Се урива дел од старата железничка станица, а оштетени се и неколку римски стели

  • Креатор на темата Креатор на темата Hip.Hop_MKD
  • Време на започнување Време на започнување
Ќе направат уште постара и поубава нефункцонална железничка станица и саатот ќе го поправат.
Знаеш дека коце-циганот вистина имаше таква изјава нели ? дека ќе го поправел саатот :D ?
 
Ако горенаведената слика стварно треба да се реализира не знам што да кажам, срамота. Нека не ја чепкаат старата железничка, ете ако се рестаурира ама никако да се направи доградба. Е сега знам местото е атрактивно може да никне некој комплекс ама со тоа целосно ќе се уништи остатокот од старата железничка. А како алтернатива можат да ги средат железничките станици во другите градови во Македонија, на пример таа во Кичево за почеток која е жалосна руина, секаде капе и цела станица мириса на моч. (n)
 
Ако горенаведената слика стварно треба да се реализира не знам што да кажам, срамота. Нека не ја чепкаат старата железничка, ете ако се рестаурира ама никако да се направи доградба. Е сега знам местото е атрактивно може да никне некој комплекс ама со тоа целосно ќе се уништи остатокот од старата железничка. А како алтернатива можат да ги средат железничките станици во другите градови во Македонија, на пример таа во Кичево за почеток која е жалосна руина, секаде капе и цела станица мириса на моч. (n)


Доградба и ќе биде.
Ете немало да е тоа на сликата проектот од 2004та туку Лимак ќе гради по друг план.
 
Доградба и ќе биде.
Ете немало да е тоа на сликата проектот од 2004та туку Лимак ќе гради по друг план.

За џабе, ќе се изгуби смислата да се чува останатиот дел од старата железничка. Штом така нека ја рушат подобро.
 
Ако горенаведената слика стварно треба да се реализира не знам што да кажам, срамота. Нека не ја чепкаат старата железничка, ете ако се рестаурира ама никако да се направи доградба. Е сега знам местото е атрактивно може да никне некој комплекс ама со тоа целосно ќе се уништи остатокот од старата железничка. А како алтернатива можат да ги средат железничките станици во другите градови во Македонија, на пример таа во Кичево за почеток која е жалосна руина, секаде капе и цела станица мириса на моч. (n)

Ќе никне и нов објект кај стара железничка. Местото е продадено за 50 евра квадрат. Мислам дека беше 3000 денари, ама бидејќи не сум сигурна нека бидат 50 евра.
 
Ќе никне и нов објект кај стара железничка. Местото е продадено за 50 евра квадрат. Мислам дека беше 3000 денари, ама бидејќи не сум сигурна нека бидат 50 евра.
Турски „Лимак“ купи уште една парцела кај старата железничка станица

Уште една голема градежна парцела во центарот на Скопје отиде во рацете на турскиот холдинг „Лимак“. На денешната електронска аукција за 9.895 метри квадратни државно земјиште околу старата железничка станица [»мапа], Турците беа единствени заинтересирани и со едно наддавање станаа сопственици на парцелата за 3.100 денари за квадрат, односно вкупно половина милион евра.

Деталниот урбанистички план на ова место предвидува зграда која ќе биде доградба на Музејот на град Скопје, односно старата железничка станица. Предвидената намена на просторот е за културни институции, со максимална бруто површина на објектот од 25.959 метри квадратни, но 49% од неговата квадратура инвеститорот ќе може да ја намени за други содржини и дејности. Најголемата дозволена висина на зградата е 23 метри, односно приземје и пет ката. Рокот за прибавување на дозвола за градење е една година, а рокот за изградба на објектот е 6 години.

Лимак во вторникот за околу 3,3 милиони евра ја купи и соседната парцеласо површина од 31.929 метри квадратни и должина од речиси еден километар, која се протега долж зацртаната подземна траса на Јужниот булевар.
Извор: http://bukvar.mk/news/turski-limak-...-kaj-starata-zheleznichka-stanica?newsid=hxUm
 
Турски „Лимак“ купи уште една парцела кај старата железничка станица

Уште една голема градежна парцела во центарот на Скопје отиде во рацете на турскиот холдинг „Лимак“. На денешната електронска аукција за 9.895 метри квадратни државно земјиште околу старата железничка станица [»мапа], Турците беа единствени заинтересирани и со едно наддавање станаа сопственици на парцелата за 3.100 денари за квадрат, односно вкупно половина милион евра.

Деталниот урбанистички план на ова место предвидува зграда која ќе биде доградба на Музејот на град Скопје, односно старата железничка станица. Предвидената намена на просторот е за културни институции, со максимална бруто површина на објектот од 25.959 метри квадратни, но 49% од неговата квадратура инвеститорот ќе може да ја намени за други содржини и дејности. Најголемата дозволена висина на зградата е 23 метри, односно приземје и пет ката. Рокот за прибавување на дозвола за градење е една година, а рокот за изградба на објектот е 6 години.

Лимак во вторникот за околу 3,3 милиони евра ја купи и соседната парцеласо површина од 31.929 метри квадратни и должина од речиси еден километар, која се протега долж зацртаната подземна траса на Јужниот булевар.
Извор: http://bukvar.mk/news/turski-limak-...-kaj-starata-zheleznichka-stanica?newsid=hxUm

Сум им украла 50 денари! :tapp:
Мене срам да ми е, а за нив браво што продале место за 50 евра квадрат у центар на главен град. :cuc:
 
Сум им украла 50 денари! :tapp:
Мене срам да ми е, а за нив браво што продале место за 50 евра квадрат у центар на главен град. :cuc:
Да знам дека толку ефтино било ќе ја шитнев куќава и ќе си напраев од оние куќине Hot-Hot у сред Центар..
Браво, глупи се како шублер...
 
Сум им украла 50 денари! :tapp:
Мене срам да ми е, а за нив браво што продале место за 50 евра квадрат у центар на главен град. :cuc:

Глупо што толку ефтино се дало земјиштето.

А ти опрај си ја математиката :)
 
За џабе, ќе се изгуби смислата да се чува останатиот дел од старата железничка. Штом така нека ја рушат подобро.

Оваа зграда единствен„жив“ сведок на таа скопска трагедија.
И не требаат да ја чепкаат.Ниту да ја рушат.
Ако ја прават,нека ја прават како што беше.
Како што е случај со стариот скопски театар.
Железничката станица беше „најубава на Балканот“
Сосем добро ја познавам и неа и пероните и подземните премини,но секако и малата станица,а најповеќе и возевите.Значи од кај го знам ова
а сум од .....
Ова како прашање:
Одма во главниот хол,од главниот влез кога ќе се влезете во чело......
ќе ве дочека што ? Мислам за состојба пред 1963 година.
И “офицерски“- ако се прави треба да биде истоветен со стариот дом.
(а битолчани ќе треба да го вратат големиот лустер,каде му е местото)
 
Ништо чудно, кога дозволија црквите да се палат, крадат вредни икони, за овие пак ич око не им трепнува!
Незнам што се чудите! За историја нема место во оваа држава!
:facepalm:
 

Сликите се фотошопирани. Внесени се моменти од земјотресот во 63-та, затоа толку разурнат бетон. Не е вистина дека се урива дел од објектот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom