Аероклубови во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата krusha03
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
2 февруари 2006
Мислења
1.500
Поени од реакции
160
Локација
Delft
Има ли на форумов членови во некој Аероклуб во Македонија? Ако има нека пишат каква е ситуацијава таму, со што авиони располаѓаат, летаат или не итн. Еве јас можам да пишам за Аероклубот во Скопје. За тие што незнаат канцеларријата се наоѓа спроти средното ЈБТ. Таму има канцеларија, училница за чацови, училница за моделарската секција и барче. Иначе клубот лета на спортскиот Аеродром Стенковец, кој се наоѓа на неколку километри од Скопје, после Визбегово. Клубот располаѓа со две двоседни едрилици Blanik L-23 (едниот сега е донесен од Битолскиот Аероклуб), две едноседни едрилици Vuk-T, Utva 75 за влечење на едрилиците и нормално учење за моторно летање. Другата утва моментално е расклопена за сервис и дали ќе иде за Куманово или ќе седи тука незнам да ви кажам. Истотака има и Antonov An-2 кој ако не се лажам е еден од најколемите авиони со еден мотор (не сум сигурен за ова) и служи за флање на падобранци од него. Има и едно Utra-Light авионче Typhoon TL-32. Ај следнiot пат кога ќе идам на аеродром, ако не ја заборавам камерата ќе ги сликам авионите, а сега за сега ќе ставам слики само да се има онака претстава како изгледаат.

Blanik L-23

airshot_586x300.jpg


BlanikL-23.jpg


Super%20Blanik%20L23.jpg


кокпитoт

maincockpit.jpg


Blanik20Cockpit.jpg


Vuk-T

vuk.jpg


vuk-vel.jpg


Utva 75

Photo01.jpg


HRZ%20UTVA-75.jpg


gal_utvcp.jpg


Аntonov An-2

Antonov%20An-2.jpg


n71an-3.jpg


an2pan2.jpg


jump2.jpg


opendoor.jpg


Typhoon TL-32

385_9efe6bf6f03b6a2a2bdf9f7669415ae1.jpg


0410220002.jpg

 
Супер. Можеш ли да ни кажеш како оди школовањето, пример од степени, како се постигнува одреден степен, што е потребно, тестирања, финансии и слично.
 
Епа сега зависи за што те интересира. Јас можам конкретно за едриличарство да ти кажам одма, а за другите треба да се распрашам што како иде. Знам дека прво се прават групи да речеме 3-4 ученици и се иде на теорија, после полагаш тестови (боза) и леташ со едрилица. Имаш 1 информативен лет и 60 старта. Ова е почетен курс, а не до дозвола, за дозволе мислам дека ти требаат 30 саати самостален лет и да полагаш тестови во дирекција па после ќе добиеш дозвола. Е сега цената не сум сигурен ама мислам дека беше околу 100.000ден или 1600е ама не ме фаќај за збор. Нормално ова за наши стандарди за некого многу е, ама ако ги гледаш цениве низ светот е многу ефтино. Знам имавем еден Американец од KFOR кој се чудеше колку е ефтино и колку било поскапо во USA.

Еве што има пишано еден Англичанец што беше на стенковец за Англиско списание за авијација

page18oj.jpg


page21kf.jpg


page31qr.jpg
 
abe voa sekoj vtor avion na slikive e od vtora svetska vojna
 
Само антонов е постар другиве се релативно понови и горе доле според денешни стандарди, за аматерско летање се одлични.
 
Christian напиша:
abe voa sekoj vtor avion na slikive e od vtora svetska vojna
Вака сега авионите што се постари (поготово анот) постари се, ако сакаш понови куписи и летај си. Па знаеш ли ти колку е една нова едрилица, а за авион да не збориме? Бланикот е прилично нов (ако не се лажам донесен е тука некаде меѓу 94-96 и има околу 1000 саати што не е многу. Иначе оваа едрилица е една од најдобрите за учење, а сепак и доста добра за едрење. Ако не веруваш еве види и во америка се користи за тренирање http://www.nwi.net/~blanikam/ba/prod01.htm ,а е произведена од Чешката компанија LET и сеупте се пориведува. За другите незнам ни приближно да ти кажам од кога се, но еве онака вуковите се правени во СФРЈ некаде 1980 год, Утвата меѓу 1980-1990, а за анот се произведува пд 1950год така да е доста стар. Овој нашиов појма немам од кога е. Еве ти нешто научи за него, како на пример фактот дека е најголемиот двокрилен едномоторец некогаш произведен
http://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-2 A TL-32 почнал да се произведува од 1991 па до 1996 мислам. Така да освен анот другите и не се толку стари, а ако сакаш поново иди во странсво па кога ќе опнеш 100e за саат со авион ќе се чешаш
 
Во Струмица има ентузијасти кои летаат на параглајдери и такви летала. Не се организирани во клуб, туку онака. Аеро клуб нема.
 
Безмоторното летање не е голем проблем. Ако нема доволно едрилици, тогаш полесно се доаѓа до параглајдер или делтаплан. Уствари, одамна не сум ни видел ни слушнал дека се лета со делтаплан во МК, знае ли некој нешто повеќе за ова?
 
К „ШТИП“-Штип е спортски клуб, кој има за цел да ги
0.gif
здружува граѓаните и да им овозможува преку обуки,
0.gif
курсеви, семинари и натреварувачки дисциплини да
0.gif
се запознаат со воздухопловните спортови во
0.gif
Р.Македонија и пошироко. Иако е на волонтерска
0.gif
основа и целото финансирање на клубот се базира на
0.gif
работата на членовите и плаќањето на членарина , забележан е голем ентузијазам со цел да се
0.gif
задржи оваа воздухопловна организација на нозе. Во моментот воздухопловната школа нема
0.gif
приходи од државните институции, кои за жал заборавија на ваквите организации кои имаа голем
0.gif
придонес во минатото. До 1998 година во воздухопловната школа имаше 6 вработени кои беа под
0.gif
капата на Министерство за образование и се грижеа да од редовите на воздухопловната школа
0.gif
излезат мнозина квалитетни воздухопловни кадри кои понатаму ќе служат за потребите на АРМ, МВР
0.gif
и авионските компании во државата. Преку 85 годишна традиција, професионален однос и
0.gif
современи воздухоплови. Единствен начин да се запознаете со тајните на летањето е во летачката
0.gif
школа на аеро клубот која врши обука на пилоти на авион, пилоти на едрилица, како и обука на
0.gif
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom