Samsung Galaxy Nexus во ВИП

  • Креатор на темата Креатор на темата Blazing Guns
  • Време на започнување Време на започнување
Samsung Galaxy Nesus i9250 во VIP им се заклучени на сите мрежи, дури и на ВИП се заклучени. :facepalm::pos::pos::pos:Грешка имаат нешто направено.
 
Samsung Galaxy Nesus i9250 во VIP им се заклучени на сите мрежи, дури и на ВИП се заклучени. :facepalm::pos::pos::pos:Грешка имаат нешто направено.


ахм, и јас кој го купив не можев да вртам нигде, па се вратив одма, и тие не знаеа што е работава, бараа некои кодови, па едвај најдоа некој код, внесоа и го отклучија :)
ми го запишаа и на листе случајно пак да не ми потреба: #0111*20696250#
ама мислам дека за секој телефон различен код треба :)
 
ахм, и јас кој го купив не можев да вртам нигде, па се вратив одма, и тие не знаеа што е работава, бараа некои кодови, па едвај најдоа некој код, внесоа и го отклучија :)
ми го запишаа и на листе случајно пак да не ми потреба: #0111*20696250#
ама мислам дека за секој телефон различен код треба :)

По грешка им пратиле заклучени на сите оператори, па дури и на ВИП.
 
Samsung ја откажале продажбата односно производството на 32GB Galaxy Nexus. И ова горе што пишавте за заклучениве телефони изгледа многу непрофесионално. Единствено ако не е тоа некоја намерна финта за безбедност, за што искрено се сомневам.
 
Samsung ја откажале продажбата односно производството на 32GB Galaxy Nexus. И ова горе што пишавте за заклучениве телефони изгледа многу непрофесионално. Единствено ако не е тоа некоја намерна финта за безбедност, за што искрено се сомневам.

Која намерна финта жити се.... :pos::pos::pos::pos::pos:
 
едноставно почуствувале дека треба да одат на финта :pos:

Да да и сите муштерии да се враќаат нервозни. Некоја нова стратегија може им е тоа. Но да не им го лупне некој од глава телефонот и да им каже абе дај престанете со финтава. :pos::pos::pos:
 
Да да и сите муштерии да се враќаат нервозни. Некоја нова стратегија може им е тоа. Но да не им го лупне некој од глава телефонот и да им каже абе дај престанете со финтава. :pos::pos::pos:

:pos: а мене 5 пати ме прашаа кој ти е ПИН, мислеа дека треба ПИН-от да го внесат да се отклучи... па кога видоа не иде тек тогаш бараа ќаре... изгледа сум бил прв шо се вратил, уште самите не си ја сфатиле „финтата“ :pos:
 
ми рекоа од вип во салон дека од сервис им рекле дека го тестирале телефонот и немал мртов пиксел :/ или се слепи или се прават...

и тие се чудеа кога проверија, зашто и тие видоа дека има...
рекоа демек утре ќе им стигнел... ама ако седи уште мртвиот пиксел (што не е можно да не седи, да беше ЛЦД ќе сфатев може се „одмрзнал“ ама на SAMOLED!?) не им го земам назад, што сакаат нека прават...
 
ми рекоа од вип во салон дека од сервис им рекле дека го тестирале телефонот и немал мртов пиксел :/ или се слепи или се прават...

и тие се чудеа кога проверија, зашто и тие видоа дека има...
рекоа демек утре ќе им стигнел... ама ако седи уште мртвиот пиксел (што не е можно да не седи, да беше ЛЦД ќе сфатев може се „одмрзнал“ ама на SAMOLED!?) не им го земам назад, што сакаат нека прават...

Шо напрај го зеде?
 
Шо напрај го зеде?


им го вратив пак, не го напраеле, бил тестиран и немал мртов пиксел :tapp: се јавив и на сервис (Service center Video Data) и ми рекоа демек чим кај нас е тестиран и сме напишале нема мртов или било каков пиксел, нема сигурно, ние тестираме со програми од самсунг директно, не ни се нас од интернет, нема шанси да има мртов пиксел :facepalm:
ја не знам какви чуда имаат за тестирање, ама веројатно какви и програми да имаат тие не можат да им кажат директно дали има неисправен пиксел, мора сами да видат слепците неписмени :facepalm:

или ја и сите други сме слепи, или се праат многу паметни овие од сервис, бар да пишеа не покрива тоа гаранцијата, а не да те прават будала :mad:
да ти се одмили и телефон и се, нов, 1 недела го имаш, 2 недели на сервис :mad:
 
...да ти се одмили и телефон и се, нов, 1 недела го имаш, 2 недели на сервис :mad:
Баш да ти се одмили. А да отидеш кај нив во сервис да им покажеш? Имаат повеќе канцеларии за сервис, има во Аеродром, Тафталиџе, тоа на Рузвелтова не знам дали им е сервис или само како централа нешто.
 
Баш да ти се одмили. А да отидеш кај нив во сервис да им покажеш? Имаат повеќе канцеларии за сервис, има во Аеродром, Тафталиџе, тоа на Рузвелтова не знам дали им е сервис или само како централа нешто.


не сум од Скопје, а и ме мрзи.. и да дојдам до Скопје џабе ќе се малтретирам, плус вип - па преку незнам кој - па до кај нив оделе телефониве, па дали ќе најдеш кај им е точно сервисот, па дали ќе ти завршат работа .. не можам више да се замарам, сега ако не го видат пикселов па не знам кога.

опис на дефектот: на десната страна на екранот покрај вториот ред на икони се гледа многу мала светла точка
 
им го вратив пак, не го напраеле, бил тестиран и немал мртов пиксел :tapp: се јавив и на сервис (Service center Video Data) и ми рекоа демек чим кај нас е тестиран и сме напишале нема мртов или било каков пиксел, нема сигурно, ние тестираме со програми од самсунг директно, не ни се нас од интернет, нема шанси да има мртов пиксел :facepalm:
ја не знам какви чуда имаат за тестирање, ама веројатно какви и програми да имаат тие не можат да им кажат директно дали има неисправен пиксел, мора сами да видат слепците неписмени :facepalm:

или ја и сите други сме слепи, или се праат многу паметни овие од сервис, бар да пишеа не покрива тоа гаранцијата, а не да те прават будала :mad:
да ти се одмили и телефон и се, нов, 1 недела го имаш, 2 недели на сервис :mad:

Подобро би поминал доколку би го земал телефонот од приватна мобилара отколку од оператор. Па и овие од Видео Дата врска немаат од животот. 2 и 2 не знаат да спојат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom