Кој македонски оператор има најдобра корисничка поддршка?

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување

Кој македонски оператор има најдобра корисничка поддршка?

  • Кејблтел (Blizoo)

    Гласови: 61 13,9%
  • Телекабел

    Гласови: 53 12,1%
  • ОНЕ

    Гласови: 63 14,4%
  • Телеком

    Гласови: 178 40,5%
  • ВИП

    Гласови: 111 25,3%
  • Неотел

    Гласови: 22 5,0%

  • Вкупно гласачи
    439
  • Гласањето е завршено на .
Jас имам телефонски броеви од теренците од моите оператори кои сум ги добил затоа што ги пречекувам со убав збор и ги нудам со кафе и вода исто како да ми дошле гости. После таков пречек, самите се нудат за „ако имам било каков проблем директно да ги барам за да не се заебавам со налози“.

Се согласувам со ова, мене еден вработен од телеком ми остави број и ми кажа слободно да го барам кога и да имам проблем (уште беа нови комфорт пакетите тогаш, па и тие потешко се справуваа со дефекти).
Инаку, цел живот интернет/фиксен сум на Телеком и слободно можам да кажам дека оние од корисничка подршка биле коректни во однесувањето, скоро секогаш сме наоѓале некое решение (освен еднаш кога една госпоѓа/госпогица ме убедуваше дека немам интернет поради касперскито :D, но ајде нека помине тоа од мене). Од мобилните оператори, подолго време користам ОНЕ, со нив и не сум имал којзнае каков контакт освен некои си информации за пост пејд услуги, промена на тарифа и слично. Во главно, секогаш беа коректни.
 
Шо фајде имам да лажам?
Али трнот не е трн ако не промрчи ;)
Не викам ја дека лажеш, ама моето искуство кога се јавува после 23:00 е автоматска порака која ми кажува дека поминало работното време на службата, истото стои и кај нив на сајт:
http://web.blizoo.mk/contact.html

Работно време:
Пон. – Нед. 07 - 23 часот

Јас сум на Кејблтел, телевизија не гледам па не знам каква им е таа услуга, интернетот е супер и го има во 99% од времето, а кога го нема скоро секогаш е поради некој поголем дефект на мрежата кој се средува за саат време.

Да не испадне дека ги бранам, досега четири пати сам им имам испратено на менаџментот мејл со понуда за консултации за процедури и правилно справување со проблеми и корисници - сето тоа бесплатно. Нема одговор, јебига.
 
Не викам ја дека лажеш, ама моето искуство кога се јавува после 23:00 е автоматска порака која ми кажува дека поминало работното време на службата, истото стои и кај нив на сајт:
http://web.blizoo.mk/contact.html

Работно време:

Пон. – Нед. 07 - 23 часот

Јас сум на Кејблтел, телевизија не гледам па не знам каква им е таа услуга, интернетот е супер и го има во 99% од времето, а кога го нема скоро секогаш е поради некој поголем дефект на мрежата кој се средува за саат време.

Да не испадне дека ги бранам, досега четири пати сам им имам испратено на менаџментот мејл со понуда за консултации за процедури и правилно справување со проблеми и корисници - сето тоа бесплатно. Нема одговор, јебига.
Сепак твоето искуство и моето не се исти. Може ти си им симпатичен, а ја не :pipi:
Ти 4 пати си пратил мејл, јас сто пати имав пишано приговор, пошо така ми кажаа од техничка поддршка, се јавував и кај тие шо им се као главни и замисли моите приговори не стигнале никаде. 2 и кусур години бев нивен корисник и не добив никаков одговор на моите приговори. Пошо од техничка поддршка запишуваат дека си поднел приговор, кога и да се јавев да се пожалам за некој проблем и да им кажам дека имам поднесено приговор тие ми викаа: Ама девојко, ти немаш поднесено никаков приговор, еве гледам во компјутер нема ништо.
Па нели викаат да земеш и да ги утепаш бе. За интернет ко ќе снемаш обавезно ти викаат рестартирај модем и им кажувам дека сум рестартирала, пошо не сум глупа и не им се јавувам за да ми кажат да рестартирам модем - туку да ми го решат проблемот. И на крај после пола саат натегање, црепот вика аааа епа од кај нас бил проблемот, ќе биде решен, без гајле.

Значи, да не сфатите погрешно може сеа се опраиле Кејблтел, пошо вработените им се на процент, ама тоа не го менува фактот дека додека јас бев нивен корисник не ги биваше за ништо.
--- надополнето: Nov 12, 2011 12:27 PM ---
По мубаетов, ти често си се јавувала у Кејблтел, значи го оспоруваш ова - не постојат они за тебе, ти за нив постоиш во некое црно тефтерче :))
Сигурно не сум се јавувала у техничка поддршка за да си попраам муабет со нив, туку сум имала проблем со нивните услуги.
 
За телеком сум слушал многу позитивни оценки, иако не сум користел ништо од нив.
Користам Телекабел и сум прилично задоволен од корисничка поддршка. Особено земајќи го во предвид фактот дека знам да не платам и по 3-4 месеца, и сепак не ме исклучуваат. Кога ќе ме исклучат се јавувам и велам може ли да ме пуштите после ќе дојдам да платам и ме пуштаат. Нормално после одам и плаќам се наеднаш. Мала замерка само во однос на потрошените гигабајти кога станува збор за интернетот..
 
Техничка подршка искуство сум имал со телекабел само зашто од кај нив користам и tv и net. Релативно задоволен зашто во кратко време ги средувале проблемите од кој повеќето биле на ниво на населба или реон, а од оние кои мене ме засегале само еднаш се имам пи*вајз напраено со нив и толку било.
Единствен проблем е што некогаш се лењи на телефон, ептен им треба да дигнат слушалка или разговараат како да главата им е на гилотина. :pos:
 
Телекабел и Неотел можам да кажам дека се катастрофа. За останатите не сум имал толку потреба да ги тестирам поддржувачите.
 
ej drushtvo edno prashanje ne znaev kaj da go shlapnam pa tuka mi se stori najzgodno .... vo prashanje e opklada so sin mi ........ za kolku vreme doagja ekipata za montazha na optichki kabel posle potpishuvanje na dogovorot..... odnapred blagodaram......... se raboti za t-home
 
Сум ги користел сите горенаведени освен Неотел и можам да констатирам дека ВИП далеку отскокнува од сите во поглед на ценење на корисникот (како доказ може да ми биде и оној гратис при пејд број за 1 год претплата :D), додека како најсимпатични ми се гледаат Телекабел на кои сум корисник веќе долго време и сум претерано задоволен. Ретко имам проблеми со интернетот, но ми се има случено во 3 саат сабајле да им вртам и проблемот ми го решија за 15 минути. Сепак највеќе ги сакам заради http://speedtest.net/result/1587500625.png ова. :D Иако плаќам фисксни 500 секој месец и треба да добијам 8 мб/с понекогаш знаат да ме почастат. :D
 
Дигинет...неограничен, ефтин и брз :D
темава е за КОРИСНИЧКА ПОДРШКА... кој дел не ти е јасен у реченицава?

П.С можам да кажам дека кабелтел/близу имаат НАЈЛОША корисничка подршка
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom