Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Lufta na osovina pri vrtenje na volan ili jabucica.Mozi i servo letvata, videte dali ima atf maslo. Ako tresi i vo rikvers, hidraulicnio drzac na motoro najverovatno pusta maslo i posle nekoe vreme ke tresi i vo ler. Ako e zamaec ke tropa na palenje i vo ler. Ako e potisna od rikvers pa vo petta tesko vleguva. Ako e potisnata ke grci menjacot vo rikvers koga e ladna.
Тресе и во рикверц поизразено на угорница, а на рамно не. Менување брзини по нивно демек лесно оди.


Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk
 
Тресе и во рикверц поизразено на угорница, а на рамно не. Менување брзини по нивно демек лесно оди.


Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk
Najlesno mozi da se proba so voda ubo natopetegi dolnio drzac levo so e i isto desnio drzac gore so e hidraulicnio. Ako se namali tresenjeto garant eden odniv e. Toj malku ds isteci i odma pocnuba da tresi.
 
resenie na komputer ne javuva greska a sveti aerbag
Како и од кога почна да свети ? Мислам само од себе или работевте нешто на колата ? Да не си чепкал нешто околу воланот или ракетата па да си го исклучил ? Или да не си ја превртел лентата во ракетата што е па да си ја скинал ?
 
go izvadiv celosno akumulatorot eden cas otkako go vrativ pocna da sveti ja odnesov na dijagnostika ne javuva greska vo aerbag ,a sijaliceto sveti proveriv zicite pod sedista ispravni se ...go restartirav povtorno vadejci ja klemata ne presvetuva
Автоматски споено мислење:

go izvadiv celosno akumulatorot eden cas otkako go vrativ pocna da sveti ja odnesov na dijagnostika ne javuva greska vo aerbag ,a sijaliceto sveti proveriv zicite pod sedista ispravni se ...go restartirav povtorno vadejci ja klemata ne presvetuva
 
Удрена е некогаш колата и се активирал ербегот. Послем е средувано да не свети, ама тоа трае до ресетот на ербаг компјутерот што се случил кога си го извадил акумулаторот.

Баш во вакви случаи не дава грешка на дијгностика а свети ламбичето.

За жал ова е најверојатна опција.
 
go izvadiv celosno akumulatorot eden cas otkako go vrativ pocna da sveti ja odnesov na dijagnostika ne javuva greska vo aerbag ,a sijaliceto sveti proveriv zicite pod sedista ispravni se ...go restartirav povtorno vadejci ja klemata ne presvetuva
Автоматски споено мислење:

go izvadiv celosno akumulatorot eden cas otkako go vrativ pocna da sveti ja odnesov na dijagnostika ne javuva greska vo aerbag ,a sijaliceto sveti proveriv zicite pod sedista ispravni se ...go restartirav povtorno vadejci ja klemata ne presvetuva
Sto kola e i na kakva dijagnostika? Moze ne im cita SRS kodovi i za toa ne pokazuva kod. U sekoj slucaj ke teba SRS modulot da se resetira(ne znam dali vo mk ima nekoj sto gi resetira) ili da se kupe nov, inace ti e ko jugo da vozis.
 
Ресетирање во МК само во овластен и тоа и за ова не сум сигурен, оти некој модули не се рестираат воопшто треба нов да се купи.

Или здрав (од кола на која се нема отворено ербаг) половен ама ваков кога ќе најдеш од ауди...вода во криволак побрзо ќе најдеш. :D
 
Имал некој искуство со 1.4 д и 2.0 д на Тојота Аурис 2006-2011та? Какви се овие мотори, одржување и остали бенефити и маани
 
Имал некој искуство со 1.4 д и 2.0 д на Тојота Аурис 2006-2011та? Какви се овие мотори, одржување и остали бенефити и маани
Jas imam auris 2008 2.0d4d motorot e odlicen, odrzuvanje poeftino od germanskite, enterierski e solidno dobar, prostoren, nemas bosh pumpa, motor na lance. Maani: gradska znae da trosi okolu 7, potesko e da najdes nekoi delovi kako-celicni bandazi, delovi vo enteriorot i slicno. Ako si zainteresiran da kupis pisi vo pm
 
Имал некој искуство со 1.4 д и 2.0 д на Тојота Аурис 2006-2011та? Какви се овие мотори, одржување и остали бенефити и маани
Другар има корола 2007 1.4 и ептен е задоволан, не е имал никакви проблеми до сга, потрошња у град му е околе 6.5
 
Првото е дефинтивно ламелата или потисна макар ако не лизга ламелата, ако се менуваат брзините добро, не би отворал само за тоа. Мали шанси да се држачи на мотор или на мењачот.

Второто е нешто поврзано со сервото или летвата. Мора да се види сепак од мајстор, премногу нешта може да бидат за да се нагаѓа така.
Дали е можно вибрирањето при тргнување и тропањето при вртење на воланот да е и од воедно притискање и на педало за кочење и вибрациите да се пренесуваат?

Проверив денес ја земав колата и има и слаби кочници на задни тркала и на технички покажува дека нема доволно притисок.
Сменети нови гуртни позади и испуштен воздух и пак исто.
 
Дали е можно вибрирањето при тргнување и тропањето при вртење на воланот да е и од воедно притискање и на педало за кочење и вибрациите да се пренесуваат?

Проверив денес ја земав колата и има и слаби кочници на задни тркала и на технички покажува дека нема доволно притисок.
Сменети нови гуртни позади и испуштен воздух и пак исто.
Да не провери во лер стискање и отпуштање кумплуг во место дали менува звуци моторот?
 
Дали е можно вибрирањето при тргнување и тропањето при вртење на воланот да е и од воедно притискање и на педало за кочење и вибрациите да се пренесуваат?

Проверив денес ја земав колата и има и слаби кочници на задни тркала и на технички покажува дека нема доволно притисок.
Сменети нови гуртни позади и испуштен воздух и пак исто.


Тешко друже. Кочницата е посебен систем, од кочење само во возење може да тресе и тоа на поголема брзина. Ова се држачи или пак нешто со потисната или ламелата.

Не знам ставарно што може да биде со кочниците, дотолку да бил мајсторот некадарен да не знае гуртни да наштелова не знам, треба анти талент тежок за тоа.

Помини на друг технички сепак, некогаш се тешки анти таленти и тие таму.
 
Последно уредено:
Искуства со сервисот на псс? Имам купено медиум пакет следува основен сервис промена на филтри и масло, рамнење на дискови и промена плочки и дискови. Па се мислам дали им ја оставам да сменат
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom