Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дали може некој да ми одговори за сменет ребраст каиш после поминати 20000км скока 2 или 3 забци, од што може да е причината се работи за хундаи лантра 1.6 95 год ???
Една опција се затегачите... Каиш се менува сосе нив. Ако не си ги сменал, најверојатно тоа е проблемот.
Друга опција е дотраеност (истрошеност) на ремениците од голема километража (ако се работи за возило што има над 500.000 км). Додека е нов каишот се врти добро, како старее и се троши, така шансите да префрли заб се поголеми.
 
Една опција се затегачите... Каиш се менува сосе нив. Ако не си ги сменал, најверојатно тоа е проблемот.
Друга опција е дотраеност (истрошеност) на ремениците од голема километража (ако се работи за возило што има над 500.000 км). Додека е нов каишот се врти добро, како старее и се троши, така шансите да префрли заб се поголеми.

Возилото имам поминато 72000 ако е старо значи не е возено, при менувањето на каишот менето е се иако немаше поминато километри го менив поради годините. Затегачите лизгачите се беше ок среќа што не извитка вентили и не направи поголема штета. Дали е можно во менувањето да е оставен полабав па така да се има десено тоа или е сосем нешто трето???
 
Возилото имам поминато 72000 ако е старо значи не е возено, при менувањето на каишот менето е се иако немаше поминато километри го менив поради годините. Затегачите лизгачите се беше ок среќа што не извитка вентили и не направи поголема штета. Дали е можно во менувањето да е оставен полабав па така да се има десено тоа или е сосем нешто трето???
Ако бил оставен полабав во менувањето, ќе префрлеше по 1000 км...

Според ова што го кажуваш, единствено можно е да бил оставен лабав некој штраф од затегачите или каишот да е неквалитетен па да се излижа + растегни по одредено оптеретување.
 
Ако бил оставен полабав во менувањето, ќе префрлеше по 1000 км...

Според ова што го кажуваш, единствено можно е да бил оставен лабав некој штраф од затегачите или каишот да е неквалитетен па да се излижа + растегни по одредено оптеретување.

Мислам дека каишот е квалитетен воопшто не беше излижан ниту пака растегнат но најверојатно е како што кажуваш ти да е оставен некој штраф незатенат пошто и самот механичар не сакаше да ми каже во што е проблемот а најверојатно знаеше што направил :) ВО секој случај поминав добро фала ти на информациите :)
 
Колку често менувате гуртни?
Јас пред 4-5 месеци ги сменив, сега почна да ми квичи при нежно поткочување (на нагло, до крај онака, кочи океј) и мислам се за менување, па ми треба споредба, да знам дали е релативно нормално или страшно лош возач сум :/
 
Па види, освен ако немаш поминато 40-50.000км за тие 4-5 месеци, и не си товарал тешко дека се за менување. Дали смени и диск плочки? Претежно таквите звуци доаѓаат кога ќе настане контакт помеѓу дискот и металната основа на плочките, т.е. кога се отидени скроз. Провери си ги да не ги заебеш дисковите.
 
Не, немам поминато толку километри, со сила 7-8000 нека се и немам товарено тешко.
Диск плочки на времето не сменив, само гуртни.
Инаку и јас мислам дека тој звук е од контакт помеѓу дискот и металната основа на плочките, ама чудно ми е зошто толку брзо се потрошија. Океј, рака на срце, вистина е дека малку повеќе користам кочница (автоматски менувач, доста брзо убрзува и нема абер да застане на никој начин освен ако не удриш на кочница) ама пак мислам е краток периодот за менување.
Ќе ја однесам утре на автомеханичар да провери, па нека смени пак гуртни и диск плочки ако треба.
 
Не, немам поминато толку километри, со сила 7-8000 нека се и немам товарено тешко.
Диск плочки на времето не сменив, само гуртни.
Инаку и јас мислам дека тој звук е од контакт помеѓу дискот и металната основа на плочките, ама чудно ми е зошто толку брзо се потрошија. Океј, рака на срце, вистина е дека малку повеќе користам кочница (автоматски менувач, доста брзо убрзува и нема абер да застане на никој начин освен ако не удриш на кочница) ама пак мислам е краток периодот за менување.
Ќе ја однесам утре на автомеханичар да провери, па нека смени пак гуртни и диск плочки ако треба.
Може и до квалитетот на плочките (гуртните како што ги викаш ти). Значи може да не се потрошени а да свират најубаво провери си на мајстор.
 
Decki baram predna Sofersajbna za Vw PassaT 2000 godina 116 konja, limuzina....ve molam ako znaete nekoj da ima rasklopeno takva kola i ako ima sofersajbna izvestete me....
 
Во Велешта има ОД ПИЛЕ МЛЕКО посебно за ЊЕМАЧКИ :D коли.....
Еден куп пасати имаа растурено....
Лани бев за клиото барав некои поситни делчиња,па се имаа...чудо нешто....
Ако сакаш имам број од газдата на стовариштето за половни делови,ќе ти го пуштам на пп....
Јави се,па види шо ќе ти кажат....
 
Во Велешта има ОД ПИЛЕ МЛЕКО посебно за ЊЕМАЧКИ :D коли.....
Еден куп пасати имаа растурено....
Лани бев за клиото барав некои поситни делчиња,па се имаа...чудо нешто....
Ако сакаш имам број од газдата на стовариштето за половни делови,ќе ти го пуштам на пп....
Јави се,па види шо ќе ти кажат....
aj ako go imas brojot prati mi go po poraka da se javam da prasam....tnx
 
Не, немам поминато толку километри, со сила 7-8000 нека се и немам товарено тешко.
Диск плочки на времето не сменив, само гуртни.
Инаку и јас мислам дека тој звук е од контакт помеѓу дискот и металната основа на плочките, ама чудно ми е зошто толку брзо се потрошија. Океј, рака на срце, вистина е дека малку повеќе користам кочница (автоматски менувач, доста брзо убрзува и нема абер да застане на никој начин освен ако не удриш на кочница) ама пак мислам е краток периодот за менување.
Ќе ја однесам утре на автомеханичар да провери, па нека смени пак гуртни и диск плочки ако треба.
чекај сега... смени или не диск плочки? зашто велиш дека не си сменил, а од друга страна викаш брзо се потрошија...????

втора работа... ние во мк а поготово во ск возиме како неарни... нагло забрзуваме, нагло застануваме. јбг, така возат сите, така и ти мораш да возиш се крева од семафор до семафор и по 80-90 а некад и повеке , па за автоматик тоа подразбира или држш на гас или на кочница... средно возење е реткост. средно возење на автопат, кога ке стабилизираш брзина помеѓу 120 и 150... значи, за да ти помогнам, доколку не се потрошени плочките, а веројатно не се, чим велиш дека кога ке стиснеш посилно не квичи..... цвичењето нивно доаѓа од тоа што се изгорени плочките... ако би биле потрошени, кога ке стиснеш посилно на кочница ке почне да меле толку силно што нема шанси да не го осетиш. тоа ти е ефект на стружење метал на дребонг...

дали треба да се мењаат? од тебе зависи... јас возам автоматик, плочките ми цвичат и не ги мењам.. ги сменив еднаш, набрзо пак почнаа да цвичат и се откажав... вака и подолго ке траат...
 
Изгледа не ве разбирам, сега го сватив тоа :icon_lol:
Значи сменив гуртни, кои вие ги викате диск плочки, а јас мислев гуртни сум сменил - диск плочки не. Тука настана недоразбирањето.
Сеедно, сменети се значи диск плочките пред 4-5 месеци. Не успеав да ја однесам на автомеханичар да проверат дали се потрошени диск плочките, ама изгледа и нема да ја носам специјално за тоа дека колата кочи - само квичи кога сум принуден да користам кочница за нагло да го успорам возилото.
Инаку да, на автопат ретко да користам кочница, темпирам 100-120, средна линија, и си гледам патот :)
Фала на советот.
 
Кај може во Скопје да најдам предно знакче Рено?
Ми го украле вчера:mad:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom