- Член од
- 7 јануари 2008
- Мислења
- 5.366
- Поени од реакции
- 804
Jас имам телефонски броеви од теренците од моите оператори кои сум ги добил затоа што ги пречекувам со убав збор и ги нудам со кафе и вода исто како да ми дошле гости. После таков пречек, самите се нудат за „ако имам било каков проблем директно да ги барам за да не се заебавам со налози“.
Се согласувам со ова, мене еден вработен од телеком ми остави број и ми кажа слободно да го барам кога и да имам проблем (уште беа нови комфорт пакетите тогаш, па и тие потешко се справуваа со дефекти).
Инаку, цел живот интернет/фиксен сум на Телеком и слободно можам да кажам дека оние од корисничка подршка биле коректни во однесувањето, скоро секогаш сме наоѓале некое решение (освен еднаш кога една госпоѓа/госпогица ме убедуваше дека немам интернет поради касперскито
