Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
11.75 е малку...ама најубаво да се измери директно на него со мултиметар.

Идеално на незапалена кола 12,4 волти или нагоре.
 
I ja mislev deka treba da bide nad 12.4v. U princip kamerata pokazuva tocen napon ali podobro e so multimeter ili eventualno da vidam so vcds, ali ne mi se odi zad zgrada i nekjam dodatno da go praznam.
 
mi propadna pedaloto od kumplugot skroz do patos i ne se kreva. Glicerin nema potroseno a na pedaloto nema kapeno glicerin. Cel set e smenat lamela, potisla, druk lager, zamaec varijabilen. nikalov zvuk ne vadese no tri dena koga bese ladno na sabajle pedaloto od kumplugot se vrajkase do pola a ostatokot popoleka se vrajkase. Ko ke zagreese malku, pedaloto celosno se vrajkase i denes propadna skroz. Se raboti za vectra c 1.9cdti 120ks.
 
mi propadna pedaloto od kumplugot skroz do patos i ne se kreva. Glicerin nema potroseno a na pedaloto nema kapeno glicerin. Cel set e smenat lamela, potisla, druk lager, zamaec varijabilen. nikalov zvuk ne vadese no tri dena koga bese ladno na sabajle pedaloto od kumplugot se vrajkase do pola a ostatokot popoleka se vrajkase. Ko ke zagreese malku, pedaloto celosno se vrajkase i denes propadna skroz. Se raboti za vectra c 1.9cdti 120ks.
Мириса на нова кумплунг сајла.
Автоматски споено мислење:

I ja mislev deka treba da bide nad 12.4v. U princip kamerata pokazuva tocen napon ali podobro e so multimeter ili eventualno da vidam so vcds, ali ne mi se odi zad zgrada i nekjam dodatno da go praznam.
Смени го акумулаторот додека не ти се зезнал софтверот. Овие поновите коли не даваат знаци на слабо верглање туку ќе почне прво електрониката и сензорите да зезаат. Ког ќе почне да ти светнуваат ламбички на тахометерот како на алфа ромео јасно е сфе.
 
mi propadna pedaloto od kumplugot skroz do patos i ne se kreva. Glicerin nema potroseno a na pedaloto nema kapeno glicerin. Cel set e smenat lamela, potisla, druk lager, zamaec varijabilen. nikalov zvuk ne vadese no tri dena koga bese ladno na sabajle pedaloto od kumplugot se vrajkase do pola a ostatokot popoleka se vrajkase. Ko ke zagreese malku, pedaloto celosno se vrajkase i denes propadna skroz. Se raboti za vectra c 1.9cdti 120ks.

Пумпа од кумплугот или цилиндар долу а можно и двете да не се во ред. Најпрвин смени глицерин и испушти воздух ако не помага купувај пумпа нова и цилидар инаку никогаш нема да работи како што треба.
 
mi propadna pedaloto od kumplugot skroz do patos i ne se kreva. Glicerin nema potroseno a na pedaloto nema kapeno glicerin. Cel set e smenat lamela, potisla, druk lager, zamaec varijabilen. nikalov zvuk ne vadese no tri dena koga bese ladno na sabajle pedaloto od kumplugot se vrajkase do pola a ostatokot popoleka se vrajkase. Ko ke zagreese malku, pedaloto celosno se vrajkase i denes propadna skroz. Se raboti za vectra c 1.9cdti 120ks.
Најверојатно сајлата е отидена.
Мене така коа ми пропадна морав да ја мењам.
 
Мириса на нова кумплунг сајла.
Автоматски споено мислење:


Смени го акумулаторот додека не ти се зезнал софтверот. Овие поновите коли не даваат знаци на слабо верглање туку ќе почне прво електрониката и сензорите да зезаат. Ког ќе почне да ти светнуваат ламбички на тахометерот како на алфа ромео јасно е сфе.
Mojata davase znaci na slabo verglanje pred da go smenam minatiot pat. Obicno pali odma, posle 1 sekunda, a togas kao da se macese, duri i vcera bese slicno.
Inace smenet bese pred saat vreme pod garancija.
 
Sto moze da bide koga kolata e vo udolnica/ ugornica pri sto rucnata e krenata a koga pustas papucata za kocnica istata lizga nadole. Do sepata e ili treba novi sajli?
Napomenuvam: ponekogas racnata drzi a ponekogas pusta- lizga kolata.
 
Најверојатно сајлата е отидена.
Мене така коа ми пропадна морав да ја мењам.


Мислам дека нема сајла, туку е хидрауличен кумплугот.
Автоматски споено мислење:

Sto moze da bide koga kolata e vo udolnica/ ugornica pri sto rucnata e krenata a koga pustas papucata za kocnica istata lizga nadole. Do sepata e ili treba novi sajli?
Napomenuvam: ponekogas racnata drzi a ponekogas pusta- lizga kolata.

Може и до сајлата или до шепата...Ако фаќа добро, затега на три четири заби...шепата е. Често заглавуваат шепите на механизмот за рачна и треба да се очисти и разработи, а по потреба и да се смени што е потрошено.
 
За што дефект станува збор доколку трепка греачот за нафта 20 секунди после палење?

Станува збор за фиат пунто 2000 год. 1.9 JTD

Sent from my B1-810 using Tapatalk
Бев викендов на мајстор и ги извади клемите од акумулаторот на 2мин. божем за рестарт на компјутерот. После тоа греачот за нафта не трепка после палење.

Најверојатно станувало збор за false alarm, ама не можам да тврдам со сигурност.
 
Дечки, денеска приметив 4тата дизна беше потемна од другите изгледа има некоја течност/смеса на нејзе, исто така има и на пластиката спроти дизната.
Еве видете на сликиве. Што би можело да е?
 
Дечки, денеска приметив 4тата дизна беше потемна од другите изгледа има некоја течност/смеса на нејзе, исто така има и на пластиката спроти дизната.
Еве видете на сликиве. Што би можело да е?

од капачето ти пушта
 
Дечки, денеска приметив 4тата дизна беше потемна од другите изгледа има некоја течност/смеса на нејзе, исто така има и на пластиката спроти дизната.
Еве видете на сликиве. Што би можело да е?




Изгледа дека ти пушта на повратното црево од дизната и се слева надолу...најлесно е да му ставиш пластична стега на цревото да стегне малку.

Ако имаш мала за такво црево, стави му и метална. Инаку не е скапо и тешко ни комплет да ги смениш сите повратни црева, ама ако немаш искуство поарно не чепкај.
 
Последно уредено:
Фала ви на одговорите
од капачето ти пушта
Тоа капаче не знам што функција има, ми кажаа нормално е на овие мотори (1.6tdci) да има пареа од уље кај капачето и цревото до него
Изгледа дека ти пушта на повратното црево од дизната и се слева надолу...најлесно е да му ставиш пластична стега на цревото да стегне малку.
Ако имаш мала за такво црево, стави му и метална. Инаку не е скапо и тешко ни комплет да ги смениш сите повратни црева, ама ако немаш искуство поарно не чепкај.
Тука да ставам метална стега така?
Иначе мене ми личеше проблемот дека е oд кај металното црево што иде до 3тата дизна, пошто пред некое време доставив 200ml чист антифриз.
 
Фала ви на одговорите

Тоа капаче не знам што функција има, ми кажаа нормално е на овие мотори (1.6tdci) да има пареа од уље кај капачето и цревото до него

Тука да ставам метална стега така?
Иначе мене ми личеше проблемот дека е oд кај металното црево што иде до 3тата дизна, пошто пред некое време доставив 200ml чист антифриз.

па уље ставаш ваљда у него. И кај мене е така, слабо диктува и знае да направи дамка околу, ништо страшно, не ти е од дизната
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom