Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Samsung Galaxy Nesus i9250 во VIP им се заклучени на сите мрежи, дури и на ВИП се заклучени.Грешка имаат нешто направено.
ахм, и јас кој го купив не можев да вртам нигде, па се вратив одма, и тие не знаеа што е работава, бараа некои кодови, па едвај најдоа некој код, внесоа и го отклучија
ми го запишаа и на листе случајно пак да не ми потреба: #0111*20696250#
ама мислам дека за секој телефон различен код треба![]()
По грешка им пратиле заклучени на сите оператори, па дури и на ВИП.
Samsung ја откажале продажбата односно производството на 32GB Galaxy Nexus. И ова горе што пишавте за заклучениве телефони изгледа многу непрофесионално. Единствено ако не е тоа некоја намерна финта за безбедност, за што искрено се сомневам.
Која намерна финта жити се....![]()
едноставно почуствувале дека треба да одат на финта![]()
Да да и сите муштерии да се враќаат нервозни. Некоја нова стратегија може им е тоа. Но да не им го лупне некој од глава телефонот и да им каже абе дај престанете со финтава.![]()
ми рекоа од вип во салон дека од сервис им рекле дека го тестирале телефонот и немал мртов пиксел :/ или се слепи или се прават...
и тие се чудеа кога проверија, зашто и тие видоа дека има...
рекоа демек утре ќе им стигнел... ама ако седи уште мртвиот пиксел (што не е можно да не седи, да беше ЛЦД ќе сфатев може се „одмрзнал“ ама на SAMOLED!?) не им го земам назад, што сакаат нека прават...
Шо напрај го зеде?
Баш да ти се одмили. А да отидеш кај нив во сервис да им покажеш? Имаат повеќе канцеларии за сервис, има во Аеродром, Тафталиџе, тоа на Рузвелтова не знам дали им е сервис или само како централа нешто....да ти се одмили и телефон и се, нов, 1 недела го имаш, 2 недели на сервис![]()
Баш да ти се одмили. А да отидеш кај нив во сервис да им покажеш? Имаат повеќе канцеларии за сервис, има во Аеродром, Тафталиџе, тоа на Рузвелтова не знам дали им е сервис или само како централа нешто.
им го вратив пак, не го напраеле, бил тестиран и немал мртов пикселсе јавив и на сервис (Service center Video Data) и ми рекоа демек чим кај нас е тестиран и сме напишале нема мртов или било каков пиксел, нема сигурно, ние тестираме со програми од самсунг директно, не ни се нас од интернет, нема шанси да има мртов пиксел
ја не знам какви чуда имаат за тестирање, ама веројатно какви и програми да имаат тие не можат да им кажат директно дали има неисправен пиксел, мора сами да видат слепците неписмени
или ја и сите други сме слепи, или се праат многу паметни овие од сервис, бар да пишеа не покрива тоа гаранцијата, а не да те прават будала
да ти се одмили и телефон и се, нов, 1 недела го имаш, 2 недели на сервис![]()