, домашно си е домашно.., што ќе ни најмени, кога си имаме свои....
 
За толку може да рентаме 2-3 пати годишно неколку авиони да пролетаат над МК, и тоа може секој пат различни, Мираж, Торнадо, Ф16, Миг.... има да биде ем спектакуларно ем разнолико а и сигурно ќе кошта помалце од колку да цела година се одржаваат авиони и плаќаат пилоти.


Bidi siguren deka ovie avioni sto gi kaza ke kostaat poevtino da se iznajmat
 
Ако го зголемат буџетот на МО може ќе ги видиме су25ките како летат над МК
 
За нашава територија доволно се и тие 4 сухои што ги имаме,имавме некои руски хилихоптери ама не знам точно кој модел и колку .... нема потреба АРМ да набавува авијација подобро е да се поднови со нешто вакво
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom