2001: A Space Odyssey

wot, пази саундтраков на Werckmeister Harmonies, делот кога ќе влезат кај старците и ршум ќе сторат. http://www.youtube.com/watch?v=EMlQ04g0pDc

Инаку Одисејата по мое е склопена да биде безвременска. Пред се е чиста авангарда aко може така да се нарече. Секоја сцена е претпазливо работена до најситен детал. За музика не прам муабет. А делот со мајмуните чинам е поврзан демек со еволуцијата, барем така мене ми штимаше.

Но да бидам искрен Портокалот повеќе мерак ми направи дури го гледав. Малку подинамичен филм, страшна-директна порака која допира и задумува.


Пазам, пазам.. :)

Werckmeister Harmonies



 
Ете wot да не ја бампнел темава немаше хејт да добијам на подфорумов.

Овој филм според мене е најпреценет филм на сите времиња. Баш ми е гајле што има добри ефекти. И Трансформерс има добри ефекти па има луѓе што го хејтаат тој филм а го обожаваат овој.
Од сега според филмов ќе одредувам кои се хипстери кои не. Стварно не знам како може да има луѓе што го сметаат филмов за најдобар на сите времиња.
За еден филм да биде наречен филм треба да има карактери, дијалог, character development. Филмов ништо од тоа нема. После прво гледање на филмов само едно име на лик ќе ви биде запаметено- HAL 9000 што технички е лик без лик (т.е. нема лице :D ), нема буквално ништо во филмов освен класичната музика и ефектите со што може ова да се нарече за филм. Некој имаше напишано рецензија дека филмов е 2+ часовен скрин-сејвер. И во право е. И не мора да ме цитирате како сум заостанат и како тоа не сфаќам како тоа Кјубрик е генијалец и во филмов уште од доцните 60ти предвидел дека компјутерите еден ден ќе може да не заебаваат како сакаат бидејќи филмов е екранизација на книга така да авторот на книгата го предвидел тоа.

Ако веќе некој сака да ме цитира може само да ми објасни што побогу беше поентата на првите 40 мин од филмот. Дали ние моравме да видиме луѓе облечени во мајмуни како се чудат ? Дали моравме да го гледаме вселенскиот брод како 15 минути лета во вселената додека во позадина иде класична музика ? И очекувам некој да ме цитира и да ми каже како уствари јас не сфаќам дека мајмуните биле најважен лик во филмот и како преку нив Кјубрик сака да ни каже дека сите длабоко во себе си сме мајмуни што се чудиме на се и сешто, како ние сме мајмуни во пустина кои што осамено талкаме барајќи ја смислата на животот, и иако изгледа како да сме луѓе во костим на мајмуни ние всушност сме само обични мајмуни. Навистина длабоко.
The Room > 2001
Водич низ Одисејата за идиоти:

Првиот дел почнува со панел со големи букви: dawn of man. Група мајмуни се занимаваат со мајмунски работи цело време, се тепаат, закануваат, требат вошки. Еден ден се случува нешто , многу чудно, наоѓаат монолит кој не наликува на ништо што виделе претходно. Мајмуните се нарвозни, ама интересот надвладува и решавааат да ги пипнат и истражат. После тоа мајмунот зема коска и почнува да лупа со неа, тоа е родена раката и целата техологија изградена со човекова рака. Првото орудие (коската) со тек на време евоулира до вселенска станица. Во станицата имаш секакви направи, но и упатства за како да се користи ВЦ/то за мајмуните да можат да се снајдат.
--- надополнето: 30 јуни 2013 во 03:58 ---
Интересен коментар. Претпоставката дека човештвото тотално ја отфрла технологијата е доста смела, но не знам колку е возможна. А ако мислиш дека човек како индивидуа може да го созерцува Бога, без да се потпира на било каква технологија, сосема се слагам. Технологијата, во таа смисла, е небитна.
Сигурно и Кларк го мислел истото кога ја пишувал книгата.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom